#1
Is het niet slim om morgen gewoon een dokter te bellen met deze vraag?
Hey gozert, zeer ervaren opiatengebruiker hier 🙋♂️ (oxycodon, heroïne, methadon)Hey guys,
ben vorige week dinsdag begonnen met oxycodone gebruiken. Ik vond de high weer super chill dus ben elke avond gaan gebruiken. Sinds gister zit ik al op 50mg op 1 avond. Om de 2 uur/1.5 uur nam k weer nieuwe van 10mg en begin avond dan met 2x 10. Vorige week ging het nog ristig aan met max 10mg / 20mg de eerste dagen. Dan is sinds gister dus doorgeslagen. Zit sinds vandaag al op 70mg totaal vanaf vanochtend verdeeld over de hele dag.
Ik zie de lol er nu ook niet meer vanin me doosje is ookal bijna op wil nu eingelijk ook niet meer gebruiken.
Als ik nu cold turkey stop. Zal ik vast wel wat ontwenningsverschijnselen krijgen. Is dat alleen levensgevaarlijk met de hoeveelheid waarop ik nu opzit ?
Hebben jullie nog tips om mijn lijf te detoxen van deze troep? extra smooties drinken ? Of een sap kuur ? Alle tips zijn welkom.
Ik hoor graag van jullie
Hiermee stel je me echt heel er gerust ! Ik bedank je echt met heel mijn hart dankjewel ❤️Hey gozert, zeer ervaren opiatengebruiker hier 🙋♂️ (oxycodon, heroïne, methadon)
Na 1 week gebruik hoef je je helemaal nergens zorgen om te maken hoor er bestaat een kans dat je wel enige vorm van afkick zal ervaren maar je zult je hooguit 2 of 3/4 dagen ziek voelen waarbij na 24 uur na laatste inname opkomen en tussen de 36- 48 uur je klachten zullen pieken en daarna afnemen en na max 5 tot 7 dagen zul je je lichamelijk niet ziek meer voelen (in jou geval denk max 4)
(Hele milde afkickverschijnselen met een kans op helemaal geen afkick)
Op basis van je doseringen en lengte van gebruik kan ik je met zekerheid vertellen dat deze inschatting zeer accuraat is van mij maar mocht je het niet vertrouwen kun je natuurlijk altijd een arts benaderen.
Je kunt ook wat kratom kopen en een paar dagen aan de kratom in jou situatie zal het de afkick volledig wegnemen, je zal dan wel elke 4-6 uur moeten doseren maar in jou geval misschien wel elke 8 uur of maar 2x per dag. Koop dan een goede rode maeng da en een groene maeng da
Als je elke dag oxycodon gaat slikken is de lol en lekkere high er al gauw vanaf. Je lichaam went heel erg snel aan deze middelen en dit moet je dus ook niet doen recreatief.
Binges van een paar dagen en weekend gebruik is the way to go als je dit op deze manier wilt gebruiken en altijd zorgen dat er 4-5 dagen minimaal tussen je binges zitten zodat je lichaam de tijd krijgt om de oxy uit het lichaam te krijgen dit voorkomt lichamelijke afhankelijkheid en ook deels tolerantie maar die komt altijd wel in mate.
Ik hoop je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben je mag me zelfs een pm sturen 😛😜 Anyway sterkte gozer het gaat je goed ✌🏼
Geen probleem gozer ik help je graag, ik vergat wel te melden dat het misschien wat depressieve/lege klachten kan geven een soort drugs comedown (is ook drugs hehehe 😆) Hier kan je je beter nog meer druk om maken dan fysiek in jou situatie maar ook dat zal denk wel meevallen en in een weekje ben je gewoon sowieso weer helemaal de oude zowel lichamelijk als geestelijk! 😜 , loveHiermee stel je me echt heel er gerust ! Ik bedank je echt met heel mijn hart dankjewel ❤️
Mark my words homie. Tussen de 48-72 uur pieken de klachten die je hebt en vanaf het 100-uur free mark voel je je weer de man 😎Vanmorgen met erge koppijn wakker geworden en pijnlijke nieren. Daarna weer gaan slapen voor paar uur toen werd die hoofdpijn langzaam minder.
Hoofdpijn is nu wel zo goed als weg. Heb alleen nog wat last van zeurende nieren en beetje gerommel in me darmen. Voor de rest gaat het goed met me. Voelde me mentaal ook wel prima.
Ben nu 24 uur verder
5-7 dagen herstellen is niet iets waar je je helemaal geen zorgen om moet maken in mijn optiek. En meteen aan de kratom gaan lijkt me ook niet best, dan wissel je het ene voor het andere in.Hey gozert, zeer ervaren opiatengebruiker hier 🙋♂️ (oxycodon, heroïne, methadon)
Na 1 week gebruik hoef je je helemaal nergens zorgen om te maken hoor er bestaat een kans dat je wel enige vorm van afkick zal ervaren maar je zult je hooguit 2 of 3/4 dagen ziek voelen waarbij na 24 uur na laatste inname opkomen en tussen de 36- 48 uur je klachten zullen pieken en daarna afnemen en na max 5 tot 7 dagen zul je je lichamelijk niet ziek meer voelen (in jou geval denk max 4)
(Hele milde afkickverschijnselen met een kans op helemaal geen afkick)
Op basis van je doseringen en lengte van gebruik kan ik je met zekerheid vertellen dat deze inschatting zeer accuraat is van mij maar mocht je het niet vertrouwen kun je natuurlijk altijd een arts benaderen.
Je kunt ook wat kratom kopen en een paar dagen aan de kratom in jou situatie zal het de afkick volledig wegnemen, je zal dan wel elke 4-6 uur moeten doseren maar in jou geval misschien wel elke 8 uur of maar 2x per dag. Koop dan een goede rode maeng da en een groene maeng da
Als je elke dag oxycodon gaat slikken is de lol en lekkere high er al gauw vanaf. Je lichaam went heel erg snel aan deze middelen en dit moet je dus ook niet doen recreatief.
Binges van een paar dagen en weekend gebruik is the way to go als je dit op deze manier wilt gebruiken en altijd zorgen dat er 4-5 dagen minimaal tussen je binges zitten zodat je lichaam de tijd krijgt om de oxy uit het lichaam te krijgen dit voorkomt lichamelijke afhankelijkheid en ook deels tolerantie maar die komt altijd wel in mate.
Ik hoop je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben je mag me zelfs een pm sturen 😛😜 Anyway sterkte gozer het gaat je goed ✌🏼
Na een paar dagen kratom gebruik ben je verre van verslaafd en ik blijf bij mijn bericht. De Algemene richtlijnen zijn dat je lichamelijk verslaafd kan raken aan opiaten als je ze langer dan 2 weken (dagelijks) neemt. Na 1 week gebruik komt je lichaam daar makkelijk overheen met hele milde afkickverschijnselen want het duurt wel een tijdje voordat de receptoren in je hersenen zich hebben aangepast op de chemical en dat is langer dan een week 👍🏻5-7 dagen herstellen is niet iets waar je je helemaal geen zorgen om moet maken in mijn optiek. En meteen aan de kratom gaan lijkt me ook niet best, dan wissel je het ene voor het andere in.
Geen commentaar op je advies maar meer op de uitspraak dat 5-7 dagen ziek zijn iets is waar je je niet druk om moet maken. Als je als gevolg van opiaten gebruik een week lang uit de running bent dan zou ik me zeker druk maken.Na een paar dagen kratom gebruik ben je verre van verslaafd en ik blijf bij mijn bericht. De Algemene richtlijnen zijn dat je lichamelijk verslaafd kan raken aan opiaten als je ze langer dan 2 weken (dagelijks) neemt. Na 1 week gebruik komt je lichaam daar makkelijk overheen met hele milde afkickverschijnselen want het duurt wel een tijdje voordat de receptoren in je hersenen zich hebben aangepast op de chemical en dat is langer dan een week 👍🏻
Overigens heb ik ook vermeld dat als die het niet vertrouwt dat ie een arts moet benaderen.
Ik help mensen als vrijwilliger omdat ik dat wil! Not for a living. En ik denk na bij wat ik zeg. Dus een beetje love zou op z'n plek zijn.
Die leegte/depressiviteit is het allermoeilijkste aan stoppen met opiaten man.Bro je wilt niet weten hoe goed jij mensen gerust kunt stellen ! Doe hier alsjeblieft wat mee! Ga de verslavingszorg in of iets met mensen op hun gemak stellen! Je doet het echt heel fijn en goed ! Nog maals super bedankt !❤️
Had het al opgemerkt dat je de laatste tijd best veel oxy nam.Hey guys,
ben vorige week dinsdag begonnen met oxycodone gebruiken. Ik vond de high weer super chill dus ben elke avond gaan gebruiken. Sinds gister zit ik al op 50mg op 1 avond. Om de 2 uur/1.5 uur nam k weer nieuwe van 10mg en begin avond dan met 2x 10. Vorige week ging het nog ristig aan met max 10mg / 20mg de eerste dagen. Dan is sinds gister dus doorgeslagen. Zit sinds vandaag al op 70mg totaal vanaf vanochtend verdeeld over de hele dag.
Ik zie de lol er nu ook niet meer vanin me doosje is ookal bijna op wil nu eingelijk ook niet meer gebruiken.
Als ik nu cold turkey stop. Zal ik vast wel wat ontwenningsverschijnselen krijgen. Is dat alleen levensgevaarlijk met de hoeveelheid waarop ik nu opzit ?
Hebben jullie nog tips om mijn lijf te detoxen van deze troep? extra smooties drinken ? Of een sap kuur ? Alle tips zijn welkom.
Ik hoor graag van jullie
Dat is normaal dat je wel wat last heb van je buik.Heb alleen nog wat last van zeurende nieren en beetje gerommel in me darmen.
Heb nog nooit kratom gebruikt. Ben wel eigenlijk benieuwd want toen ik gestopt was met oxy hoe kratom het dan opvangt. Heb suboxone gebruikt 1 keer om te stoppen met oxy en moet zeggen dat suboxone wel echt een heel goed middel was, bijna een wondermiddel. Had totaal niks van ontwenning en eenmaal op 0mg suboxone ook geen ontwenning.Je kunt ook wat kratom kopen en een paar dagen aan de kratom in jou situatie zal het de afkick volledig wegnemen, je zal dan wel elke 4-6 uur moeten doseren maar in jou geval misschien wel elke 8 uur of maar 2x per dag. Koop dan een goede rode maeng da en een groene maeng da
OpmVanmorgen met erge koppijn wakker geworden en pijnlijke nieren. Daarna weer gaan slapen voor paar uur toen werd die hoofdpijn langzaam minder.
Hoofdpijn is nu wel zo goed als weg. Heb alleen nog wat last van zeurende nieren en beetje gerommel in me darmen. Voor de rest gaat het goed met me. Voelde me mentaal ook wel prima.
Ben nu 24 uur verder
geen problemen mee, als ik oxy gebruik zorg ik altijd dat ik zakjes macrogol heb zodat k daar nooit last van heb.Dat is normaal dat je wel wat last heb van je buik.
Als je moet kakken, ben je geconstipeerd of heb je hier geen probleem mee?
Heb daar na jaren gebruik alleen last van als ik fentanyl of een hogere dosis neem als normaal. Nu met circa 200mg dagelijks ontbijt ik met cornflakes wat al veel helpt. Vind die zakjes namelijk goor. Moet er van de week eens een hoop inleveren bij de apotheek. Heb teveel dozen over , liever gezond ontbijt met granen voor mij.geen problemen mee, als ik oxy gebruik zorg ik altijd dat ik zakjes macrogol heb zodat k daar nooit last van heb.
Jaa voeding is de beste oplossing natuurlijk, was er laatst achter gekomen een dlink bord met chili co carne met bruine bonen( onzettend veel vezels) geeft mijn verstopping een goeie boost om los te komen. Het denderd er nog makkeijker uit dan die baby uit lana roadesHeb daar na jaren gebruik alleen last van als ik fentanyl of een hogere dosis neem als normaal. Nu met circa 200mg dagelijks ontbijt ik met cornflakes wat al veel helpt. Vind die zakjes namelijk goor. Moet er van de week eens een hoop inleveren bij de apotheek. Heb teveel dozen over , liever gezond ontbijt met granen voor mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."