#1
Wat is dan oxycontin, ik heb mensen ze zien chasen op folie, dat waren 90mg pillen, zou ik wel eens willen proberen voor een dagje
Soortvan chemische variant van heroine word het genoemd. Daarom dat mensen het roken/snuiven maar dat is helemaal leip joh. Weet niet of die bindmiddelen heel slecht zijn voor je als je dat doet maar dat is ook gewoon keihard een opiaatverslaving uitlokkenWat is dan oxycontin, ik heb mensen ze zien chasen op folie, dat waren 90mg pillen, zou ik wel eens willen proberen voor een dagje
Waardeer je bericht. Klopt helemaal en ook luid en duidelijk maar wat je zegt is wel een klein beetje misleidend. Heroine, fentanyl, methadon, oxycodon, morfine etc zijn allemaal opiaten same fucking thing. Zelfs codeïne wat die jongelui in Amerika drinken in hoestsiroop doodt mensen!Een pijnstiller.
Een hele beruchte!
Je hebt het gevoel dat je de hele wereld aankan, je bent supersociaal en liefdevoller naar anderen zoals MDMA
Je hebt lekker veel energie, zelfs stofzuigen word een feestje
En ergens voel je je ook helemaal mellow, alle spanning en stress is weg , komt allemaal weer goed.
Dus je kan het ook nog even sturen..chillen op de bank..ouwehoeren met vrienden..energie verbruiken...en geen kater.
Topspel he?
Nou nee!!!
Na een paar dagen heb je al tolerantie en moet je verdubbelen, weer een periode lager gaat de frequentie omhoog.
Na een tijdje kan je niet meer en hoger nemen er is een plafond..en dan toont oxy de duivel haar ware gezicht: dat euforisch gevoel ga je steeds minder ervaren maar als je acuut stopt zal.je de 1e niet zijn die bezig is met de optie suïcide..
Ook als je gaat afbouwen.. in Amerika is het een hele plaag.
Ik heb een top vier uit ervaringen wat the hell is met afkicken
1 heroïne/methadon
2 opiaten(zoals oxycodon)
3 benzo's in zulk extreem gebruik(20 pillen per dag tien jaar lang) velen hebben zelfmoord gepleegd omdat de afkick te zwaar was daarom.de Ashton Manuel. Omrekenen naar diazepam en 1 tot max 5 mg per week eraf..
3MMC is the nieuwe hype, en je hoort ze bijna allemaal dat ze direct verslaafd zijn voor korte duur
(Dit zeg ik wat provocerend.want het punt bij verslaving is dat je slaaf bent van je eigen craving)
Dit is met oxy ook zo! Alles word leuker, tv kijken, boodschappen, chillen. Trainen.
Zou het niet doen
Oxycodon is juist de naam van de werkzame stof. Oxycotin is vertraagde afgifte en oxynorm is snelle afgifte!Oxcycodon is de oxcy met vertraagde afgifte van morfine
Oxcycontin is de oxcy met snelle afgifte.
Dat is het verschil.
helaas onwaar,Oxcycodon is de oxcy met vertraagde afgifte van morfine
Oxcycontin is de oxcy met snelle afgifte.
Dat is het verschil.
Bij menig vendor is het ook te koop, ik heb t gehaald ook diverse benzo , 20 van alles ( goedkoper 50%dan 10):... en is vrij sterk en werkzaam , niet getest, dus je zou 1 kunnen laten testen gratis.Over benzo's gesproken, ik heb laatst nog een doos Flunitrazepam (Rohypnol) op de kop weten te tikken, moest wel 70 eu aftikken maar man wat wordt je daar leip van, ga het ze weer eens vragen of ze nog een doosje over hebben, de houdbaarheidsdatum zei iets in de 2022, ik kanhet niet afleren
Als je buprenorfine inneemt terwijl er oxy in je lichaam zit ga je helemaal de ontwenning niet in. Dit gebeurd wanneer je suboxone inneemt omdat suboxone een combi is van buprenorfine en nalaxon, door de naloxon ga je de ontwenning in! Je kunt elke opiaat gewoon combineren alleen het effect word dan een stuk sterker met een hoop sterkere bijwerkingen. Ik nam wel eens oxycodon samen met codeine om het effect te versterken maar kwam wel een paar keer in een comateuze toestand zoals je knikkerbolt op smack. Daarom is het ook de bedoeling dat je methadon pas inneemt wanneer de meeste dope uit je systeem is! Om bijwerkingen zoals ademhalingstilstand of beroerte te voorkomen. Maar met een beetje oxy in je lichaam kan je gewoon direct over op methadon hoor. Die techniek is meer voor dopeverslaafden die bijv een gram smack perdag gebruiken, denk dat jij niet eens 500mg oxycodon per dag gebruikt? Anyway succes drmeeja jongens daar ben ik weer.
ff een vraagje.
ik heb nu methadon gekregen, omdat suboxone niet meer betaalbaar is voor mij. als ik nog oxycodon in mn bloed heb, kan ik dan mijn methadon innemen of moet ik wachten tot de oxy helemaal weg is (zware ontwenning) en dan pas de methadon nemen? als je buprenorfine neemt als er nog oxy in je systeem zit ga je vol de ontwenning in, maar nou weet ik niet of dit ook zo is met methadon.
alvast bedankt.
(ik hoef niet te horen dat oxy slecht is bla bla, dat weet ik zelf ook. ik neem eens in de 2 weken nog oxy als uitlaatklep, daar tussen niks)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."