Een medicinale dosis is er juist op gericht om zoveel mogelijk pijnstillende werking te hebben met zo min mogelijk bijwerkingen. Een roes is deel van de bijwerkingen; dus die wordt beperkt
TS geeft aan dat de voorgeschreven dosis Oxycodon de pijn niet of amper wordt verlicht.
Sowieso komen er wel meer bijwerkingen kijken bij hoge 'recreatieve' doseringen: misselijkheid, jeuk (aan de neus), obstipatie, versufdheid.
Verder denk ik dat het vrij gebruikelijk is dat je nu denkt van 'huh, was dat het nou'. Want opioïden zijn inderdaad niet zo spannend. Het is pas als je eraan gewend bent dat het heel vervelend wordt om het niet meer te gebruiken.
TS heeft het toch niet over recreatief gebruik Oxycodon? Ze heeft het ter pijnbestrijding voorgeschreven gekregen. Een arts schrijft hier in Nederland en België toch niet zo snel Oxycodon of consorten voor ivm vb Amerika.
Zelf vrij korte periode (3 maand), aan Tramadol gezeten (voorschrift nierkolieken), eerst pillen, daarna vloeistof, waarbij die vloeistof veel sneller en beter inwerkte en waar ik eerst 100, snel 200mg nam en dan 300-400mg en nam ik dit ook zonder pijn, 4-5 maal/week en ook later na de nierkolieken, hunkerde ik echt nr die tramadol-roes, 4uurtjes lekker zorgeloos. Maar indd jeukende en daardoor onrustige benen was dé bijwerking.
Uiteindelijk was de Tramadol op en eerste weekjes, zocht ik sporadisch op het internet achter Tramadol, mr louche sites en veel te duur en ook enkel 50mg pillen, terwijl ik de vloeistof zocht, uiteindelijk snel opgegeven.
Maar in al die tijd niks last fzo, mn lichaam miste Tramadol totaal niet.
Tussendoor 2 O-DSMT ervaringen, verspreidt over dik jaar, waarvan 1ste x zeer povere Tramadol-roes en extreem ellendige lichamelijke bijwerkingen en 2de x via andere vendor, wederom povere roes en heel pak minder heftige bijwerkingen, maar wel veel meer dan bij Tramadol, nl hevige jeuk benen en armen, dat slapen onmogelijk was en uren misselijk. Soit streep door deze zooi
Zo'n anderhalf jaar terug, kreeg ik weer Tramadol op voorschrift voor hevige rugpijn, zowel in pilvorm als vloeistof, naast eerder al ibuprofen en paracetamol + codeïne. Awel ik ben ni aan die Tramadol geweest, 2 volle doosjes Tramadol Sandoz 100mg 30pcs en 1 vol flesje Contramal 50ml (100mg Tramadol/ml).
Geen enkel moment de behoefte, terwijl ik hier enkele jaren terug zo nr die zorgeloze roes hunkerde, ik dolgelukkig was met nieuw flesje.
Zouden mijn 2 slechtste O-DSMT ervaringen hier voor iets tussen zitten?