Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne en in slaap vallen?

Heroïne en in slaap vallen?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister beroerd geslapen en lag gister de hele dag praktisch gratis te noden.

En dan betaal ik voor mijn nod EN CAL I'M IN SLAAAP.

Maar dan de vraag is dat gevaarlijk?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aspiratie = respiratie?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan gevaarlijk zijn ja omdat misselijkheid en braken ook veel voorkomt bij gebruik van heroïne. Als je moet braken terwijl je buiten westen bent dan kan je zomaar stikken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Dat kan gevaarlijk zijn ja omdat misselijkheid en braken ook veel voorkomt bij gebruik van heroïne. Als je moet braken terwijl je buiten westen bent dan kan je zomaar stikken.
Klik om te vergroten...

Jep door aspiratie kan je een dubbele longontsteking krijgen(En dan heb je nog geluk). Zou dit niet nemen om te slapen... na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.
Ben blij dat ik er makkelijk mee kon stoppen.

Sterkte en kijk dus uit met slapen op opiaten..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.
Ben blij dat ik er makkelijk mee kon stoppen.

Sterkte en kijk dus uit met slapen op opiaten..
Klik om te vergroten...
Opiaten en benzo's combineren is echt gevaarlijk! Je noemt nu 8 uur; zo lang werkt het voordat de heroïne is uitgewerkt, maar er kunnen dan nog resthoeveelheden morfine (de metaboliet van heroïne) in het bloed zitten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Jep door aspiratie kan je een dubbele longontsteking krijgen(En dan heb je nog geluk). Zou dit niet nemen om te slapen... na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.
Ben blij dat ik er makkelijk mee kon stoppen.

Sterkte en kijk dus uit met slapen op opiaten..
Klik om te vergroten...
Heel gevaarlijk advies dit!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Jep door aspiratie kan je een dubbele longontsteking krijgen(En dan heb je nog geluk). Zou dit niet nemen om te slapen... na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.
Ben blij dat ik er makkelijk mee kon stoppen.

Sterkte en kijk dus uit met slapen op opiaten..
Klik om te vergroten...
Vooral jij zou toch moeten weten dat dit niet het juiste advies is? Iemand met torenhoge tolerantie en met redelijk lage dosissen zou dit kunnen maar nog steeds niet het juiste advies. Sowieso verschillende verdovende middelen gaan niet goed met elkaar en dan natuurlijk vooral niet met Opiaten....
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
*.exe2.0 zei:
Aspiratie = respiratie?
Klik om te vergroten...

je zou het denken hè..

https://encyclopedie.medicinfo.nl/aspiratiepneumonie
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
je zou het denken hè..

https://encyclopedie.medicinfo.nl/aspiratiepneumonie
Klik om te vergroten...

Duidelijk. Kreeg het niet zo snel gegoogled.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Vooral jij zou toch moeten weten dat dit niet het juiste advies is? Iemand met torenhoge tolerantie en met redelijk lage dosissen zou dit kunnen maar nog steeds niet het juiste advies. Sowieso verschillende verdovende middelen gaan niet goed met elkaar en dan natuurlijk vooral niet met Opiaten....
Klik om te vergroten...

Ik ging uit van heroïne wat max 6 uur aanhoud. En dan slapen als de heroine uitgewerkt is na 8 uur+ na laatste inname.
Maar je hebt gelijk die 2 mengen niet. Te groot risico versterkt elkaar.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het lukt mij nooit om te slapen op heroine. Vind het daar totaal niet voor geschikt. Heroine is meer om te doen na een stevige wandeling en je bent weer thuis. Effe wat olie op de folie en je komt in ern heerlijke roes terecht. Al zijn de bijwerkingen vaak heftig als je lichaam niet gewend is aan de heroine. En dat is het hem nou juist: je wilt niet dat je lichaam gewend is aan de heroine, omdat als je met het middel stopt slapeloosheid, koorts, nachtmerries, zweten, het koud hebben en krampen op kunnen treden.

Blijf van heroine en heavy opiaten af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."