Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDit meen je niet!!!

Dit meen je niet!!!

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dacht je echt alles maar dan ook alles te hebben gezien. Kinderen in Afganistan HEROINE VERSLAAFD dit kan toch niet!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HFsLhteSHak


Te triest echt waar Opium is het antwoord op alles.. Hoe kut is je maatschappij dan als iedereen opium of heroine moet gebruiken eten is daar gewoon duurder als opium!
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#2
jesus dit kan toch gewoon niet :openmouth:
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, en daar zijn wij mede schuldig aan.

Toen de Taliban aan de macht waren was de opiumproduktie bijna tot nul gedaald. De CIA is betrokken bij de internationale heroinehandel om covert operaties te financieren. Inmiddels is de heroine produktie weer normaal. De militairen bescheremen de opiumproduktie in plaats van dat ze het vernietigen.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet het de Taliban heeft drugshandel zelfs bestreden tot de oorlog toen zijn ze het gaan verhandelen omdat het ook een vorm van terrorisme is. Dan maken ze ons maar langzaam kapot als het niet in 1 keer kan. Maar het probleem daar is gewoon abnormaal en de hele wereld kijkt gewoon weg. Heb hier niet veel of in principe niks over gehoord in de media of wat dan ook.
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
willemvaag,
Het is de Afghaanse 1% elite die het meest profiteert van de heroine handel. Die elite heeft nu weer de macht dankzij de VS en ons. De Taliban zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders en vertegenwoordigen de 99% in Afghanistan. - Vergelijk verschillende ( buitenlandse ) informatiebronnen en oordeel zelf.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.youtube.com/watch?v=7iNpZm3e7tM
Dit zag ik van de zomer op tv, was toen ook nogal in shock. Gaat over heroïnegebruik en -smokkel in Roemenië. Spoel maar door naar de 14e minuut.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu heeft dit onderwerp me lichtelijk te pakken. De keiharde realiteit.. http://www.youtube.com/watch?v=HjoRgu8evzw
a
ajahrdam61Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb `t gezien, wat een ellende daar!! Veel van de gebruikers zijn daar in die rivierbedding, onder de brug. worden regelmatig in elkaar getrimd door de politie. Hebben wij het toch niet zo rot!!!
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#9
lichtelijk? ik krijg het gewoon niet uit me hoofd weet ook gewoon niet wat ik er op moet zegge eigenlijk zo jong:( en al die mensen onder de brug dan :confused:
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga dit lekker allemaal niet kijken gezien de reacties. Ik ken wel de filmpjes uit Rusland e.d. en krijg daar altijd een heel beroerd gevoel van..vandaag bespaar ik me dat gevoel maar even.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het filmpje heeft me gewoon lichtelijk getraumatiseerd als ik al die kinderen zie en dan vragen waarom ben je hier? Om te stoppen met de gewoonte het poeder.. Ze geven daar maar opium of heroine bij gebrek aan betere medicijnen of medische faciliteiten. Ongeveer een heel lang aan de dope ziekelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."