#1
Hihi; Bonger...
(sorry)
(sorry)
stuikerken zei:Jep ooit gebruikt en niet verslaafd geraakt.
kben wel nog maar 16heb het ongeveer 8X gebruikt en ben nu al langer als een maand gestopt. Een maat van mij had geld gestolen voor b, maar z'n moeder was er (gelukkig) achter gekomen, heeft alles moeten weerbetalen, vanaf dan maar ingezien dat de verhalen dus echt kloppen, dat je er alles zou voor doen zelfs stelen van mensen dat je graag ziet, en zo'n leven leiden, nee bedankt.
![]()
Die maat van mij is te samen met mij zonder problemen ook gestopt.
Dus al bij al is alles toch nog goed afgelopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."