Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeer rendement uit folie roken

Meer rendement uit folie roken

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
ShamblerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Crisis en een kwakkelende economie. Het leven wordt steeds duurder en als heroine v
gebruiker (met over t algemeen sowieso al weinig geld) natuurlijk extra K.
Daarom kun je het volgende doen om extra rendement uit je blow te halen:

Tip 1. Het buisje waarmee je rookt niet weggooien, maar openmaken wanneer het vol zit en/of aan vervanging toe is. Je zult versteld staan wat er allemaal aan de binnenkant blijft kleven.
Dit kun je opnieuw gebruiken door het met bijvoorbeeld een mes weg te halen.
Blad van het mes even verhitten met je aansteker en voorzichtig de aanslag "wegschillen" (als met een appel). Het beste kun je iets van karton gebruiken met een glad oppervlakte. Daar is de aanslag t makkelijkst van af te halen, zonder dat je delen van het buisje zelf mee wegschraapt.

Nog makkelijker is een buisje gemaakt van aluminiumfolie. Gewoon open maken en roken maar!.

Tip 2. Strepen niet te groot maken.
Beter kun je vaker kleine beetjes roken, dan in een keer veel naar binnen teugen.
Behoorlijk wat rook blaas je gewoon weer uit en gaat verloren, tenzij je...

Tip 3. ...uitblaast in een plastic zak. Dan kun je de rook recyclen totdat het op is. Je zult versteld staan hoevaak je de uitgeblazen rook nog kunt "hergebruiken".

De meeste (ervaren) gebruikers weten bovenstaande wel, zoniet doe er je voordeel mee. :stoned:
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tip nr 3 zou nooit in me zijn opgekomen......heb je het NIBUD ook al ingelicht?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Datwel zei:
Tip nr 3 zou nooit in me zijn opgekomen......heb je het NIBUD ook al ingelicht?
Klik om te vergroten...

-proest-
g
gastondmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uitblazen in plastic zak heb ik nog nie gedaan, doet toch niet veel uit??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."