Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUit de oude doos, opium van eigen bodem

Uit de oude doos, opium van eigen bodem

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het opiaten virus dat zich ooit in mij genesteld heeft komt weer uit haar schuilkelder nu de papaver somniferums hier en daar weer in bloei staan. En ja, dan ga je weer slaafs droog gebruiken op de computer. Niet aan te raden want het leidt tot niets en vergroot alleen maar de trek maar het leverde wel dit mooie verhaal uit de oude doos op.
http://www.gramschap.nl/gramschap14/narcoprop1.html
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hee, bedankt voor de link.
dacht even wat te lezen maar voor ik het wist ben ik 2 uur verder,
verloor helemaal de tijd met al die jaren 70 verhalen.
kaalkopjes zoeken in de weilanden, toen ik dat las herinnerde ik me opeens
dat ik dat ook eens met vrienden heb gedaan zo'n 20 jaar geleden, was het
helemaal vergeten!

opium heb ik nooit geplukt of zelfs maar naar gezocht, gebruik helaas heroine
en dan doet opium me dus niets.
N
NoorderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Ik doe dat jaarlijks... Vind de opiumbol of gerookte opiumhigh toch wel een vrij aparte en het is 't m zeker waard.
Klik om te vergroten...

Net zoals de jeuk erna zeker! Niet normaal meer tov. andere opiaten imo.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe dat jaarlijks... Vind de opiumbol of gerookte opiumhigh toch wel een vrij aparte en het is 't m zeker waard.
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
leveldesigner zei:
hee, bedankt voor de link.
dacht even wat te lezen maar voor ik het wist ben ik 2 uur verder,
verloor helemaal de tijd met al die jaren 70 verhalen.
kaalkopjes zoeken in de weilanden, toen ik dat las herinnerde ik me opeens
dat ik dat ook eens met vrienden heb gedaan zo'n 20 jaar geleden, was het
helemaal vergeten!

opium heb ik nooit geplukt of zelfs maar naar gezocht, gebruik helaas heroine
en dan doet opium me dus niets.
Klik om te vergroten...


klote he... vraag me af of oxy nog wat zou doen? is toch niet van dezelfde plant, maar t vult ook de opiaat receptor? heb er vlug wat over gelezen maar weet t niet zker.. ook niet gemakkelijk aan te komen
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
jahoor, oxy is een goeie vervanger voor heroine, t is veel krachtiger dan opium.
kende iemand die een oxy verslaving had en wilde afkicken door middel van 'even' overstappen
op heroine. natuurlijk niet direct de juiste stap om te nemen daar heroine even zo verslavend is als oxy, (al zal oxy waarschijnlijk een langer tijdsduur hebben qua afkick, net als methadon. weet dit niet zeker maar het zou me niet verbazen daar beiden meer chemisch is, maar dit is slechts gissen van mijn kant).
maar dat het wel een goede vervanger is, daar ben ik zeker van!

en dat het moeilijker te krijgen is, dat zal waarschijnlijk ook betrekkelijk zijn denk ik. zoals met alle drugs, het is maar net of je de juiste mensen kent. dacht ook altijd dat t amper voorkwam maar weet nu van die figuur dat er toch gewoon een levendige handel in is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."