Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WOOOW!

Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WOOOW!

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Oftewel, je hebt goeie bruin gescoord? :rolleyes:
d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
da_pj
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen.

Ik heb gepost in 2 topics en laatste was deze : viewtopic.php?f=19&t=51644

Tijdens het typen zat ik hier met mijn blad (folie) en de typische 0.35gr die ik steeds leg als slaapmutsje. Echter was ik bij een nieuwe dealer geweest en had iemand gevonden met een wagen die ook X tal grammen moest hebben.

Het was een 50 tal min rijden heen en ook 50min terug van waar ik woon. Ik sms de dealer om te zeggen dat we er binnen 5min gingen zijn en we moesten dan het huisnummer doorgeven per sms waar we ongeveer geparkeerd stonden. Nog geen minuut later stapte hij achteraan in de wagen (woow want bij de meeste kan je soms echt een tijd staan wachten eer ze erdoor komen zelfs voor + 40gr ooit!!). Ik merkte meteen dat hij er niet uitzag als een Marokkaan maar zei niets.

Hup we moesten verder rijden en niet blijven staan en terwijl deed hij zen stoffen tasje open.....WAT EEN STERKE HERO STANK KWAM DAARUIT ZEG :openmouth: :openmouth: ! En dan dacht ik maar ook men kennis dat hij wss een groot aantal bestellingen moest doen achter ons nog, maar neen het was gewoon elk onze 10gram (20 totaal).

Ben thuis afgezet geweest en pas laat gisteren op de avond hier op DF beginnen rond te kijken.
Besloot dan om de eerste drup voor het slapengaan te leggen. Ik zo"n 0.3 en men meisje had haar stukje afgewogen (0.17gr). Nadien kon ze nog is hetzelde beetje bijpakken maar die lag lekker te slapen na dat het opwas. Ik had de laatste reply af en ......LICHT WAS UIT BIJ ME. Men vriendin maakte me wakker en zei leuk om van de pc te gaan en me van de zetel naar het bed te geven.

OMG!!!! Dit is pas bruin woow nog is, respect!!!! Heb gewoon rechtop in de zetel gezeten een 5 tal uren en het was alsof ik even men ogen had toegedaan voor 5min maar dat bleken er iets meer dan 5 UREN :tearsofjoy: De bruin was in grote brok(wat er niet toe doet want zelf de grootste rotzooi kunnen ze samenpersen om dan klantjes wijs te maken dat het rechtstreeks van de kilo komtà.

Dus een 10 gr in 1 brok medium hard gepersd maar echt de typische hero stank, het leek wel of er een paar 100gr open lag in de living...zo sterk ruiken man man.
En ik neem dan nog is opiate meds als chronische pijnpatient en benzo's (nu had ik maar 3 rivotrils 2mg genomen en 1 valium 10mg voor het vertrekken + heb dan laat in de avond pas de eerste drup bruin gerookt.) Normaal heb ik momenten waar ik tot 4x zoveel benzo's al binnen heb + nog bijpakken tijdens het chinezen....Was gier niet nodig :tearsofjoy: :sunglasses:

Yep my new to go guy en het is eens een Turk (zwarte zee Turk,zo zei het zelf) ipv een Marokkaan.

Ik ben een tevreden persoon :grin:

:wave:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Fool zei:
Oftewel, je hebt goeie bruin gescoord? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Dat kan ook Fool :wink: Maar met een dikke +10 jaren op en af gebruik + mijn zware pijnmeds (zie foto's vooral van recept abstral 800mcg ga eerst de 200mcg bestelle en zien wat het geeft) door mijn chronische pijnklachten weet ik zelf van men eigen wat men lichaam aankan. En van dit mini mini beetje zo knock gaan met zo een opiaten tolerantie....moet ik toch toegeven dat dit echt :openmouth: woow bruin is + dan toevallig na al die jaren 96% mocro dealers en 3% bestaande uit aziaten of een paki heb ik dan toch een echte goeie gescoord. Hij is Turk en zei zelf dat er in die buurt de meeste zwarte zee Turken bij elkaar wonen (dus zal ook hij dat zijn neem ik aan).

Het is waar wat ze zeggen soms kan het je een week tot jaren kosten om op zo'n contact te stuiten :)

Hou je goed Fool & alle leden
:wave:

Greettzz
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Met een beetje opiaat-tolerantie denk ik wel dat je die 800 op kunt halen hoor, 200-400ug Fentanyl raakt mij sublinguaal stevig, met amper tolerantie. :wink:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Fool zei:
Met een beetje opiaat-tolerantie denk ik wel dat je die 800 op kunt halen hoor, 200-400ug Fentanyl raakt mij sublinguaal stevig, met amper tolerantie. :wink:
Klik om te vergroten...

Thx Fool voor de tip, stelt me meer op het gemak :)
:wave:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Leuk verhaal :grin: Ask van u was zou ik da contactje maar goed verzorgen :P . Het wordt alsmaar moeilijker om zo'n goeie bruine suiker te vinne.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Laat het eens testen, ben benieuwd naar een cijfer :)
Meen zelf (overal lijkt het) dat het vrij sterk is tegenwoordig.. Aantal vielen vrij snel in slaap nogal saai; ging zelf heil elders zoeken.

Een waarschuwing is op zijn plaats gezien het stukken sterker lijkt te worden/zijn.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Tijdloos zei:
Laat het eens testen, ben benieuwd naar een cijfer :)
Meen zelf (overal lijkt het) dat het vrij sterk is tegenwoordig.. Aantal vielen vrij snel in slaap nogal saai; ging zelf heil elders zoeken.

Een waarschuwing is op zijn plaats gezien het stukken sterker lijkt te worden/zijn.
Klik om te vergroten...

Ja als ik nog is terug ga wil ik het wel laten testen. Kost het veel??? Ik ben van BE maar ik weet dat ik het ook kan opsturen naar NL?

Graag wat info aub.

:wave:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Amateurtje zei:
Leuk verhaal :grin: Ask van u was zou ik da contactje maar goed verzorgen :P . Het wordt alsmaar moeilijker om zo'n goeie bruine suiker te vinne.
Klik om te vergroten...


Tzal wel zijn aja
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Dit is dus die bruin. Aan het uitzicht valt het niet te zien maar snel een foto genome en terug ingepakt....ik ruik het pakketje zeer goed op dit moment en ligt op +1m afstand op de tafel.

Een kleine 8 gr over nog terwijl anders dit nu nog max 3gr zou zijn (vergeet niet ik deel rook dit fifty-fifty met men vriendin he).

:wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Helemaal knock tot juist nu. Bruin van Zwartezee Turk.WO

Nou, dat klinkt inderdaad ouderwets goed.
Wees er wel bewust van dat dit soort zeer sterke dope erg verslavend werkt. Dus mocht dit nieuwe contact eens wegvallen dan valt dat gat amper op te vullen. Ik bedoel, je zult dan ontzettend ziek worden, en slechte dope kan je dan amper redden. Beste is dus om bij te kopen nog voor het op is, zodat wanneer je m niet meer kunt bereiken en terug moet vallen op slechtere, dat je dan kunt afbouwen met die oude sterke.

En, wees alsjeblieft bewust van dat zuurstof je dope slechter maakt. Veel mensen geloven dit niet, ben zelf een ex gebruiker (30 jaar verslaving), en weet dat iedere keer dat dope in aanraking komt met zuurstof de dope zakt in kwaliteit. Klinkt overdreven, maar iedere keer dus dat je die zak open doet zakt de kwaliteit echt ziender ogen binnen 24 uur!
Dus is het het best om die 10 gram in zeg maar 5 zakjes te verdelen, zodat wanneer je iedere keer bijpakt niet alle dope weer in aanraking komt met zuurstof.

heb lang geleden hier eens een topic over geschreven, die je hier kunt vinden;
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=51169&p=1149718&hilit=zuurstof#p1149718

nog maals, heel veel mensen vinden dit onzin, maar ik zweer op alles wat me lief is dat het helaas wel zo is. Dit is mede aan de slechte kwaliteit te danken, in de 80 tiger jaren van de vorige eeuw was het verlies door zuurstof veel minder.

geniet ervan, en bijhalen voor het op is!
Want helaas duren dit soort plezierigheden nooit lang is mijn ervaring.
:wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."