#1
Ik heb dus kort geleden een zelfmoordpoging gedaan met overdosis heroïne. Had het nog nooit gebruikt en wist dat t veel te veel zou zijn. Door toeval ben ik ontdekt en met kunst en vliegwerk weer redelijk opgelapt.
De maanden daarvoor dronk ik door mn depressie iedere dag tot ik neerklapte in bed. Gemiddeld een liter of 6 per dag.
Toen ik na een week wakker werd waren de 1e vragen of ik hartklachten had. De 1e nachten had ik meest verschrikkelijke nachtmerries terwijl ik wakker was
.echt niet te beschrijven .
Mede door die vragen over mn hart en dat de heroïne na een week toxh wel uit mn systeem had moeten zijn neig ik naar delerium tremens. Wat denken jullie ? Is belangrijk voor me omdat ik anders denk dat mn hart naar de tering is. Het is lastig om t mn behandelend arts voor te leggen omdat alles plaats vond in t buitenland
Alvast bedankt enzo
De maanden daarvoor dronk ik door mn depressie iedere dag tot ik neerklapte in bed. Gemiddeld een liter of 6 per dag.
Toen ik na een week wakker werd waren de 1e vragen of ik hartklachten had. De 1e nachten had ik meest verschrikkelijke nachtmerries terwijl ik wakker was
.echt niet te beschrijven .
Mede door die vragen over mn hart en dat de heroïne na een week toxh wel uit mn systeem had moeten zijn neig ik naar delerium tremens. Wat denken jullie ? Is belangrijk voor me omdat ik anders denk dat mn hart naar de tering is. Het is lastig om t mn behandelend arts voor te leggen omdat alles plaats vond in t buitenland
Alvast bedankt enzo