Je bent niet de enige die zulke hoeveelheden neemt. Zelf zat ik aan 600-700mg Oxycodone achter een paar jaar verslaafd geweest te zijn en.,.,........
Ga nu hulp zoeken want dit ga je niet lang volhouden.
Edit:
@Legio Patria Nostra jij kan hier zeker nog een meerwaarde aan dit topic geven.
.....
Ik kan hier idd wel iets over zeggen, ik zit nu op dit moment ahw bij te komen van wat de TS hier heeft beschreven...
Allereerst
Je bent beslist niet de enige!
Jouw dagelijkse hoeveelheid is zeer hoog, maar daarvoor hoef jij je beslist niet te schamen. Nee.
Want door je te gaan schamen ga je jezelf naar beneden halen, en dat is nonsense.
Je hebt namelijk de eerste, allerbelangrijkste stap en beslissing genomen! Dat is wat nu belangrijk is.
Zoals ook door anderen hier al is aangegeven, vaak kom je in aanraking met deze opiaten adhv een operatie die pijnvol is.
Daarbij behoorde ik destijds ook.
En ja, dit spul is erg lekker in het begin, vond ik ook!
En zoals iedereen weet, is het een hellend vlak, als je deze medicijnen neemt.
Jazeker!
Je lijf bouwt razendsnel tolerantie op, en dan ga je meer nemen. Heel bekend.
Maar nu naar jouw geval.
Je hebt besloten om de lange, moeilijke weg te gaan bewandelen, die ontwenning heet.
Dat is al een felicitatie waard, man!
Wabt als je zo door gaat, wordt dit je vroegtijdige dood..en dit weet je.
Blijf van andere middelen en drugs,af!
Geen coke. Speed, alcohol al helemaal niet, dat kan fataal aflopen als je dit met opiaten combineert...niet doen, dus!
Zorg er liever voor, dat je gezond blijft eten!
Mensen, die zo'n zeer hoge inname nodig hebben en ervan af willen, moeten wel beseffen dat dit zonder gespecialiseerde hulp van goede professionals, practisch onmogelijk is, en dit moet echt goed begeleid worden, want anders ga je dit waarschijnlijk ook niet overleven.
Deze ontwenning is echt niet zonder gevaar...
Ga eens bij jezelf na, wat de knelpunten zijn in wat je allemaal hebt meegemaakt.
Ik las iets over trauma's, advies: schrijf dit allemaal op!
Deze informatie is echt heel belangrijk, en wat je beschreven hebt, ligt goed vast.
Beschrijf ook, hoe het traject van steeds weer verhogen, verlopen is.
En in vredesnaam, wees 100% eerlijk hierin, want anders is de kans op mislukken erg groot!
Dus eerlijk zeggen, wat, hoeveel, je waar bij elkaar hebt weten te krijgen, deze manieren om te kunnen scoren, die kennen ze in de kliniek echt allemaal....en het zal je opluchten!
En, ga zonder voorwaarden de afspraken in.
Het is eigenlijk voldoende om te zeggen:
Hier ben ik, ik ben verslaafd, alles gaat verkeerd, ik zoek hulp, dus zeg me nu maar, wat ik moet gaan doen.
De rest, dat komt later allemaal wel.
In eerste instantie ga je een detox behandeling in, om veilig clean te kunnen worden.
Daarna volgt een traject om dingen beter te begrijpen, in te kunnen zien, en ook vooral, om clean te kunnen blijven!
Maar nu eerst, zorg, dat je wordt opgenomen daar...dat zal wel lukken denk ik zo.
Als je aan mij vragen hebt, stel ze gerust, evt. Per i.m.
Alle sterkte toegewenst!
Ik weet, waar je nu voor staat, maar, het is te doen.
Geef jezelf die kans...