Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlackout ofzo?

Blackout ofzo?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben je toevallig vegetarier?
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nope ben geen vegetarier..

en Trip Unit.. wat bedoel je met goede voorbereiding? veel eten en drinken vantevoren? want dat doe ik wel..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
na Rhakti Deï had ik dat ook eens dat ik mij rechtstelde om naar de wc te gaan, ineens werd alles zwart, ik kwam 2 seconden later weer bij (kstodn nog altidj recht) kstond daar voor de wc-deur en de eerste 5 seconden had ik echt geen idee hoe ik daar geraakr was en wat ik daar kwam doen :grin: :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boogie! zei:
nope ben geen vegetarier..

en Trip Unit.. wat bedoel je met goede voorbereiding? veel eten en drinken vantevoren? want dat doe ik wel..
Klik om te vergroten...

niet veel eten, maar gezond eten...
en vitamientjes slikken enz...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
Boogie! zei:
nope ben geen vegetarier..

en Trip Unit.. wat bedoel je met goede voorbereiding? veel eten en drinken vantevoren? want dat doe ik wel..
Klik om te vergroten...

niet veel eten, maar gezond eten...
en vitamientjes slikken enz...
Klik om te vergroten...
Dus dat.
En denk daarbij aan genoeg uitrusten voor en na gebruik,en uiteraard is het nog beter als je dagelijks sport.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
na Rhakti Deï had ik dat ook eens dat ik mij rechtstelde om naar de wc te gaan, ineens werd alles zwart, ik kwam 2 seconden later weer bij (kstodn nog altidj recht) kstond daar voor de wc-deur en de eerste 5 seconden had ik echt geen idee hoe ik daar geraakr was en wat ik daar kwam doen :grin: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
lage bloeddruk noemt dat ook wel :) :beer: :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
na Rhakti Deï had ik dat ook eens dat ik mij rechtstelde om naar de wc te gaan, ineens werd alles zwart, ik kwam 2 seconden later weer bij (kstodn nog altidj recht) kstond daar voor de wc-deur en de eerste 5 seconden had ik echt geen idee hoe ik daar geraakr was en wat ik daar kwam doen :grin: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Gewoon een zware time-warp meegemaakt man! In die 2 seconden ben je ontvoerd door aliens en die hebben tests met je gedaan, serieus. Er zit nu ergens een implantaat in je lichaam...
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Jeller zei:
na Rhakti Deï had ik dat ook eens dat ik mij rechtstelde om naar de wc te gaan, ineens werd alles zwart, ik kwam 2 seconden later weer bij (kstodn nog altidj recht) kstond daar voor de wc-deur en de eerste 5 seconden had ik echt geen idee hoe ik daar geraakr was en wat ik daar kwam doen :grin: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Gewoon een zware time-warp meegemaakt man! In die 2 seconden ben je ontvoerd door aliens en die hebben tests met je gedaan, serieus. Er zit nu ergens een implantaat in je lichaam...
Klik om te vergroten...

whahahahaha lol ..... :grin:


had het afgelopen maandag ook zoiets van huh ?? hadden vrijdag en zondag een feestje gebouwd en hadden het heel druk gehad ..laat naar bed enzo .... belde maandagmorgen mn moeder op en zei ...moet ik je even komen helpen (hadden die dag ervoor een verjaardag van de kids ) ik zei ja hoor ...en ineens hoorde ik HALLO ...C ....HALLO BEN JE ER NOG ....en ineens had ik zoiets huh ja ben er nog ?? eventjes weggeweest dus .......had smorgens wel verse jus`d orange geperst en vitamine pil genomen..
onlangs ik doodmoe was ben ik toch nog even lekker gaan paardrijden ..ontspannend en daar ben ik weer een beetje van opgeknapt ....doet het nooit weer op zondag :flushed:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een goede voorbereiding voor xtc gebruik voorkomt dit soort dingen meestal wel.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
gister weer kei en kei hard gegaan na lange tijd :P en toen ik vanmiddag uit mn bed stapte werd ineens alles zwart voor mn ogen en voor ik het wist lag ik gestrekt op de grond.. en het vreemde is.. ik weet niet of ik daar 10 seconden heb gelegen of 2 uur ofzo :P

kvond het nie echt eng, omdat ik totaal niet wist wat er aan de hand was..

mja.. iemand hier ervaringen mee of iemand die weet waardoor het komt?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ervaring mee, het is precies hetzelfde als wat je wel eens hebt als je te snel opstaat en je ook ff licht of draaierig in je hoofd wordt, het enige verschil is dat je lichaam al behoorlijk is uitgeput en daardoor gaat je ff helemaal het licht uit. Don't worry: je hebt er vast niet lang gelegen, op het moment dat je bloed weer een beetje in je hersenpan stroomt kom je ook weer bij en dat gebeurt nogal snel als je met je kop op de grond ligt :tongueout:

Let wel op: Is echt een teken dat je lichaam ff wat voedingsstoffen nodig heeft!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
is me ook overkomen in de tijd van too much, too many. Ook alles in het negatief zien (zoals van een fotonegatief) als ik te snel omhoog kwam en uit bed stapte.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
teken dat je lichaam vele te uitgeput is en rust+ vitaminen nodig hebt.. rust zal je wel al wat gehad hebben door te slapen, dus eten (vooral vitamine c is aan te raden) is zeker nodig

keb da zelf ook al eens gehad da ik zo 10 minuten alle energie uit mijn lichaam kwijt was toen ik al te lagnwakker was en efkes moest liggen en dan weer bijkomen :P
mijne maat gisteren ook flauwgevallen van alleen alcohol en weed, ma 10 minuten later wast weer in orde :confused:
gewoon een teken van uitputting, maar dan alletwee door andere drugs hehe

btw dat negatief zien heb ik al ook evne gehad op de tv op lsd haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."