#1
Een kennis van mij (was) verslaafd aan bruin en wit. Momenteel zit ze in detentie, en krijgt ze om af te kicken methadon. 13 oktober is ze opgepakt en overgeplaatst naar het H.v.B. Op 10 november mocht ze op onbegeleid verlof wegens familieomstandigheden, en hiervan is ze niet teruggekeerd, en na 2/3 weken weer opgepakt en weer naar het H.v.B. gebracht. In die weken dat ze "weg" was heeft ze weer als vanouds gebruikt, maar gisteren was ik bij haar op bezoek op de Flexcap, en heb ik gevraagd hoeveel methadon ze eigenlijk krijgt. Ze had eerst een strip van 10 pillen van 5 mg, maar krijgt er nu nog maar 6 van 5 mg.
Aangezien ik dus een absolute leek ben op dit gebied, lijken mij 4 pilletjes minder binnen 3/4 maanden best wel veel. Hoe denken jullie hierover?
Aangezien ik dus een absolute leek ben op dit gebied, lijken mij 4 pilletjes minder binnen 3/4 maanden best wel veel. Hoe denken jullie hierover?
