#1
10 mg inderdaad... ga volgende week proberen naar 7,5 mg af te bouwen. Neem het overigens nog steeds om de 16 a 20 uur.. Als ik mijn 2 pillen neem merk ik na 2 uur dat ik me iets beter voel en na een uur of 8 neemt dat gevoel weer langzaam af en begin ik me slechter te voelen (kippenvel, kramp, algehele malaise etc).
