Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol genomen , niks gemerkt

Tramadol genomen , niks gemerkt

6 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
sksk18Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

ik heb deze avond 2 x 50 mg tramadol HCL geslikt voor recreatief gebruik en hoopte dat ik een leuk gevoel zou krijgen. Helaas voel ik na 3 uur nog niks..?
Zou dat betekenen dat ik de volgende keer meer moet nemen of werkt dit gewoon niet bij mij?

ik weeg 50 kilo, ong 1.60 lang
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer het eens als je hoofdpijn hebt , dan werkt het wel.
Recreatief is het niet interessant.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tramadol is inderdaad goed pijnstillend en amper recreatief interessant. Je kan dus veel meer nemen maar zou dat niet doen, want dan nog zal t tegenvallen. En t lijkt me niet goed voor je maag etc om dergelijke grote hoeveelheden te nemen, maar kan dat mis hebben.
l
lukavlmLid
01-01-2024, 00:00
#4
je mag nooit teveel ineens nemen, het geeft je een imense hoofdpijn de dag erna, na enkele dagen gebruik geen hoofdpijn meer, droge mond, geen honger . Ik slik nu tot 4X 100 gr tramadol. geeft me een heerlijke stimulans om hard te werken en niet moe te worden, Geen pijn meer (had last van rugpijn) als ik ga liggen heb ik een heerlijk chill gevoel, die trillingen in je lichaam en vooral dan de benen is heerlijk, je wil gewoon chillen, je bent niet erg gezellig voor andere personen , je chillt de hele dag , maar neem het liefst mijn eerste 2 rond de middag dan slaap ik ook nog super ook. veel zweten (goed voor mijn calorieverbruik) ben enorm vermagert,
je kan gerust 2 x per week een hele dag zonder eten, Niet zonder drinken want dorst heb je enorm veel. ik ben verslaaft geef ik eerlijk toe en afkicken is vreselijk.. zweten, slecht depri gevoel, voor niks goesting, neus die potdicht zit, een constante onverdraagzame kriebel in de keel, Maar niet kunnen hoesten. Ik wil soms stoppen omdat de pijn in mijn rug erg is verbeterd ook met therapie . Maar ik durf niet op mezelf en niemand weet van mijn verslaving af.
dus blijf ik veel geld betalen voor het product maar geniet er nog steeds van .. weet niet wat het doet aan mijn lichaam en wil er ook niet van sterven ..
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog welkom op het forum Lukavlm.
En wat jammer dat dit jou is overkomen, dat je door rugklachten verslaafd bent geraakt. Maar helaas komt dit zoveel voor. Het vervelende is inderdaad dat het zo lekker kan zijn dat je het middel nog maar moeilijk los kunt laten wanneer je het eenmaal goed kent.
Over dat afvallen, dat zal niet komen door het zweten hoor maar omdat je maag verdoofd is. Je voelt honger dus eigenlijk niet en eet daarom veel minder. Daarom zijn opiaat verslaafden vaak zo mager. Hoop dat je rugpijn over kan gaan, of zoveel vermindert door therapie dat je uiteindelijk het middel niet meer nodig hebt. En dan ook nog eens de kracht kunt vinden om ervan af te komen. Want een opiaat verslaving overwinnen is iets wat niet iedereen lukt, voor sommigen is het levenslang. Kan me voorstellen dat het wel een dure 'hobby' is wanneer je aangewezen bent op straathandel of via internet moet bestellen, wat nog eens extra gevaren oplevert van slechte kwaliteit te krijgen.

veel succes,
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
sksk18 zei:
Hoi,

ik heb deze avond 2 x 50 mg tramadol HCL geslikt voor recreatief gebruik en hoopte dat ik een leuk gevoel zou krijgen. Helaas voel ik na 3 uur nog niks..?
Zou dat betekenen dat ik de volgende keer meer moet nemen of werkt dit gewoon niet bij mij?

ik weeg 50 kilo, ong 1.60 lang
Klik om te vergroten...

Sommige middelen hebben weinig recreatieve waarde, dat wil niet zeggen dat je er niet net zo goed mee op moet passen, alleen dat je beter iets anders probeert voor de lol.
P
PPietjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
sksk18 zei:
Hoi,

ik heb deze avond 2 x 50 mg tramadol HCL geslikt voor recreatief gebruik en hoopte dat ik een leuk gevoel zou krijgen. Helaas voel ik na 3 uur nog niks..?
Zou dat betekenen dat ik de volgende keer meer moet nemen of werkt dit gewoon niet bij mij?

ik weeg 50 kilo, ong 1.60 lang
Klik om te vergroten...

Is best weinig.

Als ik Tramadol heb gebruik ik het op gevoel, maar begin wel met 2x150 of in jouw geval dus gelijk 6.

Niet eens met recreatief niet interessant. Licht gevoel in je benen, licht gevoel van euforie, jeuk maar op een goede manier en ik heb nog nooit zo lekker NIET kunnen slapen als met tramadol.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."