Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpium

Opium

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoopium
koopium
bezopium
pappa vertrouwd mamma
pappa verliest melk
pappa verdient brood
wie een brood breekt in de naam van de voornaamste wezens van het vlees der epilepsie,
pappaver drinkt een bordje haver,
P
PaddozoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,
Ik ben binnekort van plan om wat opium te gaan proberen. :stoned:
En als het mij bevalt miss wat vaker gaan gebruiken met vrienden.

Alleen ik heb nog een paar vraagjes:
Wat zou ik per gram moeten betalen voor ruwe en zuivere opium?
Ik zou graag een beetje een richtlijn hebben als prijs, dan kan ik een beter gericht op zoek naar goed spul.
Wat kan ik beter kopen ruw of zuiver opium?
Een maat van me zei dat hij het ook wel zuiver kon maken, maar gaat dit dan niet ten koste van de kwaliteit?

Met vriendelijke groet :wink:
Willem
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
whaaa,,, toen ik nog een kleine vogel was
zat ik nog niet aan de hasj,
ik ben geboren met twee vleugels veren en een snavel,
de visioenen trek ik uit me navel
ik eet geen vlees en bouw me eigen nest
want het vlees is besmet met gekkekoeie, vogelgriep en varkenspest
ik leefde vroeger als een eskimo in mexico,
elke nacht sliep ik het klokje rond , want dat is heel gezond,,
maar in dit leven ben ik door de kwik en de fluor gemuteerd
en heb daardoor mijn biologische klok bezeerd
in deze harteloze wereld ben ik op de aarde gekomen, om vergiftigd te worden
ik ben verkwikt en gefluorideerd ,
daardoor in de westerse maatschappij (babylon) erg gedesillusioneerd
en tot hippie geradicaliseerd, de autist is gewist ,
, ,ik ben een sjamaan door de amalgaam, , , , ,

hoe lang gaat die harteloosheid door , want hoe meer harteloosheid,
hoe meer mutanten, (,(kinderen met uitgehongerde hersenen in een harteloze wereld,),)
hoe meer zieken , des te meer lijden, des te meer initiaties , des te meer sjamanen,
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is gewoon vrij te koop bij de betere drogisterij en de luxere warenhuizen. Kan je zo in je neus sprayen voor optimaal effect. 0% kans op verslaving gegarandeerd :mrgreen:

Prijs 30 euro voor 30 ml
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
Het is gewoon vrij te koop bij de betere drogisterij en de luxere warenhuizen. Kan je zo in je neus sprayen voor optimaal effect. 0% kans op verslaving gegarandeerd :mrgreen:

Prijs 30 euro voor 30 ml
Klik om te vergroten...


Die heb ik ook altijd, space je hard op!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeti zei:
Het is gewoon vrij te koop bij de betere drogisterij en de luxere warenhuizen. Kan je zo in je neus sprayen voor optimaal effect. 0% kans op verslaving gegarandeerd :mrgreen:

Prijs 30 euro voor 30 ml
Klik om te vergroten...
Wow nice!
Hoezo verkopen ze dat gewoon het valt toch onder de opiumwet
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtraxe zei:
yeti zei:
Het is gewoon vrij te koop bij de betere drogisterij en de luxere warenhuizen. Kan je zo in je neus sprayen voor optimaal effect. 0% kans op verslaving gegarandeerd :mrgreen:

Prijs 30 euro voor 30 ml
Klik om te vergroten...
Wow nice!
Hoezo verkopen ze dat gewoon het valt toch onder de opiumwet
Klik om te vergroten...


Is ook iligaal eigelijk, ze verkopen het onder te toonbank bij de betere coffeeshop
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wromtraxe zei:
yeti zei:
Het is gewoon vrij te koop bij de betere drogisterij en de luxere warenhuizen. Kan je zo in je neus sprayen voor optimaal effect. 0% kans op verslaving gegarandeerd :mrgreen:

Prijs 30 euro voor 30 ml
Klik om te vergroten...
Wow nice!
Hoezo verkopen ze dat gewoon het valt toch onder de opiumwet
Klik om te vergroten...

HAHAHAH, gast? kom op zeg
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha.. xD. Opium zou ik ooit in m'n leven nog willen doen, maar niet, hier, uit z'n context gehaald.. Ergens in een chinees hooggebergte in een oude pagoda of zoiets... Ik heb der geen behoefte aan opiaten, maar om ooit op m'n 30~de ergens op zo'n plek een keer opium te roken vind ik toch iets hebben.
S
SpeedneusjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Haha.. xD. Opium zou ik ooit in m'n leven nog willen doen, maar niet, hier, uit z'n context gehaald.. Ergens in een chinees hooggebergte in een oude pagoda of zoiets... Ik heb der geen behoefte aan opiaten, maar om ooit op m'n 30~de ergens op zo'n plek een keer opium te roken vind ik toch iets hebben.
Klik om te vergroten...

je kan beter speed nemen.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
precies :confused: ... speed werkt enorm verdovend en helemaaaaaaal niet lichamelijk verslavend :openmouth: ... NOT

je weet verder wel wat opium is speedneusje ? je kan het niet snuiven hoor :stoned:

:wave:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speedneusje zei:
je kan beter speed nemen.
Klik om te vergroten...
zei het zojuist met 3 miniscule grammetjes gepoederde neusje...
het slaat alleen wat witjes uit....
is dat van het speedy poeder of van angst?

in het subforum 'Speed' schrijf je vandaag nog:
Speedneusje zei:
Ik heb te veel speed gesnoven. wat moet ik doen?
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen: take a break :sunglasses:

Kortom: Speed... Daar wordt je pas relaxt van ... :tearsofjoy: :tearsofjoy:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#13
lolll ik had de pest aan speed en snoof uit armoe wel meer dan dat :)

pepneus doet zo raar na dat beetje? en je vond het zo lekker ?
volgens mij kun je beter even geen drugs gebruiken en jezelf laten testen op adhden add en evt schizofrenie, zou je daarna nog snuiven dan zou je tenminste nog een beetje aan zelfmedicatie doen.

misschien kun je beter iets met bomen gaan doen speedneusje, dat werk rustgevend :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ww1NyLiGorU

have fun en hou die witte zooi uit je neus, speed noemen ze ook wel the poor man's coke. Als speed al een probleem vormt is drugs gewoon geen optie in je leven.

ga lekker bomen knuffelen en tekenen dan doe je wat met je leven :)

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."