whaaa,,, toen ik nog een kleine vogel was
zat ik nog niet aan de hasj,
ik ben geboren met twee vleugels veren en een snavel,
de visioenen trek ik uit me navel
ik eet geen vlees en bouw me eigen nest
want het vlees is besmet met gekkekoeie, vogelgriep en varkenspest
ik leefde vroeger als een eskimo in mexico,
elke nacht sliep ik het klokje rond , want dat is heel gezond,,
maar in dit leven ben ik door de kwik en de fluor gemuteerd
en heb daardoor mijn biologische klok bezeerd
in deze harteloze wereld ben ik op de aarde gekomen, om vergiftigd te worden
ik ben verkwikt en gefluorideerd ,
daardoor in de westerse maatschappij (babylon) erg gedesillusioneerd
en tot hippie geradicaliseerd, de autist is gewist ,
, ,ik ben een sjamaan door de amalgaam, , , , ,
hoe lang gaat die harteloosheid door , want hoe meer harteloosheid,
hoe meer mutanten, (,(kinderen met uitgehongerde hersenen in een harteloze wereld,),)
hoe meer zieken , des te meer lijden, des te meer initiaties , des te meer sjamanen,