#1
Crisis en een kwakkelende economie. Het leven wordt steeds duurder en als heroine v
gebruiker (met over t algemeen sowieso al weinig geld) natuurlijk extra K.
Daarom kun je het volgende doen om extra rendement uit je blow te halen:
Tip 1. Het buisje waarmee je rookt niet weggooien, maar openmaken wanneer het vol zit en/of aan vervanging toe is. Je zult versteld staan wat er allemaal aan de binnenkant blijft kleven.
Dit kun je opnieuw gebruiken door het met bijvoorbeeld een mes weg te halen.
Blad van het mes even verhitten met je aansteker en voorzichtig de aanslag "wegschillen" (als met een appel). Het beste kun je iets van karton gebruiken met een glad oppervlakte. Daar is de aanslag t makkelijkst van af te halen, zonder dat je delen van het buisje zelf mee wegschraapt.
Nog makkelijker is een buisje gemaakt van aluminiumfolie. Gewoon open maken en roken maar!.
Tip 2. Strepen niet te groot maken.
Beter kun je vaker kleine beetjes roken, dan in een keer veel naar binnen teugen.
Behoorlijk wat rook blaas je gewoon weer uit en gaat verloren, tenzij je...
Tip 3. ...uitblaast in een plastic zak. Dan kun je de rook recyclen totdat het op is. Je zult versteld staan hoevaak je de uitgeblazen rook nog kunt "hergebruiken".
De meeste (ervaren) gebruikers weten bovenstaande wel, zoniet doe er je voordeel mee.
gebruiker (met over t algemeen sowieso al weinig geld) natuurlijk extra K.
Daarom kun je het volgende doen om extra rendement uit je blow te halen:
Tip 1. Het buisje waarmee je rookt niet weggooien, maar openmaken wanneer het vol zit en/of aan vervanging toe is. Je zult versteld staan wat er allemaal aan de binnenkant blijft kleven.
Dit kun je opnieuw gebruiken door het met bijvoorbeeld een mes weg te halen.
Blad van het mes even verhitten met je aansteker en voorzichtig de aanslag "wegschillen" (als met een appel). Het beste kun je iets van karton gebruiken met een glad oppervlakte. Daar is de aanslag t makkelijkst van af te halen, zonder dat je delen van het buisje zelf mee wegschraapt.
Nog makkelijker is een buisje gemaakt van aluminiumfolie. Gewoon open maken en roken maar!.
Tip 2. Strepen niet te groot maken.
Beter kun je vaker kleine beetjes roken, dan in een keer veel naar binnen teugen.
Behoorlijk wat rook blaas je gewoon weer uit en gaat verloren, tenzij je...
Tip 3. ...uitblaast in een plastic zak. Dan kun je de rook recyclen totdat het op is. Je zult versteld staan hoevaak je de uitgeblazen rook nog kunt "hergebruiken".
De meeste (ervaren) gebruikers weten bovenstaande wel, zoniet doe er je voordeel mee.
