Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStelling heroïne :)

Stelling heroïne :)

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
Fonty123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee jongens
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken:
1. Groepsdruk is de aanleiding voor heroïnegebruik.
Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen xxx
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moesten al mijn familie, vrienden of kennissen aan de heroine gaan, ik doe het niet. Waarom deze stelling?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee natuurlijk niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor je beslissingen.

Wel zit het een beetje ingebakken in de nieuwbakken standaard heroinejunk om zo veel mogelijk vrienden en bekenden proberen mee te trekken in de afgrond terwijl ik dat bij andere drugs een stuk minder ben tegengekomen.
D
De SchepperLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Wel zit het een beetje ingebakken in de nieuwbakken standaard heroinejunk om zo veel mogelijk vrienden en bekenden proberen mee te trekken in de afgrond terwijl ik dat bij andere drugs een stuk minder ben tegengekomen.
Klik om te vergroten...

Klopt, bij crack cocaine zie ik dit overigens ook wel vaker.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
drugsafval zei:
Klopt, bij crack cocaine zie ik dit overigens ook wel vaker.
Klik om te vergroten...

Ja volgens mij is het daar zelfs nog wat erger. Die hoogmoed en het meester voelen in basecoke gebruik. Iedereen zou het moeten doen tot ze beseffen hoe diep ze zitten en kruimels zoeken op de vloer.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De meeste mensen die diep in de hero zitten zouden dit een ander nooit aandoen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
trol
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fonty123 zei:
Hee jongens
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken:
1. Groepsdruk is de aanleiding voor heroïnegebruik.
Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen xxx
Klik om te vergroten...
Laat me raden; jij bent dus 'slachtoffer' geworden van die groepsdruk? Laten we dat spreekwoord van: "als iemand anders in de sloot springt, spring jij erachter aan" aanpassen naar: "als iemand anders hero gebruikt, ga jij ook hero gebruiken om een hero te zijn". lol
Benzoboss zei:
De meeste mensen die diep in de hero zitten zouden dit een ander nooit aandoen.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoe ze over hero denken, lol. Iemand die er van wilt zal iemand anders niet snel hero aanbevelen. Iemand die diep in de hero zit en dit de hemel inprijst, zal dit wel sneller doen. For heros only.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb die groepsdruk wel gevoeld toen we op t schoolplein na t knikkeren heroine gingen gebruiken in een kringetje...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Justme83 zei:
Ik heb die groepsdruk wel gevoeld toen we op t schoolplein na t knikkeren heroine gingen gebruiken in een kringetje...
Klik om te vergroten...
Klinkt gezellig
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nope, eigen verantwoording /keuze.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Groepsdruk? Bij smack gebruik??

Eerder het tegenovergestelde!

Bij nogal wat ontmoetingscentra voor de jeugdigere mensen, waar geblowd mag worden, staat vaak aangegeven:

NO JUNKS

Ik ben nog nooit gepushed om met deze drug kennis té gaan maken. Toen ik zwaar in de put zat.
Welnee.
Het tegendeel was het geval!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."