#1
En hoe gaat het met je
Prima, om 05:00 112 gebeld voor advies want was erg kortademig, moeten overgeven, + zweetaanvallen. 112 vroeg als ik naar de huisarts of ambulance wou want de dosis is niet super groot maar kan alsnog voor iemand met 0,0 tolerantie gevaarlijk zijn. Ik zei dus huisarts. Eindstand is dit niet meer doorgaan en zeiden ze dat ik niet mocht slapen en als ik weer moest overgeven of kortademig bleef aan dat ik dan wel moest bellen voor ambulance. Gelukkig is dit niet meer nodig geweest.. Het raare is dat ik vanaf 22:30 tot n met nu 07:00 sochtends wakker lig😂 Niet kunnen slapen van 60mg Oxycodon haha Watefack. Dit is mn eerste en laatste keer NIKS aan.En hoe gaat het met je
Ja heb 20 uur lang geslapen en nu net paar uurtjes wakker. Was nog goed gegaan en heb mezelf wakker gehouden. Was ineens in paniek geschoten want merkte dat me ademhaling ontzettend laag was en heb moeten overgeven, toen ging ik op internet en toen kreeg ik nog meer paniek. Ga dit ook niet meer doen en was idd super achterlijk😅 100% gelijk. En geen 2e keer meer voor mij niks aan die opiaten bah bah.Tja. Waarom doe je dit dan ook. Erg impulsief en best dom eigenlijk.
Zweten, overgeven, jeuk enzovoort zijn de meest voorkomende bijwerkingen van dit medicijn. Vooral in het begin en je nooit opiaten hebt genomen. Volgende keer goed inlezen en de zoekfunctie gebruiken want er zal ongetwijfeld iets nuttigs staan op DF.
Hopelijk ben je al wat beter, retard duurt volgens mij 12/16u?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."