Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSMELTPILLEN DIE HEROINEGEBRUIK VERBERGEN?

SMELTPILLEN DIE HEROINEGEBRUIK VERBERGEN?

28 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Piet de Kanarie zei:
...in een klein plastic zakje te doen en zo een weelderige urinestraal te simuleren ...

werkte prima tot ik een keer oude appelsap nam, die aan het gisten was en dus uit de test bleek dat ik zoveel alcohol in mn urine had dat ik een biertap had moeten zijn .... :openmouth:
Klik om te vergroten...


Te gek verhaal, gozer! Toen ik nog in een ander deel van Nederland woonde, moest ik ook telkens in een buisje pissen, dit was zo smal dat je wel eerst in een bekertje moest pissen om het daarin te krijgen :sunglasses:

Ik was zo overtuigd van een SERIEUZE test, dat ik bijna zeven kleuren stront moest schijten. Om niks eigenlijk. Maar nu blijkt uit jouw verhaal ook nog eens dat ze het verschil tussen pis of appelsap niet direct zien! Je*us, waar heb ik mij druk om gemaakt tijdens die periode

Gr., Eend

Oh, wat betreft de vraag; ik heb hier nog nooit van gehoord. Hooguit van dat middel Naltrexon en Naloxone. Dit zijn Antagonisten. Het kickt de Hero eruit en gaat dan op deze plek zitten. Het lijkt mij niks, maar misschien is het voor sommigen onder ons een uitkomst.


klik hier voor Wiki-info

Buprenorfine is voor mij nu de beste trekremmer en zorgt dat ik goed slaap, geen andere drama's of problemen heb etcetera.

Dit is overigens ook het enige opiaat-gerelateerde middel - dat ik ken - wat je onder de tong moet laten smelten.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#2
lolz ik kan me inderdaad die smalle dingen nog wel herinneren .... mijn moeder heeft ze zelfs nog steeds in haar dressoir liggen beneden ... gelukkig al zo'n 10 jaar ongebruikt inmiddels :hearteyes:

dacht je dan echt dat ze keken of de urine wel echt was en dan pas hun testjes gingen doen eend?

overduidelijk niet dus :)

:rock:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, toen ik een jaar of 15 was; verkocht ik weleens plas aan mensen die zeker wisten dat ze worden getest :sunglasses: Zo kon ik weer een zakje wiet ophalen :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter zei:
Hmm, toen ik een jaar of 15 was; verkocht ik weleens plas aan mensen die zeker wisten dat ze worden getest :sunglasses: Zo kon ik weer een zakje wiet ophalen :)
Klik om te vergroten...

Die mensen waren vervolgens dolblij dat ze positief werden getest voor THC? :P

Of verkocht je het aan mensen die 'serieuzere' drugs gebruikten?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen was ik al tijden gestopt met blowen :wink:
Tot nu hou ik het altijd 3 maanden vol, daarna begin ik helaas vaak weer :(
Nu ben ik al 2 maanden gestopt en ga er alles aan doen; om de 6 maanden te halen!

Ik verkocht het voornamelijk aan xtc/speed en cannabis gebruikers.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb me wel eens laten vertellen dat je azijn kunt drinken .. 3 dagen lang elke dag 1 of twee glazen azijn met water drinken en dan zou je urine schoon zijn.

Deze jongen gebruikte deze methode toen hij eens was gepakt wegens spuiten achter het stuur en alleen zn rijbewijs terugkreeg als hij negatieve drugstest had ...

en hij heeft daarna een tijdje zn rijbewijs teruggehad, majah of dat daardoor was ...
en ik bedoel azijn :confused: ... gaaaaatver, ik was mn ouwe kat er wel eens mee voor zn huidproblemen, maar ik zie mezelf het niet drinken eigenlijk.

Bij smartshops heb je trouwens ook van die pakkketjes maar drugstestomzeilers, maar geen idee hoe goed en met welke middelen die werken

:)
AkA

op je vijftiende al lang gestopt met blowen ... rotten 2 tha CoRe you are :stoned:

ik heb trouwens voor muay thai wedstrijden regelmatig urinecontroles gehad en toen blowde ik wel af en toe eens, maar heb nooit een positieve plas gekregen verder. een maat van me had vlak voor hij (onverwachts) moest piesen, 3 bakken expresso op .. die plaste mooi positief op cafeine en mocht dus niet meer meedoen op dat K2 toernooi toen ....

:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even heel offtopic hoor, maar waarom mag je geen caffeïne drinken voor een K2 wedstrijd? :)
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#8
sommige internationale kickboxbonden houden dopingcontroles om de schone schijn op te houden voor het publiek. Amateurs vanaf A niveau kunnen dan ook gecontroleerd worden en de dopinglijst die zij aanhouden ligt ongeveer gelijk aan die van zwemmers op de O.S. Cafeïne staat daarop vanaf een bepaalde hoeveelheid, dus je mag wel wat in je hebben ervan, het is ook erg snel weer uit je lichaam, dus die jongen had echt de pech dat die controleur niet 2 uur later die ochtend zn werk had gedaan .. maar een paar koppen koffie is dus blijkbaar al te veel .. ik denk dat een blikje redbull dus waarschijnlijk ook niet verstandig zou zijn.

het is niet dat ze opeens op je stoep staan met een potje in hun hand al grijnzende denkend aan het aan lokkelijke gezicht van jouw zwans die onverwachts zijn gouden vloeistof moet produceren :kots: :wink: maar op zo'n dag kun je de hele dag door, voor en na je wedstrijden opgeroepen worden om te worden 'gecontroleerd' en als je dan net bent geweest, heb je een probleem, want je moet binnen een paar uur op commando kunnen pissen .. in ieder geval diezelfde dag nog :) Dat is vaak niet al te makkelijk, aangezien je vaak wat uitgedroogd bent door het vele trainen wat je hebt gedaan, tel daarbij de spanning van zo'n dag op et voila .. dichtgeknepen pielemans :grin:

:wave:

:wave:
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#9
100% Bullshit. :P Als er dergelijke pillen zouden bestaan, zouden controles geen nut meer hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."