Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat moet ik echt doen tijdens een trip?

Wat moet ik echt doen tijdens een trip?

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GodsongLid
01-01-2024, 00:00
#1
-----------
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerste keer was op een feest. Je hebt echt geen handleiding nodig. Op zo'n moment moet je gewoon je gevoel volgen en heerlijk genieten. Dingen van te voren bedenken legt meestal behoorlijk veel druk op het gevoel zelf en ik zelf wordt dan overbewust en dit werkt voor mij alleen maar tegen.

Je ziet toch alleen wat je ziet, dus geniet

Heel veel plezier
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik vind xtc toch echt voor een feest. Ook is het fijn om met een meisje dat te doen thuis samen alleen :hearteyes: Je bent heel diep verbonden met elkaar en voelt goed aan wat de ander wil en wil dat zelf ook geven aan de ander. Maarja xtc heeft ook wel een beetje andere uitwerking op sommige mensen maar je gaat het toch wel leuk vinden waar je het ook doet.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga naar een feest. :hearteyes:


En trouwens, van XTC ga je geen dingen zien of lachen. :rolleyes:


Eigenlijk is alles leuk met XTC. :hearteyes:
G
GodsongLid
01-01-2024, 00:00
#5
----------
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kotsen gebeurt vaak met XTC. Meestal als je 2 pillen tegelijk neemt. :rolleyes:

Het is niet onprettig, gewoon even barfen en weer gaan. :mrgreen:



En ik halucineer nooit van pillen, ik heb wel dat ik soms onwijs gefacineerd raak door iets heel simpels, als een stoel ofzo. :mrgreen:


En als ik erg hard ga dan gaat mijn beeld trillen. :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
GewoonVOL zei:
Kotsen gebeurt vaak met XTC. Meestal als je 2 pillen tegelijk neemt. :rolleyes:

Het is niet onprettig, gewoon even barfen en weer gaan. :mrgreen:



En ik halucineer nooit van pillen, ik heb wel dat ik soms onwijs gefacineerd raak door iets heel simpels, als een stoel ofzo. :mrgreen:


En als ik erg hard ga dan gaat mijn beeld trillen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hallucineren doe je idd niet zo gauw bij xtc, de laatste keer dt ik x deed had ik wel (terwijl het in de nacht was) ik stond op t station en alles kreeg zo'n rose rood achtige gloed dat was echt mooi :hearteyes: (leek net een soort alsof de zon overal op scheen maar t was nacht echt heel vaag)

en dat beeld trillen is een van de leukste dingen van de trip :openmouth:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
GabberSnoePie zei:
GewoonVOL zei:
Kotsen gebeurt vaak met XTC. Meestal als je 2 pillen tegelijk neemt. :rolleyes:

Het is niet onprettig, gewoon even barfen en weer gaan. :mrgreen:



En ik halucineer nooit van pillen, ik heb wel dat ik soms onwijs gefacineerd raak door iets heel simpels, als een stoel ofzo. :mrgreen:


En als ik erg hard ga dan gaat mijn beeld trillen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hallucineren doe je idd niet zo gauw bij xtc, de laatste keer dt ik x deed had ik wel (terwijl het in de nacht was) ik stond op t station en alles kreeg zo'n rose rood achtige gloed dat was echt mooi :hearteyes: (leek net een soort alsof de zon overal op scheen maar t was nacht echt heel vaag)

en dat beeld trillen is een van de leukste dingen van de trip :openmouth:
Klik om te vergroten...

Moetje eens proberen in een bos te lopen,, ik zag alles anders! Zoals de bomen, de grond en leek wel of ik de hele tijd heuvel op en af liep.. Maar 1 stap in het bos en ik was meteen verdwaald..


En.. ik heb nog nooit gekotst van XTC, wel veel vrienden zien kotsen enzo.. Maar dat komt waarschijnlijk omdadt ze teveel bier bij XTC drinken.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
in t bos lijkt me niet zo'n suc6 aangezien ik xtc nooit overdag doe.... :wink:
en kotsen :tearsofjoy:
dat doe ik elke keer wel 1 keertje als ik xtc gebruik :P
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pak allemaal een pilletje, ga gezellig in de zetel zitten en een babbeltje doen. Zorg voor genoeg frisdrank en sigaretten, mss wat weed als je dat leuk vindt :wink:

Of je kan uitgaan ofzo, je zal je zowiezo wel amuseren!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar dat komt waarschijnlijk omdadt ze teveel bier bij XTC drinken.
Klik om te vergroten...

Toffe gasten, die vrienden van je! :beer:


*Sarcasm* :rolleyes:
G
GodsongLid
01-01-2024, 00:00
#12
--------
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Godsong zei:
Bedankt voor de reacties!

Me maat kon ze gister al regelen dus hebben we ze gister al genomen!
We zijn lekker naar buiten gegaan en het is ons erg goed bevallen!
De volgende keer 2 pilletjes.
Klik om te vergroten...

is dit t begin van t einde?? :P
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#14
De xtc 'roes' is niet echt onder woorden te brengen. Het is ook eigenlijk geen roes, Het is werkelijkheid. Xtc zorgt er voor dat je jezelf en anderen beleeft. Je bent geen toeschouwer meer maar je bent deelnemer. Je moet het laten gebeuren. Niks plannen, niks van alles klaarzetten of voorbereiden. Gewoon deelnemen, ondergaan. Als je het de eerste keer verprutst is dat wel jammer. Omdat de indrukken, die je tijdens xtc gebruik opdoet, bij je blijven. Ook als het middel is uitgewerkt. Je veranderd er mentaal door.
De volgende keer 2 pilletjes? Waarom niet gelijk 5 of 6.? Niet doen joh. Wacht voorlopig ff en beleef t opnieuw zonder voorbereiding. Laat het over je komen.
Oh ja. Als je gaat slikken op n vol gevreten maag is er kans dat je voorlopig niets merkt. Dan is je systeem druk bezig met het afbreken van de shoarma of what ever. Eten doe je een uur of 3 van te voren. Liever zelfs nog eerder. Je maag moet leeg zijn. Ga je tijdens je xtc ervaring alcohol tanken, dan zit je snel weer op je reet. De gein is er zo vanaf dan.
Dit zijn mijn ervaringen. Maar ik zit tijdens het schrijven ervan hevig aan de xtc. Dus voor mijn mening n betere.
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afgelopen zaterdag was het weer zo'n avond. Het eerste uur was ik al enorm in de stemming en had gewoon zin om met mn vrouwtje van een pilletje te genieten. Doen we nu vaker. Eerst ff de stemming peilen en dan pas een beslissing nemen. En wat was het weer heeeeeeeeeerlijk !!!
Men..... We waren onwijs intiem en zoooo gelukkig ha ha !! Nee echt geweldig. Waanzinnig goede muziek (house, trance onze voorkeur voor bij een snoepie) leuke mensen om ons heen en later op de avond lekker met zn tweetjes genoten in de vip room. Wow wat kan het leven heerlijk zijn. Dus.... NIET PLANNEN !! Go with the flow. En als ie er niet is ? Niet doen. Begin ook steeds beter met de gevoelens om te gaan. De volgende dag nog lekker nagenieten en laat je niet kisten door negatieve gevoelens. Denk aan het weekend wat voor je ligt (voor ons een super kinky feest !!!) en bepaal gewoon ter plekke of de sfeer juist is. Lazybones omschrijft zeer goed hoe wij ons op zo'n moment voelen !!

Greetz !!

MJP
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Iets wat je iedereen wel zou moeten doen met xtc is:

IJS ETEN!!!

softijs/ waterijs...maakt niet uit, allemaal ongeloofelijk lekker...

op lowlands ondervonden toen om 4.00 's nachts nog een swirl tent open was...lekkerste was degene:met veel fruit en fruitsmaken....

ps 1 ding: liefst natuurlijk geen harde dingen...nieso chill...
k
knoestLid
01-01-2024, 00:00
#17
zoiezo genoeg sigaretten bij hebben, mocht je roken..
er is niets zo erg als dat je dan geen sig's meer hebt
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Overdag is X kut, licht is te fel. 's avonds bij schemering of in nacht is fijn.

In t bos is het grandioos, trippen kan weldegelijk op de paddo's, maar je ziet eerder objecten anders, zo zag ik ooit een gigantische broodrooster langs de weg staan, wat achteraf een electrischiteitskast bleek te zijn.

Ook zag ik honden in struiken enzo, best maf. Mijn glas veranderde van n wijnglas naar n borrelglas naar een colaglas, steeds als ik me probeerde te concentreren dan werd t wel weer wat anders. Te gek gewoon. Maar het is niet altijd zo. Meestal n teken dat je gewoon vet hard gaat.

T geen dat je MOET doen is opletten dat je niet uitdroogd, draag kleding die goed ademd zodat je niet oververhit raakt en drink genoeg, als je genoeg drinkt kan in principe niets fout gaan. Laat alcohol staan, een hoop mensen denken hier te luchtig over en zuipen alcohol ermee samen, kan lang goed gaan, tot t n keer fout gaat. Niet iets waar je mee moet spelen. Je bloed wordt door alohol namelijk flink verdunt en gecombineerd met je verhoogde hardslag en bloeddruk is dit niet zo goed voor je. Water drinken vind ik zelf het prettigste.

Kotsen op de pillen heb ik pas 1 keer gehad, en dat is niet zo zeer door de pillen maar ik nam een teug van n J en moest bij uitademen hoesten, toen ging t even mis, maar moet wel zeggen dat ik kotsen nuchter een hel vind, en op de pillen totaal niet.

Verder geen plannen maken, doen waar je dan zin in hebt. Ga je verwachtingen stellen van te voor, dingen die je perse wilt doen, leg je druk op jezelf. Je kunt dan in jezelf keren, en t idee hebben dat je t helemaal niks vind, puur omdat je niet aan alles toe komt wat je van te voor in je hoofd gezet hebt. Gewoon lekker met de flow mee gaan :)

Zelf vind ik het geen drugs voor te feesten persoonlijk, in n discotheek wordt t al snel te druk, als iemand je dan ook nog gaat irriteren kan dat nogal eens uit de hand lopen omdat je dan veel heftiger reageerd. Ga dit gewoon uit de weg, XTC is eigenlijk helemaal geen pep-middel, dat het daarvoor gebruikt wordt is denk ik een van de redenen dat t mis gaat vaak, en ook een van de redenen dat mensen denken dat mensen op de X allemaal maar opgefokte agressievelingen zijn. Terwijl je op de X zo heerlijk kunt 'flowten'.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rondjes draaien, dan voel je je weer helemaal space :sunglasses: :grin:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
knoest zei:
zoiezo genoeg sigaretten bij hebben, mocht je roken..
er is niets zo erg als dat je dan geen sig's meer hebt
Klik om te vergroten...

Gelukkig zijn er 24 uur tankstations :wink: Hoeveel peuken ik ook in huis heb, op gaan ze toch met de X. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."