#1
Ik heb enige tijd, zo'n twee maanden ononderbroken heroïne gebruikt. Na 2 maanden maar weer gestopt met gebruiken. Ik voelde mij een week lang vrij ellendig maar merkte dat het per dag beter ging dus heb doorgezet. Echter is het nu anderhalve maand geleden en het ontbreekt mij sindsdien aan energie om ook maar iets te doen. Als ik uit bed kom loop ik vaak naar de bank om daar haast uitgeput weer neer te vallen. Ook heb ik het gevoel van gebrek aan spierkracht om armen en benen, alsook het gevoel van rusteloze armen en benen tijdens het afkicken zijn niet volledig verdwenen. Heeft iemand hier ervaring mee?!