#1
Ik weet niet hoe ik een topic moet openen ben nieuw op dit forum kun je me dat uitleggen ? Dankjewel
Hallo ik heb een vraag over afkicken van heroine en methadon mag ik die vraag hier stellen ? Ik ben nieuw hier
Gaat het over verslaving?Ik weet niet hoe ik een topic moet openen ben nieuw op dit forum kun je me dat uitleggen ? Dankjewel
drugsforum.nl
Noot:Bedankt voor je uitleg.
Ik snap dat heel goed.
Vandaar ook mijn vraag of het zin heeft om 24u geen opiaten te nemen, nog niet heel erg ziek zijn, speed kunnen gebruiken omdat de laatste dosis opiaten 24u geleden is? Is dat theoretisch ergens logisch..
Ben je na de 24u voldoende opiatenvrij om geen problemen te krijgen?
Tegenovergestelde is helemaal niet waar🤣Pijnstillers zijn tegen over gestelde van speed van speed gaat hartslag omhoog en van pijnstillers daald de hartslag van pep krijg je het warm en van,pijnstillers daalde hartslag onthouw dat dit precies tegenovergesteld is gevaarlijk voor het hart en alle andere dingen maak een keuze van Gebruik want lichaam weet niet wat doen moet hartslag omhoog en dan weer omlaag korte termijn krijg je hartproblemen maak een keuze of opiaten of pep. Middelen
Pijnstillers zijn verdovend en amfetamine is stimulerend het zijn tegenpolen dat hebben ze gemeen.Klopt pep blijf je lang Wakker van en pijnstillers niet zit je meer in een roes slapping
Scherpe opmerking op een drugsforum 🤣Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻♂️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."