#1
Ik gooi er maar weer eens een vraagje in voordat het hier helemaal doodstil wordt: tijdens de afbouw van de methadon slik ik regelmatig wat diazepam (max 10 mg per dag) en 's avonds neem ik een oxazepammetje (10 mg) om nog enigzins te kunnen slapen. Dit helpt om de ergste zweetaanvallen en periodes van onrust door te komen. Ook werkt het gek genoeg tegen buikkramp.
M.a.w. het helpt me om succesvol af te bouwen. Mijn huisarts vind het o.k. mits ik de doseringen niet verhoog. Daarnaast probeer ik af en toe een 'pauze' van een paar dagen in te lassen om er niet al te erg aan gewend te raken. En ik moet zeggen dat het me niet eens al te gek veel moeite kost om er weer mee te stoppen na een paar maanden.
Ben benieuwd hoe anderen hier mee omgaan en hoeveel ze dan gebruiken.
M.a.w. het helpt me om succesvol af te bouwen. Mijn huisarts vind het o.k. mits ik de doseringen niet verhoog. Daarnaast probeer ik af en toe een 'pauze' van een paar dagen in te lassen om er niet al te erg aan gewend te raken. En ik moet zeggen dat het me niet eens al te gek veel moeite kost om er weer mee te stoppen na een paar maanden.
Ben benieuwd hoe anderen hier mee omgaan en hoeveel ze dan gebruiken.
