Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemgesic en de werking daarvan bij een hond

Temgesic en de werking daarvan bij een hond

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
weyoun22 zei:
Volgens mij is de hond een gevalletje SWIM.
Als er echt een hond aan een opiaat zou zijn dan heb ik godverdomme toch wel alles meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Nee,dat heb je niet.Niemand trouwens in deze wereld.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
weyoun22 zei:
Volgens mij is de hond een gevalletje SWIM.
Als er echt een hond aan een opiaat zou zijn dan heb ik godverdomme toch wel alles meegemaakt.
Klik om te vergroten...

haha, SWIM ziet 'zichzelf' als een hond.. moet niet gekker worden!
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over welk ras praten we hier?
D
DjeedjeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog bedankt voor alle antwoorden. Opiaten worden wel vaker aan honden gegeven heb ik mij nu laten vertellen door een andere dierenarts. Dit, omdat het redelijk veilig is om tegeven en bv bij een hond met maag/darm klachen niet nog meer klachten daar veroorzaakt. mijn hond was een Rottweiler en idd was, want ze is overleden. Ze is overleden aan de gevolgen van een vergiftiging van een antibiotica, verkeerd voorgeschreven door een specialist/internist waarvan je wel zou mogen verwachten dat deze weet wat ze voorschrijven, maar dus niet. Ze is ingeslapen, hadden we dat niet gedaan dan was ze gestikt....
Iig dank jullie wel voor het meedenken, ik heb op deze site veel gelezen over temgesic en weet nu hoe het werkt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Het is trouwens "haar"
Klik om te vergroten...

Mijn excuses, het is niet altijd even makkelijk om de geaardheid van de mensen hier te raden :)
Klik om te vergroten...

De geaardheid ook echt. :grin: Bedoel je niet het geslacht? :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Sublimo zei:
Het is trouwens "haar"
Klik om te vergroten...

Mijn excuses, het is niet altijd even makkelijk om de geaardheid van de mensen hier te raden :)
Klik om te vergroten...

De geaardheid ook echt. :grin: Bedoel je niet het geslacht? :P
Klik om te vergroten...

Oops. :flushed:

Je hebt gelijk ! :tearsofjoy:
s
sjoerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
we gebruiiken het bijna iedere dag. Maar dan alleen voor pijnstilling tijdens de ok. Het middel wordt niet vaak als gewoon pijnstilling gebruikt. Omdat een eigenaar het niet zomaar in huis mag hebben.

gr. Karin
D
DjeedjeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier op het forum en via google hier terecht gekomen. Ik heb zelf nooit drugs oid gebruikt in mijn leven, maar heb echt een dringende vraag over opiaten. Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven en dan het liefst iemand die ervaring met het middel heeft.
Het gaat nl om mijn hond.... Ja idd mijn hond zit aan de temgesic. Ik ben totaal niet bekend met het middel en mijn dierenarts zegt dat het na 6 uur echt uitgewertk is. Ik zie totaal iets anders bij mijn hond. Het zal vast bij mensen anders werken dan bij dieren, maar ik denk dat er vast ook wel overeenkomsten zijn. Mijn vraag is dan ook, hoelang werkt het middel door? Wat ervaren jullie als jullie het middel gebruiken? Ik heb het idee dat bij mijn hond de injectie pas na 24 uur echt een beetj begint uit te werken. Verder valt het me op bij haar dat ze na de injectie, ong een uur erna, kompleet van de wereld is, ze is echt niet aanspreekbaar.
Is dit een sterkte opiaat? Of valt het wel mee?
Ik hoop dat iemand wat antwoorden heeft voor mij, want ik twijfel of ik ermee door moet gaan met geven, ik twijfel dus eigenlijk of ze last heeft van de bijwerkingen.
Alvast bedankt voor het lezen!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."