#1
Piet de Kanarie zei:...in een klein plastic zakje te doen en zo een weelderige urinestraal te simuleren ...
werkte prima tot ik een keer oude appelsap nam, die aan het gisten was en dus uit de test bleek dat ik zoveel alcohol in mn urine had dat ik een biertap had moeten zijn ....![]()
Te gek verhaal, gozer! Toen ik nog in een ander deel van Nederland woonde, moest ik ook telkens in een buisje pissen, dit was zo smal dat je wel eerst in een bekertje moest pissen om het daarin te krijgen
Ik was zo overtuigd van een SERIEUZE test, dat ik bijna zeven kleuren stront moest schijten. Om niks eigenlijk. Maar nu blijkt uit jouw verhaal ook nog eens dat ze het verschil tussen pis of appelsap niet direct zien! Je*us, waar heb ik mij druk om gemaakt tijdens die periode
Gr., Eend
Oh, wat betreft de vraag; ik heb hier nog nooit van gehoord. Hooguit van dat middel Naltrexon en Naloxone. Dit zijn Antagonisten. Het kickt de Hero eruit en gaat dan op deze plek zitten. Het lijkt mij niks, maar misschien is het voor sommigen onder ons een uitkomst.
klik hier voor Wiki-info
Buprenorfine is voor mij nu de beste trekremmer en zorgt dat ik goed slaap, geen andere drama's of problemen heb etcetera.
Dit is overigens ook het enige opiaat-gerelateerde middel - dat ik ken - wat je onder de tong moet laten smelten.

