#1
Een uur of twee voordat je aan de xtc gaat een makkelijk verteerbare maaltijd eten.
Jeller zei:chemischen bucht (=troep)
nicole1973 zei:thanks ik zal proberen een banaan te eten .. ik eet meestal rond 7 uur en neem de pil pas vanaf 1 uur s nachts dus idd weinig meer in je maag dan...
niet overdrijven... daar verstaat iedereen wat anders onder.. een vriendin van mij neemt dagelijks ( snap niet waar dat goed voor is maar goed ..haar zaak ) en ik neem meestal 2 x per maand.. afgelopen 5 weken wekelijks 1 pil van gem. 80 mg.. ( veel feestjes.... maar wil wel weer afbouwen vind het zelf al te veel ... voel me verder wel ok .. geen dip of zo ..gelukkig
![]()
nogmaals thanks voor jullie antworden
Oost-VlamingSaivy zei:Jeller zei:chemischen bucht (=troep)
West - Vlaming?
Jeller zei:Oost-VlamingSaivy zei:Jeller zei:chemischen bucht (=troep)
West - Vlaming?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."