Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Smartshop vervanger" voor oxycodon

"Smartshop vervanger" voor oxycodon

13 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moest ook meteen aan kratom denken. Maar zoals Fool ook al zei, zul je er waarschijnlijk amper iets van merken met een oxycodon tolerantie. Daarbij is kratom sowieso vele malen lichter dan de bekende opiaten, dus het effect is zonder tolerantie ook al veel minder sterk dan van oxycodon.

Succes met afbouwen van je medicijnen!
M
MonyetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ff zitten speuren. Maar er zijn hier zoveel soorten van. Poeders, blokjes, hars etc. En dan ook nog extracten. Wat is aan te raden? (Weet niet of ik dit mag plaatsen?)
M
MonyetLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor de tips, ik ga er eens wat over opzoeken :)
Het is inderdaad wel zo dat je een bepaald level opbouwt, waardoor je er resistent voor kan zijn om zo maar te zeggen. Echter merk je dat ook wel aan het effect. Wanneer dat namelijk zo is voel je ook bijna niks meer van het effect van de oxy en ik voel dat nog wel. Niet altijd hoor, maar wel vaak. Het zal mij benieuwen en ik zal het vast eens gaan proberen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal wordt verpoedert plantenmateriaal gebruikt, daar heb ik zelf ook ervaring mee. Schijnt dat er ook een hars is die wel goed werkt, maar er is ook genoeg op de markt dat niet zo tof werkt. Kwestie van recenties van de betreffende producten opzoeken. :wink:
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zelf (op 17 jarige leeftijd) heel wat problemen met mn prachtige rug gehad...oxycontin, oxycodon , diapezam noem het maar op gebruikt. Probleem was opgelost dus het werd tijd om te stoppen met het medicijn. Ik dacht...mmm...lekker opmaken die handel (aardig wat strips nog) maar mn ouders hebben ze verstopt dus ben in een keer gestopt. Geen moeite mee alleen de eerste week last van slecht slapen, heel veel zweten, klote gevoel, nachtmerries...ja het waren de ontwenningsverschijnselen. Gelukkig na een weekje gestopt en ik kan er redelijk goed tegen (tegen ontwenningsverschijnselen, het zal mij allemaal wat uitmaken :grin:).

Tip: bouw het af en als je ermee wilt stoppen gewoon doen, zorg dat je je tengels niet meer op krijgt en dan is het makkelijk te doen.

ps: heb de "verstopte" strips gevonden....mmm....dat wordt leuk :grin:
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smartshops verkopen niks wat ook maar in de buurt komt van oxycodon. Kratom is in dit opzicht waardeloos.
Omdat je al zware opiaten gebruikt hebt, zal je waarschijnlijk niks voelen van dat spul. Daarbij schijnt kratom ook tot verslavingsverschijnselen te kunnen leiden.

Wat Spirit Wolf hier boven zegt over de afkick, sluit aan bij wat ik al in een eerdere post schreef. Kijk er niet te veel tegen op als je wilt stoppen. Gewoon even door de ellende heen via een korte afbouw. Je lichaam kan echt wel zonder en zal snel weer haar natuurlijke balans vinden.
En zeg nou zelf: zo leuk is die oxy nou ook weer niet.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry Snowblind, maar het is duidelijk dat jij zelf nooit een opiaat verslaving hebt gehad, en dat is maar goed ook. Maar om dan zomaar te stellen dat je gewoon even door middel van een korte afbouw van die opiaat verslaving af kunt komen is echt onzin. Als het echt zo makkelijk was dan waren er amper verslaafden. Opiaat verslavingen staan aan de top van de moeilijkste verslavingen om vanaf te komen. En een verslaafde gebruikt geen Oxy omdat hij t leuk vindt.

Sorry dat ik misschien wat prikkelbaar hierop reageer, maar wordt altijd zo moe van die mensen die zo makkelijk over afkicken van opiaten praten, terwijl ze totaal niet weten waarover ze praten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
leveldesigner zei:
Sorry dat ik misschien wat prikkelbaar hierop reageer, maar wordt altijd zo moe van die mensen die zo makkelijk over afkicken van opiaten praten, terwijl ze totaal niet weten waarover ze praten.
Klik om te vergroten...
Afkicken van opiaten is een koud kunstje.

Vervolgens clean blijven is een ander verhaal.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#9
leveldesigner zei:
Sorry Snowblind, maar het is duidelijk dat jij zelf nooit een opiaat verslaving hebt gehad, en dat is maar goed ook.
Klik om te vergroten...

Excuses overbodig vriend. Doet me deugd dat jij als deskundige op dit gebied constateert dat ik na 10 maanden 24/7 zware doses oxycodon plus nog fentanyl en opium erbij niet hooked was. :)
Hopelijk ben ik dan na 10 jaar zwaar cocaïne-gebruik ook nog steeds niet verslaafd aan dat spul. :sunglasses:
Benzo's same story. Gaat allemaal te easy met kappen.

Maar genoeg over mijzelf. Jammer dat de topicstarter niet meer reageert. Ben benieuwd hoe het met haar gaat momenteel.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spirit Wolf zei:
last van slecht slapen, heel veel zweten, klote gevoel, nachtmerries...
[knip]

ps: heb de "verstopte" strips gevonden....mmm....dat wordt leuk :grin:
Klik om te vergroten...

en dan weer de ontwenningsverschijnselen nog een keer doorgaan. het zal je hobby maar zijn.
M
MonyetLid
01-01-2024, 00:00
#11
leveldesigner zei:
Sorry Snowblind, maar het is duidelijk dat jij zelf nooit een opiaat verslaving hebt gehad, en dat is maar goed ook. Maar om dan zomaar te stellen dat je gewoon even door middel van een korte afbouw van die opiaat verslaving af kunt komen is echt onzin. Als het echt zo makkelijk was dan waren er amper verslaafden. Opiaat verslavingen staan aan de top van de moeilijkste verslavingen om vanaf te komen. En een verslaafde gebruikt geen Oxy omdat hij t leuk vindt.

Sorry dat ik misschien wat prikkelbaar hierop reageer, maar wordt altijd zo moe van die mensen die zo makkelijk over afkicken van opiaten praten, terwijl ze totaal niet weten waarover ze praten.
Klik om te vergroten...

Idd het is echt niet makkelijk om er vanaf te komen. Ik durf pas tegen mezelf sinds een week of 2 te zeggen dat ik er aan "verslaafd" ben, omdat ik dus ineens zonder kwam te zitten.

En Snowblind, nee zo leuk is de oxy niet nee. Ik gebruik het ook absoluut niet voor de "leuk", maar omdat ik de hele dag door echt verschrikkelijke pijn heb vanwege een hernia, beschadigde zenuw, verkloot si gewricht en nog eens een piriformis syndroom... Dus het is absoluut niet voor de fun. Wat betreft de pijn zou ik ook echt nog niet weten wat ik zonder moet, want wanneer ik me pijnstiller heb ingenomen kan ik eindelijk weer een beetje functioneren. En de effecten die erbij komen, dat is alleen maar een pluspunt maar tegelijkertijd ook het gevaarlijke. En mag ik vragen hoelang jij er aan hebt gezeten? Aangezien je erover spreekt alsof het afkicken best makkelijk is...
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Monyet zei:
ik voel me ontspannen, er gaat een soort tinteling door me hele lichaam heen, het voelt een beetje als stoned zijn maar dan dat je in je hoofd nog helder bent, het zit zegmaar alleen in je lichaam. Ook heb ik tijdens het effect periodes van euforie.
Klik om te vergroten...

Ik meende te uit het bovenstaande te constateren dat het naast pijnbestrijding een meerwaarde voor je had. Vandaar mijn opmerking. Vind achteraf dat aangename gevoel vies tegenvallen.
Na een soort van ongeluk heb ik het tijdens mijn ziekenhuisopname toegediend gekregen om helse pijn in zenuwen en bloedvaten de kop in te drukken. Na mijn ontslag aldaar kreeg ik zo veel recepten mee, had een boodschappentas vol. Kreeg daarna moeiteloos herhaalrecepten van de internist. Heb 10 maanden minimaal 150mg per etmaal gebruikt. Ook toen ik merkte dat er geen pijnklachten meer waren na 3 dagen stoppen. Merkte op dat moment dat mijn lichaam er wel naar smachtte terwijl ik het eigenlijk niet zo bijzonder meer vond. Samen met alcohol en benzo's was het wel funny maar dat zijn creepy praktijken die ik iedereen met klem af raad.
M
MonyetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goedenavond,
Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed plaats :)
Ondertussen slik ik bijna 1.5 jaar Oxycodon 20mg. Dit slik ik omdat ik al 2 jaar met een hernia loop en doordat ik het al zo lang heb, heb ik ondertussen ook een zenuwbeschadiging en nog veel meer. Kortom, de hele dag en elke dag veel pijn. Alhoewel de pijn nog niet afgenomen is sinds dat ik dit heb, wil ik wel heel graag van de medicijnen af, of iig een stuk minder nemen.

Nou is het probleem dat ik geen idee heb hoe ik van de oxy af moet komen. Buiten dat het natuurlijk de pijn stilt geeft het me ook een heel fijn gevoel. Ik ben de laatste tijd wat aan het rondsnuffelen op Smartshop websites en zag dat ze daar ook allerlei poedertjes, pilletjes, thee etc. hebben, met heel veel verschillende effecten. Ik hoop iets te vinden wat me een beetje het gevoel kan geven wat de oxy me geeft, zodat ik het (onder begeleiding uiteraard) kan afbouwen. Ik denk er namelijk minder moeite mee te hebben, wanneer ik alsnog afentoe dat gevoel kan ervaren.

De effecten van de oxy bij mij zijn dat ik me dan gewoon eindelijk fijn voel. O.a. omdat de pijn dan draaglijk is, maar ook omdat ik dan lekker en relaxed in me vel zit. Wat ik ervan krijg is het vilgende; ik voel me ontspannen, er gaat een soort tinteling door me hele lichaam heen, het voelt een beetje als stoned zijn maar dan dat je in je hoofd nog helder bent, het zit zegmaar alleen in je lichaam. Ook heb ik tijdens het effect periodes van euforie en kan ik er intens van genieten om gewoon lekker op de bank te zitten en tv te kijken. Ook voel ik veel meer liefde voor dongen, wil ik het liefst knuffelen of lekker bij iemand zitten, krijg ik de drang om te kletsen en mensen op te bellen (wat ik normaal niet snel doe) en vast nog wel meer, maar dit zijn wel de hoofdpunten denk.

Ik zoek dus iets wat me een beetje dat "bliss" gevoel kan geven en ontspanning en dat je je gewoon lekker voelt. Maar er staan zo veel verschillende dingen op internet, waar ik allemaal geen ervaring mee heb. Ik blow wel regelmatig via een puurpijpie of vaporizer, wat ik soms ook mix met een klein stukje gedroogde salvia (lang niet genoeg om van te trippen). Dit verzacht de pijn ook wel een beetje, maar geeft me wel een totaal ander gevoel dan de oxy.

Langgg verhaal haha, maar ik hoop dat iemand me kan helpen die wat meer ervaring heeft met Smartshop producten.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het "zwaarste" opiaat-achtige product van de smartshop zal wel Kratom zijn, als je een beetje kwaliteit-kratom wilt schijn je deze echter beter online te kunnen bestellen bij een speciaalhandel dan bij een gewone smartshop. Ik ben alleen wel bang dat je met een oxycodon tolerantie niet zo bijzonder veel van dit goedje gaat merken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."