Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en maagpijn

xtc en maagpijn

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een uur of twee voordat je aan de xtc gaat een makkelijk verteerbare maaltijd eten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb het ook wel eens gehad.. kdenk dat da vooral ligt aan wat je gegeten hebt.. veel maakt het eigenlijk niet uit, want eens de pil is opgekomen is het toch weg
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
maar tast het je maagwand aan of zoiets? je hebt ook gesuikerde pillen met zo een laag er om heen daar is het dus niet bij .. de gewone pillen plakken aan je maagwand vast net als een paracetamol... maar wat ik ook eet of gegeten heb pff.. word er gek van...

is het een optie de pil te vermalen en zo in te nemen of in een vloeitje .. word ook nog wel eens gezegd maar of dat helpt tegen de maagpijn?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo zal de pil vlugger inslaan.. kweet niet of dat verder je maag zal helpen

uiteindelijk is het maar chemischen bucht (=troep), je moet niet verwachten dat gebruik geen nadelen met zich meebrengt

en ja het tast je maagwand aan, maar als je er niet mee overdrijft valt dat wel mee
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk dat je daar eerder meer last van krijgt van je maag.
De xtc komt veel sneller en in een keer tegelijk tegen die wand aan.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
chemischen bucht (=troep)
Klik om te vergroten...

West - Vlaming?
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#7
drink een half uur/uur van te voren wat melk of eet een banaan ....
eet geen vette troep als je weet dat je die avond gaat gebruiken !

bij mij helpt het de enex wel de andere x niet
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
thanks ik zal proberen een banaan te eten .. ik eet meestal rond 7 uur en neem de pil pas vanaf 1 uur s nachts dus idd weinig meer in je maag dan...

niet overdrijven... daar verstaat iedereen wat anders onder.. een vriendin van mij neemt dagelijks ( snap niet waar dat goed voor is maar goed ..haar zaak ) en ik neem meestal 2 x per maand.. afgelopen 5 weken wekelijks 1 pil van gem. 80 mg.. ( veel feestjes :( .... maar wil wel weer afbouwen vind het zelf al te veel ... voel me verder wel ok .. geen dip of zo ..gelukkig :)
nogmaals thanks voor jullie antworden
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicole1973 zei:
thanks ik zal proberen een banaan te eten .. ik eet meestal rond 7 uur en neem de pil pas vanaf 1 uur s nachts dus idd weinig meer in je maag dan...

niet overdrijven... daar verstaat iedereen wat anders onder.. een vriendin van mij neemt dagelijks ( snap niet waar dat goed voor is maar goed ..haar zaak ) en ik neem meestal 2 x per maand.. afgelopen 5 weken wekelijks 1 pil van gem. 80 mg.. ( veel feestjes :( .... maar wil wel weer afbouwen vind het zelf al te veel ... voel me verder wel ok .. geen dip of zo ..gelukkig :)
nogmaals thanks voor jullie antworden
Klik om te vergroten...


ik heb het wel gehad na zo`n 4 a 5 weken elke vrijdag gebruiken voelde ik me zwaar beroerd worden en ook rare "vlagen " werdt dus tijd om even rustig aan te gaan doen ....
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Jeller zei:
chemischen bucht (=troep)
Klik om te vergroten...

West - Vlaming?
Klik om te vergroten...
Oost-Vlaming :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
Saivy zei:
Jeller zei:
chemischen bucht (=troep)
Klik om te vergroten...

West - Vlaming?
Klik om te vergroten...
Oost-Vlaming :wink:
Klik om te vergroten...

Achzo :flushed:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik geslikt heb krijg ik al vlak voor die opkomt last van mijn maag ... altijd ... iemand een idee wat je kan doen om dat tegen te gaa op dat moment of eventueel te voorkomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."