Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan heel goed in het eerste verhaal in komen, Maar 7 jaar aan 1X 100mgr ??, ik gebruik na 6 maanden 3a4x 100 mgr ja heerlijk chill heb veel schrik voor te ontwennen en ik betaal ze peper duur omdat mijn dokter ze niet voorschrijft ... kut probleem"
"je mag nooit teveel ineens nemen, het geeft je een imense hoofdpijn de dag erna, na enkele dagen gebruik geen hoofdpijn meer, droge mond, geen honger . Ik slik nu tot 4X 100 gr tramadol. geeft me een heerlijke stimulans om hard te werken en niet moe te worden, Geen pijn meer (had last van rugpijn) als ik ga liggen heb ik een heerlijk chill gevoel, die trillingen in je lichaam en vooral dan de benen is heerlijk, je wil gewoon chillen, je bent niet erg gezellig voor andere personen , je chillt de hele dag , maar neem het liefst mijn eerste 2 rond de middag dan slaap ik ook nog super ook. veel zweten (goed voor mijn calorieverbruik) ben enorm vermagert, je kan gerust 2 x per week een hele dag zonder eten, Niet zonder drinken want dorst heb je enorm veel. ik ben verslaaft geef ik eerlijk toe en afkicken is vreselijk.. zweten, slecht depri gevoel, voor niks goesting, neus die potdicht zit, een constante onverdraagzame kriebel in de keel, Maar niet kunnen hoesten. Ik wil soms stoppen omdat de pijn in mijn rug erg is verbeterd ook met therapie . Maar ik durf niet op mezelf en niemand weet van mijn verslaving af. dus blijf ik veel geld betalen voor het product maar geniet er nog steeds van .. weet niet wat het doet aan mijn lichaam en wil er ook niet van sterven .."