#1
Ik heb sinds kort wat nieuwe zooi, rood met de opdruk van een half maantje, iets breder dan de standaard klavertjes en bacos.
Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring hiermee?

OMG :P fell of my chairschranziewanzie zei:lees de bijsluiter
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."