#1
je mag je gezegend voelen dat je zo weinig afkick verschijnselen hebt gehad. het is heel vreemd, maar de ene persoon wordt heel ziek en de andere niet, waar dit aan ligt is me nog altijd een raadsel. Zelf behoor ik helaas tot de personen die wel heel ziek wordt, schijn een snelle stofwisseling te hebben, misschien dat dat het verklaard.
Kan enkel nog zeggen, hou zo vol en hopenlijk zul je het niet vervangen met een ander middel.
Want dat zie je nog wel eens, dat men dan met iets anders begint, alcohol is een bekende "vervanger" bij opiaten verslaafden.
succes,
Kan enkel nog zeggen, hou zo vol en hopenlijk zul je het niet vervangen met een ander middel.
Want dat zie je nog wel eens, dat men dan met iets anders begint, alcohol is een bekende "vervanger" bij opiaten verslaafden.
succes,