Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag?

Vraag?

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lulletjerozenwaterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ah ok, bij mij is alles al op en ik heb geen trek in meer, wat een kuttroep was dat zeg. Je mag tegenwoordig als mongool ook gewoon dokter worden met verkorte opleiding en dan invallen voor huisartsen en dan mensen gewoon zomaar opeens geen pijnstilling meer geven en denken dan het beste voor de patient te doen. Als je medische morfine gewend bent dat is misschien straat heroïne niet zo indrukwekkend. Ik at het en dan ga je zeggen van ja maar dan heb je niet echt gebruikt ofzo nou geloof me als 1300mg op een dag eet en ook nog best veel snuift dan merk je een hoop hoor en je hebt een flinke flash als het erin hakt. Ik heb me nog nooit voornamelijk zo eenzaam gevoeld. Ik vind een paar morfine pillen en een joint super ok en meer hoeft van mij echt niet, wat ik op zich nog wel raar vind ook. Dat doet met me wat ik had gehoopt dat ritalin zou doen voor me. Ik had 1 doos Ritalin gehad van de dok om te proberen zo dat is gewoon spatzuivere speed wat snel weer wegebt en geen kater geeft. Ik haat gelukkig het gevoel wat speed me geeft dus dat was snel door het toilet. De mongolen doktoren, uh doktoren van het land van Down bedoel ik natuurlijk, sorry mongolen ik lette even niet op, hebben een paar keer zitten kloten met de toevoer , gaan ze blokkades aanleggen bij de avond dokter dat ik absoluut niks mee mag, nog niet 1 pil want anders wordt k verslaafd terwijl ik al 6 maanden 180mg per dag heb. Dus ik neem wat mdma de laatste keer, hero was al op, om niet zo kut te voelen, je moet wat. Stel ik met mijn hoofd uit het land van Down de weegschaal verkeerd in qua schaal en had ik ook iets van 1300mg mdma binnen + nog fentanyl pleisters op die ik had gespaard voor nood. Ik kreeg achteraf gezien een dik serotonine syndroom in de opiaat ontwenning waar later nog de mdma kater bij kwam. Ik dacht de meeste gekkigheid mbt drugs wel al te hebben meegemaakt, och arme de naiviteit, typhus godverdomme wat was dat gestoord. Ik heb de hele week in een fokking donker gat gezeten met een vieze eindeloze koud zweet stroom, alleen maar kotsen liters krankzinnig zuur gal wat fokking zoutzuur is, en diaree stromen zover de horizon strekt. Ben net een beetje bij van alles, vooral blij dat ik enigzins normaal urineer, door de opiaten dikke verstopping wat ook de plasbuis afklemt denk ik. Mdma betekende voor mij ook altijd gedoe met plassen. Ik wil eigenlijk naar de inspectie dat ze me kapot maken zo maar heeft toch geen zin denk ik dan weer. Ik ben wel flink omlaag nu, heb geen pijn en kan weer afbouwen wat verder geen issue is voor me. Het enige waar je niet echt aan ontkomt is de moeheid maar dat gaat echt wel tov dat gore koudzweet en nog erger de spasmen. Je hebt restless legs syndroom wat mensen kunnen hebben, heb ik mijn hele leven al onder stress. De spasmen zijn een restlesss body syndroom voor me, afschuwelijk. Dat kan met benzo wel het scherpe eraf maar dat krijg ik natuurlijk van het idioten leger, wat ze "De zorg" noemen, niet. Vroeger werkte je in het ziekenhuis, nu werken ze allemaal in "De zorg", wat is een zorg dan? Heel Nederland is een groot ziekenhuis genaamd "De zorg", zo klopt het weer voor mij. Moet je maar eens erop letten, als het eenmaal opvalt kun je het woord niet meer horen, ik werk in de zorg, alle mondkapje voor de zorg, applaus voor de zorg, de zorg dit, de zorg dat, de zorg zus, de zorg zo donder toch met je kutzorg en stop het in je reet, denk ik dan. Ga gewoon werken in het ziekenhuis en voer je taak uit en zeik niet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lulletjerozenwater zei:
ah ok, bij mij is alles al op en ik heb geen trek in meer, wat een kuttroep was dat zeg. Je mag tegenwoordig als mongool ook gewoon dokter worden met verkorte opleiding en dan invallen voor huisartsen en dan mensen gewoon zomaar opeens geen pijnstilling meer geven en denken dan het beste voor de patient te doen. Als je medische morfine gewend bent dat is misschien straat heroïne niet zo indrukwekkend. Ik at het en dan ga je zeggen van ja maar dan heb je niet echt gebruikt ofzo nou geloof me als 1300mg op een dag eet en ook nog best veel snuift dan merk je een hoop hoor en je hebt een flinke flash als het erin hakt. Ik heb me nog nooit voornamelijk zo eenzaam gevoeld. Ik vind een paar morfine pillen en een joint super ok en meer hoeft van mij echt niet, wat ik op zich nog wel raar vind ook. Dat doet met me wat ik had gehoopt dat ritalin zou doen voor me. Ik had 1 doos Ritalin gehad van de dok om te proberen zo dat is gewoon spatzuivere speed wat snel weer wegebt en geen kater geeft. Ik haat gelukkig het gevoel wat speed me geeft dus dat was snel door het toilet. De mongolen doktoren, uh doktoren van het land van Down bedoel ik natuurlijk, sorry mongolen ik lette even niet op, hebben een paar keer zitten kloten met de toevoer , gaan ze blokkades aanleggen bij de avond dokter dat ik absoluut niks mee mag, nog niet 1 pil want anders wordt k verslaafd terwijl ik al 6 maanden 180mg per dag heb. Dus ik neem wat mdma de laatste keer, hero was al op, om niet zo kut te voelen, je moet wat. Stel ik met mijn hoofd uit het land van Down de weegschaal verkeerd in qua schaal en had ik ook iets van 1300mg mdma binnen + nog fentanyl pleisters op die ik had gespaard voor nood. Ik kreeg achteraf gezien een dik serotonine syndroom in de opiaat ontwenning waar later nog de mdma kater bij kwam. Ik dacht de meeste gekkigheid mbt drugs wel al te hebben meegemaakt, och arme de naiviteit, typhus godverdomme wat was dat gestoord. Ik heb de hele week in een fokking donker gat gezeten met een vieze eindeloze koud zweet stroom, alleen maar kotsen liters krankzinnig zuur gal wat fokking zoutzuur is, en diaree stromen zover de horizon strekt. Ben net een beetje bij van alles, vooral blij dat ik enigzins normaal urineer, door de opiaten dikke verstopping wat ook de plasbuis afklemt denk ik. Mdma betekende voor mij ook altijd gedoe met plassen. Ik wil eigenlijk naar de inspectie dat ze me kapot maken zo maar heeft toch geen zin denk ik dan weer. Ik ben wel flink omlaag nu, heb geen pijn en kan weer afbouwen wat verder geen issue is voor me. Het enige waar je niet echt aan ontkomt is de moeheid maar dat gaat echt wel tov dat gore koudzweet en nog erger de spasmen. Je hebt restless legs syndroom wat mensen kunnen hebben, heb ik mijn hele leven al onder stress. De spasmen zijn een restlesss body syndroom voor me, afschuwelijk. Dat kan met benzo wel het scherpe eraf maar dat krijg ik natuurlijk van het idioten leger wat ze "De zorg" noemen. Vroeger werkte je in het ziekenhuis, nu werken ze allemaal in "De zorg", wat is een zorg dan? Heel Nederland is een groot ziekenhuis genaamd "De zorg", zo klopt het weer voor mij. Moet je maar eens erop letten, als het eenmaal opvalt kun je het woord niet meer horen, ik werk in de zorg, alle mondkapje voor de zorg, applaus voor de zorg, de zorg dit, de zorg dat, de zorg zus, de zorg zo donder toch met je kutzorg en stop het in je reet, denk ik dan. Ga gewoon werken in het ziekenhuis en voer je taak uit en zeik niet.
Klik om te vergroten...
Tip: fix een seroquel behandeling via een psychiater en kom ff tot rust pik!
Serotonine syndroom door 1300mg mdma tijdens een morfine ontwenning? Was je op suïcide missie ofzo?
Beetje onverantwoordelijk bezig ben je vind ik man niet zo best allemaal ga je wel lekker pik?
l
lulletjerozenwaterLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien heb je eroverheen gelezen maar ik zei dat de weegschaal de verkeerde schaal had waardoor ik dacht netjes 1mg per kg te nemen. Je gaat me wel begrijpen als je in dezelfde situatie mocht komen na een operatie oid dat het ineens ophouden met morfine wat verder gaat dan lichte griep verschijnselen, dat is evenzogoed gevaarlijk en de onverantwoordelijkheid reken ik de artsen aan, of zijn geen artsen eigenlijk. Mijn post was quasi humoristisch bedoeld en had niet verwacht psychotisch over te komen, daar moet ik dan wel weer om lachen, het idee alleen al. Nee man voor mij geen zooi uit de fabrieken anders dan wat al duizenden jaren bekend is, dat of niets met een joint. Ik had van hier nog wel wat morele backup verwacht van ja die artsen snappen er ook geen reet van etc ipv stel je je eigenlijk precies hetzelfde op en wil je me aan de anti psychotica voor mijn eigen bestwil. Ik beschouw wat er gebeurd was wel als de fout van mijn leven en ben blij dat ik er nog ben, zo blij dat ik geen dope heb om me extatisch erover te voelen, of wacht nee dat is natuurlijk manie, snel een downer het mag niet te leuk worden allemaal. Maar toch ook bedankt voor je zorgen als je het echt meent.
l
lulletjerozenwaterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
Kost allemaal veel te veel tijd, die shot noet er gelijk in enzo, als ik bij de dealer naar buiten binnen loop zit die naald er al in.
Klik om te vergroten...

ok snap, ik had op web gehaald genoeg om met een gedeelte te kloten en heb geen gevoel van zonde dat het niet in mijn lichaam zit, er kan toch niet meer bij op dat moment. Bij de apo ren ik ook altijd gelijk naar het toilet daar zo dat zit erin. Ik moest voor elke dosis naar de apotheek, zelf gevraagd of ze dat zo konden doen. Totdat er te vaak gedoe was toen beheerde mijn pa het kon ik elke dosis bij hem halen, maf om je dope bij je pa te halen en het netjes te krijgen elke keer. Het was wel superdelux allemaal en een tijdje leuk totdat je gewenning heb, met joints kun je het lang oprekken er een hoop lol van te hebben. Teveel vind ik superkut en superblij dat ik er niet zo naar verlang anders was ik nu de lul geweest. Ben ik op zich wel enigzins nu maar heb wel vertrouwen dat het eruit gaat, ben al een paar keer eerder gestopt na operatie. Ik ken geen dealers waar fysiek kan halen ipv over de post. Laatste zending kwam niet aan moet in beslag zijn genomen. Ik wil niet op een lijst met registratie hoeveel heroine ik gebruik,dus dat was het dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."