#1
Kratom, werkt het in 1 keer of eerst bloedspiegel opbouw?
Ik vraag dit omdat ik Red Borneo heb gekocht van een schijnbaar goed verzendhuis en heb daarvan
2 keer een dosis genomen. Eerste keer 2,5 gram, tweede keer 5 gram. Maar beide keren had het
eigenlijk geen effect. Eerste keer voelde ik wel vreemd genoeg na 1 minuut al een paar minuten lang
een soort van prettig, loom gevoel wat daarna weer verdween. Mijn vriendin voelde ook niets, zij nam
beide keren 2,5 gram.
Ben methadon verslaafd en hoop daarvan af te kicken, en misschien dat kratom het iets kon verzachten.
Beide keren nam ik tevens de juiste methadon dosis, was dus niet in afkick. Maar, was wel ziek in de zin
van dat ik migraine had. Heb hierover al vaker op forum geschreven, ik ondervind iedere paar weken een
terug slag van een paar dagen. Dan zware hoofdpijn waardoor ik veel overgeef door de pijn. En niets
helpt, behalve goeie dope (die nog amper verkrijgbaar is). Heb dit probleem al vele jaren. Zal onderaan
linkje geven naar de topic over dit hoofdpijn verschijnsel van mij.
Maar hoe dan ook. Moet ik meerdere dagen Kratom nemen eer het echt goed werkt. Want nu voelde ik
er hoegenaamd helemaal niets van. Ook niet een rustig gevoel of wat dan ook. Zeker niet pijnstillend
want hoofdpijn bleef duidelijk aanwezig!
Leon
link naar migraine stuk;
drugsforum.nl
Ik vraag dit omdat ik Red Borneo heb gekocht van een schijnbaar goed verzendhuis en heb daarvan
2 keer een dosis genomen. Eerste keer 2,5 gram, tweede keer 5 gram. Maar beide keren had het
eigenlijk geen effect. Eerste keer voelde ik wel vreemd genoeg na 1 minuut al een paar minuten lang
een soort van prettig, loom gevoel wat daarna weer verdween. Mijn vriendin voelde ook niets, zij nam
beide keren 2,5 gram.
Ben methadon verslaafd en hoop daarvan af te kicken, en misschien dat kratom het iets kon verzachten.
Beide keren nam ik tevens de juiste methadon dosis, was dus niet in afkick. Maar, was wel ziek in de zin
van dat ik migraine had. Heb hierover al vaker op forum geschreven, ik ondervind iedere paar weken een
terug slag van een paar dagen. Dan zware hoofdpijn waardoor ik veel overgeef door de pijn. En niets
helpt, behalve goeie dope (die nog amper verkrijgbaar is). Heb dit probleem al vele jaren. Zal onderaan
linkje geven naar de topic over dit hoofdpijn verschijnsel van mij.
Maar hoe dan ook. Moet ik meerdere dagen Kratom nemen eer het echt goed werkt. Want nu voelde ik
er hoegenaamd helemaal niets van. Ook niet een rustig gevoel of wat dan ook. Zeker niet pijnstillend
want hoofdpijn bleef duidelijk aanwezig!
Leon
link naar migraine stuk;
Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)
Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook). Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar maanden van methadon fabrikant, wat maakte...
drugsforum.nl