#1
Fantastisch joh, dat het zo goed gaat!!
En dat niesen is inderdaad nog een klein afkick verschijnseltje, maar dat verdwijnt ook snel.
Waarschijnlijk over gevoeligheid van de slijmvliezen. Hoe dan ook, niesen is echt een afkick verschijnsel.
En dat niesen is inderdaad nog een klein afkick verschijnseltje, maar dat verdwijnt ook snel.
Waarschijnlijk over gevoeligheid van de slijmvliezen. Hoe dan ook, niesen is echt een afkick verschijnsel.
