tegen die ontwenning werkt maar 1 ding .. maandje niet gebruiken .. voel je je ook als herboren ..
mijn gebruik was altijd al te snel teveel en de ontwenning die daarbij gepaard gaat ook .. pijn in handen en benen, buikpijn kotsen .. echt vet ziek gewoon ... alsof je je aders voelde branden ... ijs en ijskoud hebben ...
dat gebeurde bij mij al na een maandje elke dag gebruik ..
zoals ik het zie zit jij nu op een hellend vlak .. en eigenlijk kan het alleen maar slechter gaan ... behalve als je ermee stopt .. nu stoppen houdt in wat geestelijk ongemak de eerste week .. met wat geluk nog niet echt lichamelijk ..
stop je nu niet .. dan kun je je op echt lijden gaan voorbereiden voor als je ooit wel wilt stoppen .. en met lijden bedoel ik ook echt lijden ..
waarom denk je dat er zoveel mensen wel willen stoppen, maar niet kunnen? omdat je lichaam zo enorm ziek wordt, zo ziek .. zo ziek dat je je moeder nog zou beroven voor een tientje, om maar niet ziek te zijn .. en dan is het te laat ...
wees dubbel gewaarschuwd dus .. rook een paar dikke joints .. werkt soms nog sterker dan die bruine troep
![:)]()