Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaanzaad thee

maanzaad thee

5 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou zeker niet de dosis in 1x innemen, volgens mij kan de dosis werkzame stoffen in maanzaad variëren met een factor 200. Er zijn dan ook al redelijk wat doden aan maanzaad thee te danken wereldwijd.

Ik zou beginnen met een kwart en dan minimaal een half uur wachten.
h
hakkuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou ben ik al een tijdje opzoek naar een goede manier om maanzaad thee te maken maar kan niet echt wat vinden :'( is er hier iemand die me kan zeggen hoe het moet? nou weet ik dat 300gram maanzaad genoeg moet zijn voor een lekkere spaceeeeee maar hoe verwerk je in godsnaam 300G in een kopje thee? betekent dit dat ik een liter van dat spul moet drinken? en hoe zet je die thee eigenlijk?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik herinner me dat er meer over maanzaad thee is gesproken in het verleden, en heb daarom even ernaar gezocht. Weet niet of daar het antwoord tussen zit wat je zoekt maar het is het lezen waard;

probeerde een Url (link) naar al die komentaren te geven maar dat lukt vreemd genoeg niet.
Copy/paste daarom even de tekst;

"Maandzaad thee"

in het zoek hokje rechts bovenin deze pagine (links van de knop "zoeken"), je vind dat allerlei teksten over maanzaad thee.

succes,
(zoek functie rechts bovenin pagine gebruiken, niet de zoek functie die hier recht boven staat, want die zoekt enkel in deze topic).
m
moonseedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Up?
Ik ben niks gewend en vraag me af je van die liter 1 kopje moet drinken of die hele liter naar achteren moet kieperen.
En is 300 niet te veel? Zeker als je het nog helemaal niet gewend bent? Ik heb gezocht, maar nog geen duidelijke antwoorden kunnen vinden..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoveel al ik erover gehoord heb is dat je er flink veel van naar binnen moet gooien, maar je kunt het natuurlijk altijd opbouwen en kijken hoe je je voelt. Bijnemen kan altijd nog. :wink:

Oja, vergeet niet dat je hier wel met stevige opiaten aan het spelen bent. :)
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar toch doe ik het, want wat voor de ene persoon "safe" is qua dosering kan voor de andere persoon dodelijk zijn. Met andere woorden: advies geven qua doseringen is naar mijn mening linke soep aangezien elk lichaam anders reageert op drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."