#1
-----------

GewoonVOL zei:Kotsen gebeurt vaak met XTC. Meestal als je 2 pillen tegelijk neemt.![]()
Het is niet onprettig, gewoon even barfen en weer gaan.
En ik halucineer nooit van pillen, ik heb wel dat ik soms onwijs gefacineerd raak door iets heel simpels, als een stoel ofzo.![]()
En als ik erg hard ga dan gaat mijn beeld trillen.![]()
GabberSnoePie zei:GewoonVOL zei:Kotsen gebeurt vaak met XTC. Meestal als je 2 pillen tegelijk neemt.![]()
Het is niet onprettig, gewoon even barfen en weer gaan.
En ik halucineer nooit van pillen, ik heb wel dat ik soms onwijs gefacineerd raak door iets heel simpels, als een stoel ofzo.![]()
En als ik erg hard ga dan gaat mijn beeld trillen.![]()
hallucineren doe je idd niet zo gauw bij xtc, de laatste keer dt ik x deed had ik wel (terwijl het in de nacht was) ik stond op t station en alles kreeg zo'n rose rood achtige gloed dat was echt mooi(leek net een soort alsof de zon overal op scheen maar t was nacht echt heel vaag)
en dat beeld trillen is een van de leukste dingen van de trip![]()
Maar dat komt waarschijnlijk omdadt ze teveel bier bij XTC drinken.

Godsong zei:Bedankt voor de reacties!
Me maat kon ze gister al regelen dus hebben we ze gister al genomen!
We zijn lekker naar buiten gegaan en het is ons erg goed bevallen!
De volgende keer 2 pilletjes.
knoest zei:zoiezo genoeg sigaretten bij hebben, mocht je roken..
er is niets zo erg als dat je dan geen sig's meer hebt

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."