Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfinepillen

Morfinepillen

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AlcoholicLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan,, maar dat was geen antwoord op mijn vraag:)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
dé vraag is...

ehh.. Zou deze misschien met zijn vraag bedoelen of met snuiven een beter effect behaald kan worden dan met slikken ?!?
A
AlcoholicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan je morfinepillen ook kapotmaken en snuiven? want slikken geeft niet echt superveel effect.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcoholic zei:
Kan je morfinepillen ook kapotmaken en snuiven? want slikken geeft niet echt superveel effect.
Klik om te vergroten...

moet je er meer slikken misschien.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja dat kan, waarom zou het niet kunnen? Morfine zal best door je neusaderen worden opgenomen kleine kans dat het niet kan.
A
AlcoholicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juist :) ik stelde de vraag misschien verkeerd
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Watch out voor overdose als je ze snuift! kun je mss merknaam en hoeveelheid morfine in mg per pil even posten?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
als het retard pillen zijn is snuiven zwaar af te raden :P
O
OxydudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is heel goed mogelijk dat het MS Contin pillen zijn. In dat geval versla je de lange termijn werking door ze te vermorzelen. Ofwel, door de hele dosis dan ineens te slikken OF snuiven, of wat dan ook, loop je de kans op overdosering.

Dus let op, en kijk naar de dosis, alsjeblieft!
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik moet ondertussen sinds oktober 2023 oxycontin 20mg nemen, ik word elke ochtend wakker van de pijn en ik ga vaak slapen met pijn dus heb ik tegenwoordig altijd een tablet gecrushed klaarliggen zodat deze binnen de 5-30 min volledig is ingewerkt, de rest slik ik gewoon maar snuiven is een pak werkzamer dan slikken.. na 5 min begint de pijn al langzaam te verdwijnen en anders duurt het 1u voor je effect begint te voelen en 2u voor het plasmaniveau op zijn maximum zit. Ik ga echt geen 1,5u wachten op de pijnstilling 😐.. ik moet deze nemen voor neuropatische pijnen maar dit is geen oplossing. Zou veel liever een ketamine infuus gaan doen hiervoor.. het is extreem dubbel om als ex-heroinë verslaafde morfine te moeten nemen en de pijnen voel ik ook door de morfine tenzij ik ze snuif aangezien de bioviabiliteit oraal slechts tussen 45% en 58% ligt terwijl intranasaal 80%.. enige nadeel is dat je van retardtabletten snelwerkende maakt.. zoals hiervoor vermeld als je van plan bent ze te crushen begin dan met 10mg-20mg maximum, zeker als je geen tolerantie hebt!! Bij ms contin zou ik het op max 15mg tot 30mg houden.. je kan altijd langzaam opbouwen indien je meer nodig hebt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."