#1
Shakespear was ook niet vies van de opium ^^
(net als bijna iedereen in zijn tijd trouwens :P )
(net als bijna iedereen in zijn tijd trouwens :P )
lysergine25 zei:Um zei:a) hoe duur is opium?
Wat de gek er voor geeft ...
b) is opium altijd puur en onbewerkt? of wordt het besprekelend met iets?
Goede zuivere opium is onbesprenkelt, je moet het gewoon laten testen op het morfine gehalte dan hoor je vanzelf of er heroine of cafeine in zit.![]()
c) hoe kan je het best roken de eerste keer? kleine inhaleringen of diepe inhalen? + op welke manier kan je het allemaal roken? ook gewoon in joint doen en vermengen met tabak?
Je moet de opium vappen niet verbranden.
d) wat is een goede dosis voor de eerste keer?
1-2 trekjes moet wel wat doen.
e) na paar uur, is het dan verstandig om het nog eens te doen, of beter zo laten, drugs laten uitwerken en dan gaan slapen in plaats van verder doen?
Ligt aan je vorraad of niet ?
f) hoe lang ben je echt van de wereld?
Van goede opium ga je behoorlijk scheef.
g) moet ik visueel veel verwachten? of eerder gewoon genot en totaal ontspannen?
Niets, opium is een opiaat een soort droomdrugs, ;liggen ogen dicht en Lotus loemen plukken.
h) valt het te combineren met wiet/hasj, of beter niet?
Daar heb je toch geen zin in ....
ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden
alvast bedankt!
Ik ga nu een sukkie nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."