Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsacedicone

acedicone

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb er ook een tijdje mee geexperimenteerd. Ik werd er ontzettend moe van en viel als een blok in slaap na een halfuur inname. Ik geloof dat ik iets rond de 200mg innam. 3 a 4 tabletjes van 50mg.

Maar als je wakker wordt ben je helemaal uitgeslapen. Dus ik zie ze eerder als slaappillen
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
ciceley2010 zei:
..Maar ik durf er toch niet mee te expirimenteren,...
het is en blijft gevaarlijk spul..
Klik om te vergroten...

Je hoeft ook niet te experimenteren om verslaafd te raken.. zie het als iets noodzakelijks voor je hoest en daar ga je al, het heet geen experimenteren meer.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ooit eens iemand op school Acedicone zien nemen. Hij was echt zo waas. Het was net of hij echt héél zat was, maar toch een tikkeltje anders. Nadat hij normaal begon te doen herinnerde hij zich niets meer? Vind het toch maar raar.
c
ciceley2010Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een vraagje over dit produkt.
heb het voorgeschreven gekregen voor mijn vreselijke hoestbuien,
het geeft mij een goed warm gevoel na het slikken van 2 tabletjes,..
Ik slaap zalig en geniet van de warmte als ik rustig lig...
eens je vanalles begint te doen is de werking precies weg of ervaar je er veel minder van.
nu Ik stond deze morgen op met pijn in de onderug ??? Zouden dat mijn nieren kunnen zijn dacht ik ???????????
Is dit zeer slecht voor de nieren, zelfs al gebruik ik niet meer dan dat mag ( niet meer dan 4 pillen in 24 uur) Ik gebruikte gisteren 2 en een halfje, en dan nog wat met tijd ertussen.
Zou ik nu stoppen, of kan ik er gewoon mee door gaan ?????
kan iemand hier een serieus antwoord op geven ????
Dank :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
bevat thebaconhydrochloride, een derivaat van morfine

En morfine is een opiaat, dus als je het lekker vind is dat niet zo gek.
(andere hoest dempers gebruiken codeine, ook een opiaat)
Opiaten zijn verslavend, dus dat is in elk geval iets om rekening mee te houden.

Na een paar dagen last hebben van je nieren bij een normale dosering lijkt me nogal vlot als je vergelijkt dat er ook mensen zijn die verslaafd raken aan dit soort shit en dagelijks veel meer dan de toegestane dosering nemen.
Staat er niets over nieren in de bijsluiter ? 1 keer last van je onderrug kan misschien nog zijn dat je verkeerd gelegen hebt ? Ik zou even kijken of het morgen over is, en dan kun je het altijd nog aan je huisarts gaan vragen.
c
ciceley2010Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dank je voor je uitleg de pijn is nu al wat beter, maar niet over, maar ja wie zegt het dat het de nieren zijn ??? En ja inderdaad zijn er mensen verslaaft aan dit spul,
Maar ik durf er toch niet mee te expirimenteren,...
het is en blijft gevaarlijk spul..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."