Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dus kort geleden een zelfmoordpoging gedaan met overdosis heroïne. Had het nog nooit gebruikt en wist dat t veel te veel zou zijn. Door toeval ben ik ontdekt en met kunst en vliegwerk weer redelijk opgelapt. De maanden daarvoor dronk ik door mn depressie iedere dag tot ik neerklapte in bed. Gemiddeld een liter of 6 per dag. Toen ik na een week wakker werd waren de 1e vragen of ik hartklachten had. De 1e nachten had ik meest verschrikkelijke nachtmerries terwijl ik wakker was .echt niet te beschrijven . Mede door die vragen over mn hart en dat de heroïne na een week toxh wel uit mn systeem had moeten zijn neig ik naar delerium tremens. Wat denken jullie ? Is belangrijk voor me omdat ik anders denk dat mn hart naar de tering is. Het is lastig om t mn behandelend arts voor te leggen omdat alles plaats vond in t buitenland Alvast bedankt enzo"
"MeejheM zei: zolang je niks verteld over je hele historie met herione valt daar weinig over te zeggen. Klik om te vergroten... In mn post staat al nooit gebruikt 1e keer"
"sksk18 zei: Hoi, ik heb deze avond 2 x 50 mg tramadol HCL geslikt voor recreatief gebruik en hoopte dat ik een leuk gevoel zou krijgen. Helaas voel ik na 3 uur nog niks..? Zou dat betekenen dat ik de volgende keer meer moet nemen of werkt dit gewoon niet bij mij? ik weeg 50 kilo, ong 1.60 lang Klik om te vergroten... Is best weinig. Als ik Tramadol heb gebruik ik het op gevoel, maar begin wel met 2x150 of in jouw geval dus gelijk 6. Niet eens met recreatief niet interessant. Licht gevoel in je benen, licht gevoel van euforie, jeuk maar op een goede manier en ik heb nog nooit zo lekker NIET kunnen slapen als met tramadol."