Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey dank je! Dag 10 nu. Geen lichamelijke klachten behoudens wat zware benen, stijfjes in de rug (niet echt pijn) en weer dat verdomde niezen haha. Nu wel 15 keer per dag 3 keer achter elkaar. Blijkbaar een laat symptoom bij mij. Het gaat redelijk; het enige waar ik écht last van heb is die leegte. Die constant aanwezige leegte van binnen. Laatste dagen veel gewandeld en dat doet me iets beter voelen. Maar die leegte raak ik maar niet kwijt. Alsof iemand alle motivatie uit mijn ziel heeft gehaald en alle geluk. Blèèh. Maar goed, we houden stug vol..."
"Hoi, Ik dacht op dit tijdstip: 'waarom ook niet'. Mijn 3de dag cold turkey breekt straks aan, of is eigenlijk bij dezen al aangebroken. Ware het niet dat ik voor geen meter kan slapen. Nog wel 3,5 uurtjes slaap gepakt, als het hele huis niet vol zou zitten met kutmuggen was dit wellicht wat langer geweest. Maandag nog een dosis van 140mg oxy gehad, dinsdag 80mg and that's all folks. Geen behoefte meer aan die rommel. Grappig dat een mens zulke domme fouten maakt eigenlijk; om je ziel te verkopen aan een fricking medicijn, of de duivel, hoe je wilt. Leuke tijden gehad: ja. Maar helemaal in het begin toen je nog een lekkere buzz kreeg met zo'n jeukerige neus, en maar praten, praten en praten, over zaken die er helemaal niet toe doen. *Flash forward naar 19 september 2014* Daar zit ik dan in een leeg huis te praten tegen vreemden, met een lege ziel omdat al het licht en vreugd wat ik in mij had is opgegeten door een monster dat Oxycodon heet. De bijwerkingen zijn jullie allemaal wel bekend, dus daar ga ik niet zielig over doen. Het is meer een behoefte om te reflecteren en in te zien dat dit mijn straf is. For f*cks sake...deze straf is misschien nog niets; een weekje je kut voelen? Ik zou haast willen dat je je leven lang zo kut zou voelen, zodat niemand op deze aarde die zooi nog zou gaan gebruiken, dát is pas een straf. Ik vraag me nu af hoeveel mensen op deze wereld nu hetzelfde ervaren als ik: dopesick zijn... Het antwoord weet ik al: veel te veel. Ga maar weer eens op bed liggen, want van negerinnen op TV met dikke tetten zakt me de moed al helemaal in de schoenen. Misschien kan ik nog een mug doden, voordat deze het laatste beetje mens wat ik nog in me heb eruit zuigt. Groetjes, CokeZero"
"Nou, dag 4 is aangebroken. Ik voel me haast herboren, wellicht omdat ik voor het slapen gaan 3 tabletten Vicks heb genomen met DXM (dus nog therapeutische dosering en niet om te trippen enzo, omdat ik las dat DXM door de anti-NMDA eigenschappen tegen WD's kan werken). Heb vannacht 10 uur! geslapen. Ik zag net buiten een katje al spelend achter een vlinder aan rennen (het zou zo een scène kunnen zijn uit een slechte rom-com met Sandra Bullock) en voelde sinds een half jaar eindelijk weer eens een emotie; plezier. Nu nog wel af en toe een koude rilling en de schijteritis waarvoor ik loperamide slik, maar ik merk wel degelijk vooruitgang. Dag 3 bleek bij mij dus het heftigst te zijn. Hoop nu dat het vanaf hier alleen maar beter gaat met waarschijnlijk wel af en toe een kleine terugslag. Ik heb geen gevoelens van 'craven' (gelukkig), heb deze ook nooit echt gehad, zelfs niet toen ik CT stopte met roken. Misschien werkt mijn brein wat anders dan andere breinen haha. Om nog antwoord te geven op je vraag: heb het een half jaar gebruikt tot max 140mg Oxy. Misschien dat daarom mijn WD's niet zó zwaar zijn (geen overgeven, niet echt restless legs, wel wat zwaar gevoel in de benen, heb wél eetlust enz.). Mijn hemel, mag er niet aan denken hoe de WD's zijn als je dit spul 10 jaar hebt gebruikt tot soms wel 200mg of 300mg per dag. Las zelfs dat er mensen waren die nóg hogere doseringen gebruikten. Dat gun je je ergste vijand niet. Ik heb in ieder geval weer hoop. Ik heb weer motivatie. En mijn grootste motivatie is om dat spul NOOIT meer aan te raken. Groetjes, CokeZero"
"Kleine update; Wat vliegt de tijd...dag 20 zonder Oxy is een feit. Heb helemaal géén WD-symptomen meer. Misschien wat lichte post-acute WD's zoals zo nu en dan wat somber, maar daar helpt een serie als The Big Bang Theory wel tegen of Friends (ik weet het, ik word oud ). Verder is alles normaal; slaap goed, eet goed en damn (excusez mes mots) wat een rebound libido heb ik gekregen zeg, lijk wel een konijn. Vindt m'n vrouw niet zo erg na een half jaar een vrij pover seksleven. Het enige dat me opvalt is dat ik erg veel nies. Niet omdat ik verkouden ben ofzo, maar gewoon uit het niets 5 keer per dag 2 of 3 keer niezen, wat ik normaal eigenlijk nooit had, behalve dus bij een verkoudheidje. Kunnen dit nog late symptomen zijn? Godspeed everyone, CokeZero"
"Dankje voor je steun en info! Mijn verslaving is nu definitief ten einde. Het niesen was al een tijdje weg, maar weet je hoe ik het weet? Ik kon het toch niet laten om Oxy te halen bij m'n dealer, hij had een tijdje niets meer gehoord en contacteerde mij dus. Haast uit schaamte tegenover hem besloot ik toch 2 doosjes Oxy te halen. Ik heb serieus de hele avond naar de doosjes gestaard en heb het opgebiecht tegenover mijn vrouw. Zij was zo verdrietig dat ik ook háár de pijn niet meer wilde aandoen (achteraf had ze het toch een beetje door dat er iets gaande was zei ze, maar nooit zo opvallend dat ze door had dat ik verslaafd was aan Oxy's. Was nooit aan het nodden in haar bijzijn, als ik weinig at zei ik dat het door stress kwam op het werk etc) en heb de doosjes ongeopend weggemikt in de prullenbak. Veel verslaafden die nu denken 'wtf?! gozer', maar dealen ga ik absoluut niet doen. Vind ik nog erger dan gebruiken. Dus met het opbiechten en wegmikken van Oxy's qua 200e waarde sluit ik dit hoofdstuk af en ga ik verder met mijn leven. Ik hoop dat anderen die met hetzelfde probleem zitten nog iets aan mijn verhaal hebben en ik wil jou in het bijzonder bedanken voor het blijven steunen. Grappig dat steun van een wildvreemde toch zoveel impact kan hebben... I'm saying hi to the world again! CokeZero"
"Bump! Helaas heb ik weer een terugval gehad een half jaar geleden...op een gegeven moment slikte ik per dag bijna 300mg oxycodon. Omdat ik Lyrica bij de hand had, ben ik in 1 week tijd van 300mg naar 150mg gegaan zonder enige moeite. Omdat dit nagenoeg dezelfde dosis was alscde eerste keer dat ik stopte, besloot ik weer CT te stoppen. Laatste dosis was vrijdag, vroeg in de avond, dus dag 3 is opnieuw aangebroken. Grappig hoe WD's zo verschillend kunnen zijn. Vorige keer helemaal geen RLS of pijn. Tot gisteravond had ik meer dan 24 uur helse pijn in mijn rug en benen en gigantische RLS (die beiden overigens direct stopten na een heet bad, zonder een heet bad had ik het denk ik niet gered). Geen diarree echter met lope. En braken daar ben ik niet zo voor aangelegd blijkbaar, vorige keer ook niet gehad. Wat vrij bijzonder is, is dat mijn slapeloosheid niet eens zo erg is. Vorige keer had ik rond deze tijd paar uurtjes geslapen, vannacht 8 uur geslapen (wel regelmatig wakker geworden). Nu nog wat down en loom, maar nauwelijks echte lichamelijke klachten. Ik mag mijzelf gelukkig prijzen met het feit dat ik relatief milde WD's heb. Als ik sommige verhalen lees hebben bepaalde personen soms tot wel 5 a 6 dagen hele heftige klachten...Wel, misschien hebben ze het ook veel langer gebruikt dan ik (nu al met al 1 jaar). Grappig dat ik de vorige keer zo stellig was om definitief te stoppen en dan tóch besloot weer te starten. Leren mensen nooit van hun fouten zou je haast denken? Maar goed, voel me relatief goed nu en ik hoop dat er geen terugval meer zal plaatsvinden... Groet, CokeZero"