Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon HCI Aurobindo Retard 60mg 17 jaar. SPIJT zit er NU op

Oxycodon HCI Aurobindo Retard 60mg 17 jaar. SPIJT zit er NU op

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
En hoe gaat het met je
D
Driedubbelehasj

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heh, ik heb vanaf 22:35 tot 01:00 60mg van deze troep oxy shit gesnoven ook nog?? SUPER achterlijk voel mee een debiel. Heb dit nog nooit gedaan en geen ervaring met opiaten. Ik heb net moeten overgeven en merk dat ik bang ben om te slapen… Is deze dosis veilig? Wat ik heb gelezen dacht ik van wel … Nu is het telaat en heb ik het gevoel van niet .. Graag snel reactie.. IK GA DIT NOOIT MEER DOEN
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ulixes zei:
En hoe gaat het met je
Klik om te vergroten...
Prima, om 05:00 112 gebeld voor advies want was erg kortademig, moeten overgeven, + zweetaanvallen. 112 vroeg als ik naar de huisarts of ambulance wou want de dosis is niet super groot maar kan alsnog voor iemand met 0,0 tolerantie gevaarlijk zijn. Ik zei dus huisarts. Eindstand is dit niet meer doorgaan en zeiden ze dat ik niet mocht slapen en als ik weer moest overgeven of kortademig bleef aan dat ik dan wel moest bellen voor ambulance. Gelukkig is dit niet meer nodig geweest.. Het raare is dat ik vanaf 22:30 tot n met nu 07:00 sochtends wakker lig😂 Niet kunnen slapen van 60mg Oxycodon haha Watefack. Dit is mn eerste en laatste keer NIKS aan.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom neem je dan ook zoveel.....
Overgeven is dan normaal en hoeft niet gelijk gevaarlijk te zijn. Als je bang bent om te slapen blijf dan 6 uurtjes wakker al zal dat moeilijk zijn als je daar high van bent 🤣 Maar probeer dan rechtop te blijven zitten als je in slaap valt voor als je moet kotsen dat je er niet in stikt.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja. Waarom doe je dit dan ook. Erg impulsief en best dom eigenlijk.
Zweten, overgeven, jeuk enzovoort zijn de meest voorkomende bijwerkingen van dit medicijn. Vooral in het begin en je nooit opiaten hebt genomen. Volgende keer goed inlezen en de zoekfunctie gebruiken want er zal ongetwijfeld iets nuttigs staan op DF.

Hopelijk ben je al wat beter, retard duurt volgens mij 12/16u?
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
Tja. Waarom doe je dit dan ook. Erg impulsief en best dom eigenlijk.
Zweten, overgeven, jeuk enzovoort zijn de meest voorkomende bijwerkingen van dit medicijn. Vooral in het begin en je nooit opiaten hebt genomen. Volgende keer goed inlezen en de zoekfunctie gebruiken want er zal ongetwijfeld iets nuttigs staan op DF.

Hopelijk ben je al wat beter, retard duurt volgens mij 12/16u?
Klik om te vergroten...
Ja heb 20 uur lang geslapen en nu net paar uurtjes wakker. Was nog goed gegaan en heb mezelf wakker gehouden. Was ineens in paniek geschoten want merkte dat me ademhaling ontzettend laag was en heb moeten overgeven, toen ging ik op internet en toen kreeg ik nog meer paniek. Ga dit ook niet meer doen en was idd super achterlijk😅 100% gelijk. En geen 2e keer meer voor mij niks aan die opiaten bah bah.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."