Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oxycontin Hey silver, nieuwe user hier en pas sinds een paar jaar gebruiker van opiatien wegens pijn (300mg tramadol, 3x 10mg oxycontin en 2mg methadondrank indien nodig) en ben benieuwd of je zou kunnen proberen om oxy te gebruiken tegen de ontwenningsverschijnselen EN de pijn. Ik heb in de periode dat er van alles voorgeschreven werd tegen de pijn ook methadon voorgeschreven gekregen en dit werkte totaal NIET. Althans, niet in de lage doseringen waar ik het hier over heb en meer mocht ik niet nemen. Oxycontin daarentegen werkt wel. En methadon als extra als het nodig is. Maar omdat oxy en heroine/methadon chemisch gezien zo dicht bijelkaar zitten zou het kunnen zijn dat oxy je misschien wel helpt. En natuurlijk kan je van 5mg methadonPIL ook afbouwen naar 4, 3, 2, 1, 0 mg methadon mbv methadondrank (van de fabrikant pinadone heb ik zelf). Klote arts daar trouwens man.......... d**dschieten dat tuig. Hier in de VU in amsterdam is er ook zo'n rotarts op de pijnpoli. Niet alleen bij mij weigerde hij van alles, maar ook bij veel andere mensen. En door mijn werk kom ik bij nogal wat mensen thuis. Ook oudere pijnpatienten. En artsen die zo makkelijk omgaan met pijn en klachten van de patient moeten in mijn ogen uit hun vak gezet worden....... Succes man!!!"