Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt met heroïne, maar compleet futloos

Gestopt met heroïne, maar compleet futloos

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZaadsliertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb enige tijd, zo'n twee maanden ononderbroken heroïne gebruikt. Na 2 maanden maar weer gestopt met gebruiken. Ik voelde mij een week lang vrij ellendig maar merkte dat het per dag beter ging dus heb doorgezet. Echter is het nu anderhalve maand geleden en het ontbreekt mij sindsdien aan energie om ook maar iets te doen. Als ik uit bed kom loop ik vaak naar de bank om daar haast uitgeput weer neer te vallen. Ook heb ik het gevoel van gebrek aan spierkracht om armen en benen, alsook het gevoel van rusteloze armen en benen tijdens het afkicken zijn niet volledig verdwenen. Heeft iemand hier ervaring mee?!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom op het drugsforum Zaadsliert.
Over je vraag, ja, dat is behoorlijk lang, 1,5 maand.
En dat na 2 maanden gebruik. Maar er spelen meer factoren een
rol, bijvoorbeeld je algehele lichamelijk gesteldheid. Iemand die
enorm fit is zal veel sneller herstellen dan iemand die er slechter
aan toe is. Dit kan makkelijk een paar weken verschillen. Je zult
ze langzaam maar zeker sterker gaan voelen. Goede voeding en
veel lichaams beweging zullen je daar zeker bij helpen, (maar ik
weet ook dat vooral sporten niet echt leuk is.) Tevens speelt
leeftijd een rol, ben je boven de 50 dan duurt herstel ook vaak 2
keer zo lang.
Het schijnt dat je hersens pas na een jaar echt weer compleet
hersteld zijn van heroine gebruik. Zo lang zal het voor jou niet
duren. Denk dat je over nog een maand je wel weer de echte oude
voelt. Volhouden hoor! Want het is zo gemakkelijk om dat slecht
voelen zo zat te worden dat je overweegt maar 1 keer even te
gebruiken weer. Enkel om je even 1 avond weer eens normaal te
voelen, en dan ben je weg. Velen zijn je die weg voor gegaan,
dus echt volhouden. Heroine is heerlijk maar helaas ook zo gevaarlijk.
heel veel sterkte,

Leveldesigner.
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#3
suboxone onderhouds dosis zorgt ervoor dat je je fitheid behoud !
o
oxioenergieLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoi interessant. ik gebruik nu ongeveer 5 maanden 70 mg oxycodon tegen pijn. Ik wil deze week ct stoppen. ik merk wel dat ik sochtends al heftige nachtmerries heb en gelijk oxycodon moet pakken.Ik ben doodsbang gezien ik heftige onverwerkte traumas heb en veel verdriet.ook suicidaal. Helpt lyrica bij de afbouw? dit moet ik slikken maar het recept ligt al tijden in mijn kast. Ik wil niet 2 verslavingen hebben. al is het tegen pijn.als ik toch overstap, wat kan ik dan verwachten van de cold turky oxycodon? Maakt het het makkelijker? ik moet wel iets hebben tegen pijn, gezien ik anders niet kan functioneren.
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#5
oxioenergie zei:
hoi interessant. ik gebruik nu ongeveer 5 maanden 70 mg oxycodon tegen pijn. Ik wil deze week ct stoppen. ik merk wel dat ik sochtends al heftige nachtmerries heb en gelijk oxycodon moet pakken.Ik ben doodsbang gezien ik heftige onverwerkte traumas heb en veel verdriet.ook suicidaal. Helpt lyrica bij de afbouw? dit moet ik slikken maar het recept ligt al tijden in mijn kast. Ik wil niet 2 verslavingen hebben. al is het tegen pijn.als ik toch overstap, wat kan ik dan verwachten van de cold turky oxycodon? Maakt het het makkelijker? ik moet wel iets hebben tegen pijn, gezien ik anders niet kan functioneren.
Klik om te vergroten...

Waarom zou je plotsklaps stoppen? Afbouwen werkt echt beter, heeft ook een hoger succes.

Waarom wil je stoppen, als je het voor pijn gebruikt zoals voorgeschreven?
1
10eLid
01-01-2024, 00:00
#6
oxioenergie zei:
hoi interessant. ik gebruik nu ongeveer 5 maanden 70 mg oxycodon tegen pijn. Ik wil deze week ct stoppen. ik merk wel dat ik sochtends al heftige nachtmerries heb en gelijk oxycodon moet pakken.Ik ben doodsbang gezien ik heftige onverwerkte traumas heb en veel verdriet.ook suicidaal. Helpt lyrica bij de afbouw? dit moet ik slikken maar het recept ligt al tijden in mijn kast. Ik wil niet 2 verslavingen hebben. al is het tegen pijn.als ik toch overstap, wat kan ik dan verwachten van de cold turky oxycodon? Maakt het het makkelijker? ik moet wel iets hebben tegen pijn, gezien ik anders niet kan functioneren.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt heel rot!
Ik heb oxycodon gebruikt tegelijk met lyrica (tegen zenuwpijn) en de oxycodon afgebouwd terwijl ik lyrica gebruikte. Ik had liever gewild dat ik alleen aan de ocycodon had gezeten en deze alleen kon afbouwen. Ik denk niet dat lyrica helpt met het afbouwen van oxycodon.
Het afkicken van lyrica valt me zwaarder dan de oxycodon, onderschat dit middel niet! Ook moet je het gebruik van lyrica opbouwen, wat ook veel vervelnde bijwerkingen kan geven. Het afbouwen is echter een hel, meer dan de oxy dus ik raad je echt aan om gewoon heel rustig af te bouwen met de oxycodon, vraag desnoods taperingsstrips aan. Heel veel succes en sterkte
T
Tim hofmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maanzaad thee

Kratom

Loperamide

LEES JE GOED IN THO
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volhouden, ik heb hetzelfde meegemaakt. Na de stop 2 maand futloos, langzaam aan betere dit gedurende deze periode (die echt een hel was) . Hierna komt alles goed .geloof me
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
oxioenergie zei:
hoi interessant. ik gebruik nu ongeveer 5 maanden 70 mg oxycodon tegen pijn. Ik wil deze week ct stoppen. ik merk wel dat ik sochtends al heftige nachtmerries heb en gelijk oxycodon moet pakken.Ik ben doodsbang gezien ik heftige onverwerkte traumas heb en veel verdriet.ook suicidaal. Helpt lyrica bij de afbouw? dit moet ik slikken maar het recept ligt al tijden in mijn kast. Ik wil niet 2 verslavingen hebben. al is het tegen pijn.als ik toch overstap, wat kan ik dan verwachten van de cold turky oxycodon? Maakt het het makkelijker? ik moet wel iets hebben tegen pijn, gezien ik anders niet kan functioneren.
Klik om te vergroten...
Gelijdelijk afbouwen met max 5mg/week eventueel in combinatie met Valium op het einde... Zal zwaar zijn maar het lukt je wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."