Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa xtc , vererandering

Na xtc , vererandering

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Nadat ik een paar keer xtc heb gedaan beleef/zie ik alles een beetje anders.

Als ik bv. na buiten kijk enzo, tis allemaal anders vaak ruimer dan dat ik gewend ben.Tis niet erg maar wel constant,ook met licht is het zo en naar spullen waar ik naar kijk :confused:.

Heb al 1,5 week niet gebruikt ofzo maar wel al dit rare van hierboven het is maar lichtelijk en niet irritant ofzo maar wel anders.
Kan het nou door de xtc komen of wat, mensen met zelfde ervaring ?

Gr
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt AL anderhalve week niet gebruikt? Kan ik daaruit opmaken dat je wekelijks of nog vaker gebruikte?

Vind je het dan raar dat je allemaal nare bijverschijnselen krijgt?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na naar is het niet...
Maar het is wel anders,en ja 1,5 week vind ik best lang.
Daarvoor hadk een paar keer wat gebruikt ..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien is het in het vervolg handig om eerst informatie te zoeken over de stoffen die je in je lichaam stopt. Dan had je nu geweten dat het behoorlijk onverantwoordelijk is om zoveel MDMA te nemen.

Maandelijks is nog te overzien, maar het liefst wil je 2 maanden ertussen hebben steeds.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok maar het kan dus wel komen door de xtc ..
Word verder nooit misselijk of dips hebk ook niet

alleen vermoeid..
Mja, ik zie wel wat er gebeurt alsk meer neem.
Indien het erger word doe ik wel poging tot stoppen..

Bedankt :mrgreen:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wtf? Denk nou na man, je gaat nog meer nemen om te kijken of het erger wordt. Kan je niet beter wat langer wachten, en kijken of het weggaat?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Japi-10 zei:
Ok maar het kan dus wel komen door de xtc ..
Word verder nooit misselijk of dips hebk ook niet

alleen vermoeid..
Mja, ik zie wel wat er gebeurt alsk meer neem.
Indien het erger word doe ik wel poging tot stoppen..

Bedankt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

precies.ik heb ook wekelijks gebruikt, en mensen kunnen het je wel zeggen dat het verkeerd is maar je komt er echt zelf wel achter, geen twijfel mogelijk. buiten het feit dat je belevenis van de realiteit wat anders is dan normaal, zoals je zelf al zei als je naar buiten kijkt bijvoorbeeld, word je door de weeks erg sloom ( aangenomen dat je in t weekend gebruikt ), en krijg je echt hevige stemmingswisselingen.

ik weet niet wat jij maar ik heb er zeker van geleerd.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo, je hebt geoefend, DarkScope? Er komen zinnige woorden uit je mond! :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Zo, je hebt geoefend, DarkScope? Er komen zinnige woorden uit je mond! :wink:
Klik om te vergroten...
mensen worden ouder en verstandiger he (sommige onder ons toch :P )
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psykaholik zei:
Bal0n zei:
Zo, je hebt geoefend, DarkScope? Er komen zinnige woorden uit je mond! :wink:
Klik om te vergroten...
mensen worden ouder en verstandiger he (sommige onder ons toch :P )
Klik om te vergroten...
u buiten beschouwing gelaten dan toch :P :wave: :beer:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
Psykaholik zei:
Bal0n zei:
Zo, je hebt geoefend, DarkScope? Er komen zinnige woorden uit je mond! :wink:
Klik om te vergroten...
mensen worden ouder en verstandiger he (sommige onder ons toch :P )
Klik om te vergroten...
u buiten beschouwing gelaten dan toch :P :wave: :beer:
Klik om te vergroten...
ik ben de wijsheid hemzelf :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ben je je 'vakantie' alweer vergeten fzo :openmouth: :(
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
GabberSnoePie zei:
^ben je je 'vakantie' alweer vergeten fzo :openmouth: :(
Klik om te vergroten...
da was schranzz he, nu is het psyka en die heeft een pak meer verstand :rolleyes: :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
^ben je je 'vakantie' alweer vergeten fzo :openmouth: :(
Klik om te vergroten...
da was schranzz he, nu is het psyka en die heeft een pak meer verstand :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

toppie :wave: :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
^ben je je 'vakantie' alweer vergeten fzo :openmouth: :(
Klik om te vergroten...
da was schranzz he, nu is het psyka en die heeft een pak meer verstand :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

toppie :wave: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ja he, vind het ook toppie :wave: :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."