Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscold turkey methadon gestopt nu 72 uur

cold turkey methadon gestopt nu 72 uur

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
je mag je gezegend voelen dat je zo weinig afkick verschijnselen hebt gehad. het is heel vreemd, maar de ene persoon wordt heel ziek en de andere niet, waar dit aan ligt is me nog altijd een raadsel. Zelf behoor ik helaas tot de personen die wel heel ziek wordt, schijn een snelle stofwisseling te hebben, misschien dat dat het verklaard.

Kan enkel nog zeggen, hou zo vol en hopenlijk zul je het niet vervangen met een ander middel.
Want dat zie je nog wel eens, dat men dan met iets anders begint, alcohol is een bekende "vervanger" bij opiaten verslaafden.

succes,
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat leveldesigner zegt kan misschien wel kloppen heb zelf een te snelle methadonstofwisseling dit is door een bloedonderzoek vastgesteld, weet eerlijk gezegd niet hoe het met de rest van mijn stofwisseling zit maar dat valt wel mee, het is altijd als snel geweest bij me mss te maken met de add. Maar wat ik wou zeggen is dat ik iedere keer ook behoorlijk ziek wordt als ik niet op tijd mijn metha pak heb hiermee natuurlijk weleens geexperimenteerd waar ik de conclusie heb kunnen trekken dat methadon in 20 uur werkt en dan begint het extreme zweten..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het óók geprobeerd .
Het is me niet gelukt.....omdat ik het als pijnstiller krijg, zonder deze kan ik niet eens meer lopen.
Maar ik word al na enkele uren later innemen al beroerd.
Wat een spul is dit toch.
20 mg per dag. 2,5 nu afbouw ik voel het tot in mijn tenen!
Maar, ik krijg het als pijnstiller.
Ipv oxcycodon. Dat was helenaal kut.
Als er iets aan mijn rug gedaan kan worden, morgen hoor ik dit, dan wil ik er toch e nr vanaf.
Ik behoor ook tot de groep mensen, die zeer ziek worden van afbouwen...
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat nog steeds goed!! ben er nu al een tijdje vanaf! de afkickverschijnselen waren wel iets toegenomen.. slecht slapen, slecht eten, traanogen loopneus maar het is nu al over gelukkig. Mijn lichaam is raar wat betreft opiaten. Ben verslaafd geweest aan heroine, oxycontin, tramadol en methadon maar heb met allen toch nooit erge lichamelijke verschijnselen gehad gelukkig maar
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi

Ik ben aan het proberen cold turkey met methadon te stoppen. Was al afgebouwd van 80mg naar 17,5 mg. Op 17,5 heb ik nu 3 maand gezeten. Nu ben ik gestopt gewoon om te proberen hoe dat zou voelen. Het is nu 72 uur geleden dat ik mn laatste dosis heb gehad.
Het enige waar ik last van heb momenteel is dat ik het heel erg koud heb, vooral in mijn onderlijf.
en ik heb last van niezen.
Zou het hier bij blijven of is het normaal dat de echte erge afkick pas na een aantal dagen komt?
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat goed dat je bent gestopt! En wat fijn dat je relatief weinig last hebt van ontwenningsverschijnselen. het is niet erg waarschijnlijk dat je deze alsnog gaat krijgen.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drugs Infolijn zei:
Wat goed dat je bent gestopt! En wat fijn dat je relatief weinig last hebt van ontwenningsverschijnselen. het is niet erg waarschijnlijk dat je deze alsnog gaat krijgen.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me bijna niet voorstellen na zo'n langdurig gebruik, ben erg benieuwd hoe het is gelopen..hoe is het nu?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."