#1
we gebruiiken het bijna iedere dag. Maar dan alleen voor pijnstilling tijdens de ok. Het middel wordt niet vaak als gewoon pijnstilling gebruikt. Omdat een eigenaar het niet zomaar in huis mag hebben.
gr. Karin
gr. Karin
ik doe mijn best zei:ik dacht dat ik veel gezien en meegemaakt had.Maar een hond op de tem.!!!,..waarom trouwens dan,..Maar blader even dit opiaat-forum door,dan kom je het wel tegen,wat het is,en wat het doet.Zal voor een hond wel anders zijn..
Djeedjee zei:ze is echt niet aanspreekbaar.
ik begrijp hem denk ik wel,want de dierenarts geeft hem ook geen oplossend antwoord.Daarom zoekt hij dit hier.Maar zoals jij het omschrijft,geeft je dierenarts het om je hond wat minder pijn te laten ervaren.Bij de mens is sem,..suboxone of bup,..is ergens het zelfde,niet echt verslavend,de afkick ervan gaat rustiger,maar hoe een hond dat ervaard,ik vind het wel sneu voor jouw en je hond.Ik heb zelf ook een hond.Heeft je hond geen kanker.Sublimo zei:Djeedjee zei:ze is echt niet aanspreekbaar.
Praat jou hond dan ?
Als de dierenarts dit heeft voorgeschreven, moet je daar zijn met je vragen.
Zover ik weet gaat een hond al dood aan paracetamol.
Sublimo zei:Djeedjee zei:ze is echt niet aanspreekbaar.
Praat jou hond dan ?
Als de dierenarts dit heeft voorgeschreven, moet je daar zijn met je vragen.
Zover ik weet gaat een hond al dood aan paracetamol.

ik doe mijn best zei:ik begrijp hem denk ik wel,want de dierenarts geeft hem ook geen oplossend antwoord.Daarom zoekt hij dit hier.Maar zoals jij het omschrijft,geeft je dierenarts het om je hond wat minder pijn te laten ervaren.Bij de mens is sem,..suboxone of bup,..is ergens het zelfde,niet echt verslavend,de afkick ervan gaat rustiger,maar hoe een hond dat ervaard,ik vind het wel sneu voor jouw en je hond.Ik heb zelf ook een hond.Heeft je hond geen kanker.Sublimo zei:Djeedjee zei:ze is echt niet aanspreekbaar.
Praat jou hond dan ?
Als de dierenarts dit heeft voorgeschreven, moet je daar zijn met je vragen.
Zover ik weet gaat een hond al dood aan paracetamol.
vreemd dat een dierenarst geen antwoord heeft op je vragen een andere diernearts wellicht?Djeedjee zei:en nee ik kan niet echt terecht bij mijn dierenarts, want die weet het niet allemaal
Arizona zei:vreemd dat een dierenarst geen antwoord heeft op je vragen een andere diernearts wellicht?Djeedjee zei:en nee ik kan niet echt terecht bij mijn dierenarts, want die weet het niet allemaal
Sublimo zei:Arizona zei:vreemd dat een dierenarst geen antwoord heeft op je vragen een andere diernearts wellicht?Djeedjee zei:en nee ik kan niet echt terecht bij mijn dierenarts, want die weet het niet allemaal
Ja, dat vond ik dus ook al raar.
Ik denk dat niemand van ons een antwoord kan geven op zijn vraag.
Ik vraag me dus gewoon af wat iemand ervaart als je dit middel gebruikt. Gisteren bij de specialist geweest, wist het ook niet, wist wel dat het bv voor de narcose spit gebruikt wordt om een hond duf te laten worden en ook dat het niet hielp tegen buikpijn,maar dat een hond dus zo suf wordt dat deze gen pijn meer aan geeft? Ik denk dat ik zelf maar eens een injectie neem om te kijken wat er gebeurd Het is trouwens "haar"
Ik vraag me dus gewoon af wat iemand ervaart als je dit middel gebruikt.
Ik denk dat ik zelf maar eens een injectie neem om te kijken wat er gebeurd![]()
Djeedjee zei:Ik denk dat ik zelf maar eens een injectie neem om te kijken wat er gebeurd![]()

Hoi,bestaan er dan geen andere medicijnen voor honden tijdens de Ok.Ik bedoel dan,echte medicijnen voor honden,die dus niet echt geschrikt zijn voor mensen.sjoerd zei:we gebruiiken het bijna iedere dag. Maar dan alleen voor pijnstilling tijdens de ok. Het middel wordt niet vaak als gewoon pijnstilling gebruikt. Omdat een eigenaar het niet zomaar in huis mag hebben.
gr. Karin
Angramar Temenos zei:Benzodiazepinen hebben voor zover ik weet geen contraindicaties bij huisdieren, echter heb ik geen idee wat de dosis zou zijn... Ik raad het af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."