#1
Zo, moet je eens een avondje TLC kijken.... Echt allemaal gescript
Jep en die shit kijkt mijn vrouw...
Zo, moet je eens een avondje TLC kijken.... Echt allemaal gescript
Ja!In Amerika vallen jaarlijks honderden doden door namaakpillen die fentanyl blijken te bevatten. Bestaat dit risico ook in Nederland als je bv. Oxycodon van een Nederlandse (darknet) dealer koopt?
Yes!
Overigens lijkt honderden me wel wat veel. Het is een groot land maar ik denk dat het er wel minder zijn.
Counterfeit pills that contain fentanyl and fentanyl-laced heroin are responsible for thousands of opioid-related deaths in the United States each year.
Klopt inderdaad @Benzoboss.
![]()
Counterfeit prescription pills made of fentanyl are killing Americans: DEA
27% of counterfeit pills seized by the DEA contained "potentially lethal doses of fentanyl."www.google.com
Die serie is in scène gezet.In het tv programma " Drugs Inc " wie kent dat niet, eigenlijk, deed een dealer een wel heel vuile verkopers truc uit de doeken.
En dat was deze.
Hij was bezig met het afwegen van verkoop " pakjes" met heroïne.
Ieder tiende pakje daarvan kreeg een wel heel link versnijdingsmiddel mee, dat was Fentanyl. Een héél klein beetje.
De reden:
Hij wilde absoluut bekendheid hebben met de kwaliteit van zijn merchandise.
Door die fentanylversneden pakjes zou de kracht van de inhoud van dat pakje gigantisch toenemen, en wel zodanig, dat de ongelukkige gebruiker op zijn minst met o.d. verschijnselen in het ziekenhuis terechtkomen.
En dat zou gegarandeerd leiden tot de visie van andere afnemers, dat zijn handeltje toch wel van een bijzonder goede kwaliteit moest zijn.
Immers, de meeste afnemers weten precies hoeveel poeier zij moeten nemen, om een goede "fix" te kunnen maken.
En ja, dat héél kleine beetje fentanyl extra, is niet waar te nemen. Idd. Dat klopt.
Maar het effect, dat is dus duidelijk wél waarneembaar.
De schurk! Een echte schurkenstreek noem ik deze manier van zaken doen.
Bah.
Dealers in de USA versnijden hun heroïne, neppe Xanax en andere benzo's absoluut met fentanyl.Daar leek het mij niet op...En, mocht dit toch zo zijn, dan geloof ik ik meteen, dat er vendors zijn, die deze misselijke rotstreek gewoon toepassen.
Dat tv zo bepaald word door "Reality TV" en dat er zelfs mensen in geloven dat het gaat om een echt verhaal. Vrouwen zijn er vooral gevoeliger voor merk ik. Mijn vrouw volgt ook zo enkele series de meest fake shit die er is...
Vermoeiend. Ik kan daar echt niet naar kijken.Jep en die shit kijkt mijn vrouw...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."