#1
Btw mijn verzekering betaal gewoon subuxone als ik zou willen heb ik z egevraagd, waarom kunnen zoveel mensenhet niet meer betalen? En ik moet wel eerst half dood zijn wil ik oxycontin krijgen, dus zo gemakkelijk gaat dat helemaal niet.
Oxycodon is juist de naam van de werkzame stof. Oxycotin is vertraagde afgifte en oxynorm is snelle afgifte!Oxcycodon is de oxcy met vertraagde afgifte van morfine
Oxcycontin is de oxcy met snelle afgifte.
Dat is het verschil.
helaas onwaar,Oxcycodon is de oxcy met vertraagde afgifte van morfine
Oxcycontin is de oxcy met snelle afgifte.
Dat is het verschil.
Bij menig vendor is het ook te koop, ik heb t gehaald ook diverse benzo , 20 van alles ( goedkoper 50%dan 10):... en is vrij sterk en werkzaam , niet getest, dus je zou 1 kunnen laten testen gratis.Over benzo's gesproken, ik heb laatst nog een doos Flunitrazepam (Rohypnol) op de kop weten te tikken, moest wel 70 eu aftikken maar man wat wordt je daar leip van, ga het ze weer eens vragen of ze nog een doosje over hebben, de houdbaarheidsdatum zei iets in de 2022, ik kanhet niet afleren
Als je buprenorfine inneemt terwijl er oxy in je lichaam zit ga je helemaal de ontwenning niet in. Dit gebeurd wanneer je suboxone inneemt omdat suboxone een combi is van buprenorfine en nalaxon, door de naloxon ga je de ontwenning in! Je kunt elke opiaat gewoon combineren alleen het effect word dan een stuk sterker met een hoop sterkere bijwerkingen. Ik nam wel eens oxycodon samen met codeine om het effect te versterken maar kwam wel een paar keer in een comateuze toestand zoals je knikkerbolt op smack. Daarom is het ook de bedoeling dat je methadon pas inneemt wanneer de meeste dope uit je systeem is! Om bijwerkingen zoals ademhalingstilstand of beroerte te voorkomen. Maar met een beetje oxy in je lichaam kan je gewoon direct over op methadon hoor. Die techniek is meer voor dopeverslaafden die bijv een gram smack perdag gebruiken, denk dat jij niet eens 500mg oxycodon per dag gebruikt? Anyway succes drmeeja jongens daar ben ik weer.
ff een vraagje.
ik heb nu methadon gekregen, omdat suboxone niet meer betaalbaar is voor mij. als ik nog oxycodon in mn bloed heb, kan ik dan mijn methadon innemen of moet ik wachten tot de oxy helemaal weg is (zware ontwenning) en dan pas de methadon nemen? als je buprenorfine neemt als er nog oxy in je systeem zit ga je vol de ontwenning in, maar nou weet ik niet of dit ook zo is met methadon.
alvast bedankt.
(ik hoef niet te horen dat oxy slecht is bla bla, dat weet ik zelf ook. ik neem eens in de 2 weken nog oxy als uitlaatklep, daar tussen niks)
Als je buprenorfine inneemt terwijl er oxy in je lichaam zit ga je helemaal de ontwenning niet in. Dit gebeurd wanneer je suboxone inneemt omdat suboxone een combi is van buprenorfine en nalaxon, door de naloxon ga je de ontwenning in! Je kunt elke opiaat gewoon combineren alleen het effect word dan een stuk sterker met een hoop sterkere bijwerkingen. Ik nam wel eens oxycodon samen met codeine om het effect te versterken maar kwam wel een paar keer in een comateuze toestand zoals je knikkerbolt op smack. Daarom is het ook de bedoeling dat je methadon pas inneemt wanneer de meeste dope uit je systeem is! Om bijwerkingen zoals ademhalingstilstand of beroerte te voorkomen. Maar met een beetje oxy in je lichaam kan je gewoon direct over op methadon hoor. Die techniek is meer voor dopeverslaafden die bijv een gram smack perdag gebruiken, denk dat jij niet eens 500mg oxycodon per dag gebruikt? Anyway succes drmee
Oh maar goed dat je die reactie heb geplaatst dan man! Wist ik helemaal niet whaha dacht echt dat het aan die nalaxon lag. Maar als je dan eerst wacht tot je op het punt komt dat je van oxycodon gaat ontwennen, gaat je ontwenning dan wel gewoon weg net zoals kratom heel erg helpt bij detoxen?Als je buprenorfine inneemt terwijl er oxy in je lichaam zit ga je helemaal de ontwenning niet in.
Dit is niet waar. Buprenorfine heeft zo'n hoge affiniteit voor je receptoren dat wanneer je een hoge dosis oxy in je hebt, en je neemt een hoge dosis buprenorfine in, dan knalt de buprenorfine alle oxycodon van je receptoren af en gaat vervolgens zelf lekker knus je receptoren knuffelen. Buprenorfine is maar een partiële agonist, in tegenstelling tot bijvoorbeeld oxycodon wat een volledige agonist is, waardoor het vervolgens precipitated withdrawal kan triggeren. (Als je een hoog genoege dosis van de volledige agonist in je bloed hebt die de effecten van de buprenorfine niet kan matchen.)
Dat hele toevoegen van naloxone aan buprenorfine is sowieso in veel gevallen niet meer dan een marketing truc. De affiniteit van buprenorfine is ook een stuk hoger dan die van naloxone. Als je een beetje hoge dosis van suboxone (buprenorfine+naloxone) neemt dan is het enkel de buprenorfine die actief is op je mu receptors omdat de affiniteit zoveel hoger is. Alleen bij een lage dosis buprenorfine is er misschien nog wat sprake van competitieve binding.
Dus in het kort: ALTIJD lang genoeg wachten na het nemen van een volledige agonist, voordat je buprenorfine inneemt. Tenzij je versnelde ontwenning in wilt gaan natuurlijk.
Als je nog oxycodon in je lichaam hebt en je neemt enkel naloxon dan zal dat uiteraard ook voor vervroegde ontwenning zorgen. Maar enkel buprenorfine zal dit dus ook doen als de dosis buprenorfine niet genoeg is om dezelfde werkzaamheid als de oxy te evenaren.Oh maar goed dat je die reactie heb geplaatst dan man! Wist ik helemaal niet whaha dacht echt dat het aan die nalaxon lag. Maar als je dan eerst wacht tot je op het punt komt dat je van oxycodon gaat ontwennen, gaat je ontwenning dan wel gewoon weg net zoals kratom heel erg helpt bij detoxen?
Klopt bijna iedereen verkiest suboxone boven methadon als onderhouds middel voor opium verslaving, je komt makkelijker van suboxone af de ontwenning is ook korter bij suboxone plus dat je inderdaad minder tolerantie opbouwt bij suboxone. En ook minder misbruik potentie want als je extra veel gaat nemen gaat de nalaxon wel ze werking doen (denk ik dan), dus ik denk dat je op suboxone ook minder snel zou kunnen overdoseren dan op methadon. Simpel gezegt suboxone heeft alleen maar voordelen vergeleken methadon.Als je nog oxycodon in je lichaam hebt en je neemt enkel naloxon dan zal dat uiteraard ook voor vervroegde ontwenning zorgen. Maar enkel buprenorfine zal dit dus ook doen als de dosis buprenorfine niet genoeg is om dezelfde werkzaamheid als de oxy te evenaren.
Maar yes, als je aan het onwennen ben dan zal buprenorfine de ontwenningsverschijnselen zeker laten afnemen, waarschijnlijk meer dan kratom omdat het nou eenmaal een sterkere opioïde is. Het belangrijkste is om te zorgen dat je geen andere opiaten meer in je lichaam hebt wanneer je de buprenorfine neemt. Hoe langer je wacht hoe beter, maar google geeft bijvoorbeeld een minimum van 6 uur sinds het laatste heroïne gebruik en 24 uur sinds het laatste methadon gebruik.
Let wel op dat alles natuurlijk afhangt van de dosissen die je neemt. Een arts zal je hierbij het beste kunnen helpen om te bepalen wat een goed maintenance/afbouw schema is op basis van je huidige gebruik. Volgens mij vinden veel mensen buprenorfine wel een fijner maintenance middel dan methadon omdat de bijwerkingen wat minder heftig zijn. Omdat buprenorfine een partiële agonist is zal je ook wat minder last hebben van tolerantievorming bij dagelijks gebruik dan bijvoorbeeld bij dagelijks gebruik van methadon. Maar beide zijn zeer langwerkende opioiden dus er helemaal vanaf komen is erg lastig.
En ook minder misbruik potentie want als je extra veel gaat nemen gaat de nalaxon wel ze werking doen (denk ik dan), dus ik denk dat je op suboxone ook minder snel zou kunnen overdoseren dan op methadon.Klopt bijna iedereen verkiest suboxone boven methadon als onderhouds middel voor opium verslaving, je komt makkelijker van suboxone af de ontwenning is ook korter bij suboxone plus dat je inderdaad minder tolerantie opbouwt bij suboxone. En ook minder misbruik potentie want als je extra veel gaat nemen gaat de nalaxon wel ze werking doen (denk ik dan), dus ik denk dat je op suboxone ook minder snel zou kunnen overdoseren dan op methadon. Simpel gezegt suboxone heeft alleen maar voordelen vergeleken methadon.
heb de meta genomen, nergens last van gelukkig. hoop zsm weer op de bupe te gaan, vooral door de duur van ontwenning. komt over niet al te lang een buprenorfine prik uit die een maand (!!) werkt. ideaal voor afbouwenMethadon werkt veeeeel langer, dan oxcycodon.
1 x innemen per dag is voldoende. (Werking is 24 tot 48 uur)
Methadon geeft geen echte roes itt oxcycodon.
Het neemt ontwennings
verschijnselen weg, en het is een goede pijnstiller.
Ontwenning van Methadon is fucking zwaar. Duurt ook langer, dan van oxcycodon.
Je kan gewoon je methadon nemen. Er volgt geen ontwenning als je nog opiaten in je bloed hebt in tegenstelling tot suboxzone(=buprenorfine).ja jongens daar ben ik weer.
ff een vraagje.
ik heb nu methadon gekregen, omdat suboxone niet meer betaalbaar is voor mij. als ik nog oxycodon in mn bloed heb, kan ik dan mijn methadon innemen of moet ik wachten tot de oxy helemaal weg is (zware ontwenning) en dan pas de methadon nemen? als je buprenorfine neemt als er nog oxy in je systeem zit ga je vol de ontwenning in, maar nou weet ik niet of dit ook zo is met methadon.
alvast bedankt.
(ik hoef niet te horen dat oxy slecht is bla bla, dat weet ik zelf ook. ik neem eens in de 2 weken nog oxy als uitlaatklep, daar tussen niks)
Alles. Methadon werkt inderdaad veel langer maar van oxy kun je je euforisch en high voelen. En bij methadon krijg je geen opiatenhigh, meer een benzo feeling die heel lang aanhoudt. Met een goeie pijnstilling erbij ofcMisschien offtopic
Wat is het verschil in werking tussen oxy en methadon?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."