Hallo iedereen.
Ik heb gepost in 2 topics en laatste was deze :
viewtopic.php?f=19&t=51644
Tijdens het typen zat ik hier met mijn blad (folie) en de typische 0.35gr die ik steeds leg als slaapmutsje. Echter was ik bij een nieuwe dealer geweest en had iemand gevonden met een wagen die ook X tal grammen moest hebben.
Het was een 50 tal min rijden heen en ook 50min terug van waar ik woon. Ik sms de dealer om te zeggen dat we er binnen 5min gingen zijn en we moesten dan het huisnummer doorgeven per sms waar we ongeveer geparkeerd stonden. Nog geen minuut later stapte hij achteraan in de wagen (woow want bij de meeste kan je soms echt een tijd staan wachten eer ze erdoor komen zelfs voor + 40gr ooit!!). Ik merkte meteen dat hij er niet uitzag als een Marokkaan maar zei niets.
Hup we moesten verder rijden en niet blijven staan en terwijl deed hij zen stoffen tasje open.....WAT EEN STERKE HERO STANK KWAM DAARUIT ZEG
![:openmouth:]()
! En dan dacht ik maar ook men kennis dat hij wss een groot aantal bestellingen moest doen achter ons nog, maar neen het was gewoon elk onze 10gram (20 totaal).
Ben thuis afgezet geweest en pas laat gisteren op de avond hier op DF beginnen rond te kijken.
Besloot dan om de eerste drup voor het slapengaan te leggen. Ik zo"n 0.3 en men meisje had haar stukje afgewogen (0.17gr). Nadien kon ze nog is hetzelde beetje bijpakken maar die lag lekker te slapen na dat het opwas. Ik had de laatste reply af en ......LICHT WAS UIT BIJ ME. Men vriendin maakte me wakker en zei leuk om van de pc te gaan en me van de zetel naar het bed te geven.
OMG!!!! Dit is pas bruin woow nog is, respect!!!! Heb gewoon rechtop in de zetel gezeten een 5 tal uren en het was alsof ik even men ogen had toegedaan voor 5min maar dat bleken er iets meer dan 5 UREN
![:tearsofjoy:]()
De bruin was in grote brok(wat er niet toe doet want zelf de grootste rotzooi kunnen ze samenpersen om dan klantjes wijs te maken dat het rechtstreeks van de kilo komtà .
Dus een 10 gr in 1 brok medium hard gepersd maar echt de typische hero stank, het leek wel of er een paar 100gr open lag in de living...zo sterk ruiken man man.
En ik neem dan nog is opiate meds als chronische pijnpatient en benzo's (nu had ik maar 3 rivotrils 2mg genomen en 1 valium 10mg voor het vertrekken + heb dan laat in de avond pas de eerste drup bruin gerookt.) Normaal heb ik momenten waar ik tot 4x zoveel benzo's al binnen heb + nog bijpakken tijdens het chinezen....Was gier niet nodig
Yep my new to go guy en het is eens een Turk (zwarte zee Turk,zo zei het zelf) ipv een Marokkaan.
Ik ben een tevreden persoon
