Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ei-Salade zei: Tja. Waarom doe je dit dan ook. Erg impulsief en best dom eigenlijk. Zweten, overgeven, jeuk enzovoort zijn de meest voorkomende bijwerkingen van dit medicijn. Vooral in het begin en je nooit opiaten hebt genomen. Volgende keer goed inlezen en de zoekfunctie gebruiken want er zal ongetwijfeld iets nuttigs staan op DF. Hopelijk ben je al wat beter, retard duurt volgens mij 12/16u? Klik om te vergroten... Ja heb 20 uur lang geslapen en nu net paar uurtjes wakker. Was nog goed gegaan en heb mezelf wakker gehouden. Was ineens in paniek geschoten want merkte dat me ademhaling ontzettend laag was en heb moeten overgeven, toen ging ik op internet en toen kreeg ik nog meer paniek. Ga dit ook niet meer doen en was idd super achterlijk😅 100% gelijk. En geen 2e keer meer voor mij niks aan die opiaten bah bah."
"Ik ben 17 jaar en blow sinds mijn 14 en vanaf 15 dagelijks. Ik ben veel gefocust op verdienen dit vind ik ook leuk. Ik doe sinds 1.5jaar handelen in Cryptos. “Daytraden” Dit gaat goed ik verdien hier een fulltime loon van een 21 jarige mee. maar de laatste weken zit er een duister randje achter. (Ik heb van 15-16 Coke, Ketamine, 2cb, Xtc, lachgas, Mdma, gebruikt ongeveer 1-2x /maand was het raak maar laatste jaar niks meer alleen blowen “rook alleen hasj”) Ik zit namelijk 3-5dagen in de week aan de 3mmc ( zo’n 50-150mg) per dagen dat ik gebruik. (de laatste 3weken) Ik doe dit zodat ik meer scherp ben op de markt en zodat ik langer wakker ben, zodat ik scherper, sneller kan handelen. En de meeste kansen pak. Mijn vrienden weten hier van mijn familie en vriendin niet. Ik wil hier mee stoppen maar vind het erg moeilijk. En 3mmc is echt zulke troep dat weet ik maar aangezien ik maar max 3 punte pak per dag (3-5x/week) van 20-50mg per dosering praat ik het mezelf altijd goed om toch weer te kunnen gebruiken. Van blowen kom ik al helemaal niet af. Iemand tips?"
"Natozlato zei: Het ging al goed met het traden, daarvoor heb je dat spul toch niet nodig. Schrijf voor jezelf alle nadelen aan het gebruik op. Praat erover met je vrienden. Kom je er niet uit, lukt het niet om te stoppen, ga dan met je ouders praten. Zij zijn er om je te helpen. Kijk YouTube filmpjes over stimulerende drugs en hun werking op de hersenen, dan word je je meer bewust van welke schade je aanricht en haal daar motivatie uit om te stoppen. Stop er nu mee, nu je nog niet zo lang verkeerd bezig bent. Hoe langer het duurt, hoe meer het erin slijt. En hoe moeilijker het gaat worden! Mss ook een idee om tijdelijk wat minder te focussen op het traden, omdat dit nu erg gelinkt is aan het gebruik. Spreek met vrienden af! Zit je niet meer op school? Klik om te vergroten... Ja ik zit op school. Opleiding in de ondernemingskant. Maar aangezien ik niet veel pak zien mensen het niet aan mij en lijkt het gewoon alsof ik scherp ben maar niet onder invloed. Ik ga er ook mee stoppen man. Is beetje uit de hand gelopen maar heb er wel echt moeite mee misschien gewoon al die zooi wegsmijten en eventjes n weekje of 2 stoppen met het traden en mijn hoofd meer rust geven…"
"Jaman moe Deurklappert123 zei: Je zegt dat je trading goed loopt toch, hou dat dan ook zo en kap met de drugs erbij. Onder invloed handel je vaak impulsief en ben je iets te overtuigd van je zelfvertrouwen waardoor je ook foute beslissingen kan nemen. Bijv mensen die gokken in een casino beginnen rustig en bescheiden, maar voeg hier wat coke en drank aan toe en je klapt zo alles er doorheen omdat jij overtuigd van je geluk was. Gewoon koffie of redbull Gap of wat van zon pre workout daar krijg je ook een stoot energie van, maar je blijft dan wel helder😉 Succes go make that mone Klik om te vergroten... Deurklappert123 zei: Weet je wat het is, drugs voegt niks toe aan dit verhaal. Alleen nadelen mischien waardoor je veel geld verliest. Zoals ik al zei bijv met t gokken als je beheersing hebt en nuchter blijft kan je t leuk hebben en een zakcentje overhouden mischien, waarschijnlijk niet🤣 maar ik heb gasten meegemaakt die aan de baco gingen en coke erbij en die klapten gewoon 30k er doorheen en moesten dan 20 euro lenen voor benzinegeld🤣 beste ff je rust pakken, vd zooi af en nuchter weer verder als je uitgerust bent. En als je toch wakker moet blijven koffie redbull of zon pre workout shake👌😁 Klik om te vergroten... Ik ga er ook mee stoppen. Maar had het gevoel dat op de 3m dat bij mij wel mee viel. Als ik een positie ging openen dan dacht ik er veel scherper over na, ik keek naar elke detail waarom ik die positie ging openen + risco ik heb het gevoel dat ik naar alles veel meer kijk en breder bekijk als ik op de 3m zit. Maar het is het alsnog niet waard vanaf maandag is het afgelopen en als het niet lukt vind ik het fijn als ik het er met jullie weer over kan hebben. Heb het gevoel dat mijn vrienden totaal niet snappen waar ik mee bezig ben en hun zien het leven ook stuk minder serieus als ik. Ik Weegde ook altijd mijn dosering af maar laatste dagen merk ik dat ik al 50% meer nodig heb dan de eerste paar keren. Ik ga van 50mg ook niet kaakschaatsen of iets. Ben gewoon stuk scherpen ogen staan wel wijder en krijg opmerkingen van mijn moeder dat ik Leip uit mijn ogen kijk. En wil echt niet dat dit nogmeer wordt. Het is sjloes vanaf maandag nieuwe week nieuwe voornemens. 👍"
"Deurklappert123 zei: Ik begon ermee omdat t een goedkoper alternatief voor coke was. Met 1 gr deed k 3 dagen ook in t begin, maar een paar maand later is dat 3gr op 1 dag geworden. Momenteel zelfs 5, het is zware teringzooi wou dat k er nooit aan begonnen was echt. Niet zozeer om het geld meer, maar om mn gezondheid. Ik loop ook bij tactus nu om er vanaf te komen want alleen lukt t je niet. Mischien heb jij geluk omdat t miniscule beetjes zijn ik hoop t voor je echt. Blijf er van weg is mijn welgemeende advies serieus Klik om te vergroten... Heftig om te horen hoop dat je er van af komt want dat zijn inderdaad echt grote hoeveelheden. Ik denk dat jij hier ook meer verstand van hem. Is 3mmc een serotonine slurper? En snuif jij het of neem je bommetjes? Heb namelijk ook gevoel dat ik er kortademig van wordt het is echt zooi man. Hoor van vrienden dat er vaak ook chloor bij zit…."
"Heh, ik heb vanaf 22:35 tot 01:00 60mg van deze troep oxy shit gesnoven ook nog?? SUPER achterlijk voel mee een debiel. Heb dit nog nooit gedaan en geen ervaring met opiaten. Ik heb net moeten overgeven en merk dat ik bang ben om te slapen… Is deze dosis veilig? Wat ik heb gelezen dacht ik van wel … Nu is het telaat en heb ik het gevoel van niet .. Graag snel reactie.. IK GA DIT NOOIT MEER DOEN"
"Ulixes zei: En hoe gaat het met je Klik om te vergroten... Prima, om 05:00 112 gebeld voor advies want was erg kortademig, moeten overgeven, + zweetaanvallen. 112 vroeg als ik naar de huisarts of ambulance wou want de dosis is niet super groot maar kan alsnog voor iemand met 0,0 tolerantie gevaarlijk zijn. Ik zei dus huisarts. Eindstand is dit niet meer doorgaan en zeiden ze dat ik niet mocht slapen en als ik weer moest overgeven of kortademig bleef aan dat ik dan wel moest bellen voor ambulance. Gelukkig is dit niet meer nodig geweest.. Het raare is dat ik vanaf 22:30 tot n met nu 07:00 sochtends wakker lig😂 Niet kunnen slapen van 60mg Oxycodon haha Watefack. Dit is mn eerste en laatste keer NIKS aan."
"Ik ben kapot aan t gaan. Doodziek, overgeven, 4x flauwgevallen vandaag, niks eten, enorm depressief, hartkloppingen, paranoia, raar gevoel aan enkel en polsen, Enorm vermoeid gevoel, Zweten, spierkramp in benen? ik ben bang dat ik het serotonine syndroom heb te pakken. Ik heb sinds 30 December tot 2 Januari 2Liter Lean gedronken + 1.5g mdma gebruikt. ik ben 17 en lig al sinds nieuwjaar in bed misselijk maar toch 1 en 2 januari mijn lean opgedronken + mdma gebruikt. Waarom ik mdma heb gebruikt komt omdat ik van een 3mmc verslaving afkom en ik dat spul niet meer wil maar wel een upper. ik kap ermee met drugs ik ga halfjaar niks gebruiken. iemand tips over wat ik zou kunnen doen. En als ik misschien echt het serotonine syndroom heb. Sorry voor dit slecht opgestelde bericht ik voel me ook erg wazig. gr"
"Cardboard zei: Goed dat je dit bericht hier neerzet. Bel alsjeblieft de spoedeisende hulp, huisartsenpost of ga er naartoe als dat nog lukt. Nog liever; vraag een gezinslid/huisgenoot/iemand om je hierbij te helpen. Het serotoninesyndroom kan een dodelijke afloop hebben. Nu in actie komen. En zoals je zelf zegt; gebruik maar een tijd geen drugs meer en zeker niet op deze manier. Sterkte. [Edit] Wil je een update geven zodra dat lukt? Klik om te vergroten... Mijn lieve moeder heeft een grote pan groentesoep gemaakt. 2 koppen op en voel me gelijk al iets beter de misselijkheid is weg maar heb ook 2g paracetamol gepakt. Ik kijk nog aan tot morgen 12:00 als ik me dan niet een beetje beter voel ga ik naar huisarts. Dank voor je reactie"
"N3K0 zei: Tja zoveel rommel gebruiken is natuurlijk ookwel vragen om problemen he. Niemand kan je hier helpen ga naar de dokter. Klik om te vergroten... Klopt…"