Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsooit heroine of opium gebruikt en niet verslaafd geraakt?

ooit heroine of opium gebruikt en niet verslaafd geraakt?

45 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hihi; Bonger...



(sorry)
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jep ooit gebruikt en niet verslaafd geraakt.
kben wel nog maar 16 :flushed: heb het ongeveer 8X gebruikt en ben nu al langer als een maand gestopt. Een maat van mij had geld gestolen voor b, maar z'n moeder was er (gelukkig) achter gekomen, heeft alles moeten weerbetalen, vanaf dan maar ingezien dat de verhalen dus echt kloppen, dat je er alles zou voor doen zelfs stelen van mensen dat je graag ziet, en zo'n leven leiden, nee bedankt. :)

Die maat van mij is te samen met mij zonder problemen ook gestopt. :)
Dus al bij al is alles toch nog goed afgelopen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, 3 x heroine en niet verslaafd.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben een poosje gelden verslaafd geweest vanwege die 'eerste en laatste keer' dat ik het koch van een zogenaamde vriend. Ik kan het beschrijven als de meest helse periode uit mijn leven. zonde kon ik niet en ik had nooit genoeg. nuja afkickkliniek hielp alleszins en gelukkig
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#5
stuikerken zei:
Jep ooit gebruikt en niet verslaafd geraakt.
kben wel nog maar 16 :flushed: heb het ongeveer 8X gebruikt en ben nu al langer als een maand gestopt. Een maat van mij had geld gestolen voor b, maar z'n moeder was er (gelukkig) achter gekomen, heeft alles moeten weerbetalen, vanaf dan maar ingezien dat de verhalen dus echt kloppen, dat je er alles zou voor doen zelfs stelen van mensen dat je graag ziet, en zo'n leven leiden, nee bedankt. :)

Die maat van mij is te samen met mij zonder problemen ook gestopt. :)
Dus al bij al is alles toch nog goed afgelopen.
Klik om te vergroten...

Ho dit zie ik nu staan. Wel het is toch allemaal anders uitgedraaid...
Lees maar topic ik ga stoppen. :(
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja wat is dat kratom gedoe eigenlijk

voor een vrij hoge prijs in de smartshop verkrijgbaar

die het aanrpijzen als vervanging voor opium of heroïne

maar dat moet je niet al te serieus nemen denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."