Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPIL NAT!!!!!

PIL NAT!!!!!

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb perongeluk een pilletje laten vallen in de wasbak en daar lag nog een klein beetje water in :rolleyes: heb hem er snel uitgepakt en gewoon in een zakdoekje opgevouwen hij brokkelt af als ik eraan zit dus dat doe ik niet. Hij ligt nu gewoon in een zakdoekje in me la tot oud en nieuw, gaat mdma er op achteruit als het in contact is geweest met water?? kortom kan ik hem nog gewoon zo bewaren alleen het bindmiddel is broos geworden....

lijkt mij van wel maar ik wil het ff zeker weten....

alvast bedankt :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMA vergaat niet lijkt me. Je moet alleen zorgen dat het niet in dat zakdoekje gaat trekken.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
k heb hem nu in een fluwtje zitten, hij is beetje bol geworden van het water, maargoed we zullen wel zien :wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de vriezer ermee.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt toch pillen zat.. maak je je druk om dat éne pilletje? :wink:

idd.. vriezer!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
aan dat pilletje kan ik veel lol beleven :P dus ja...

en de vriezer gaat niet lukke ik woon nog thuis :smoke:
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#7
zit niks anders op, in een envelopje en naar mij sturen!
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan die pil wél in de vriezer steken hoor, ookal woon je nog thuis. :wink:
Gewoon helemaal vanachter ofzo, of tussen/in een zakje vlees.
Doe ik af en toe eens met weed. Ja, met weed! :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
deamonique zei:
zit niks anders op, in een envelopje en naar mij sturen!
Klik om te vergroten...

hehehehe idd!!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
xtaz zei:
Je kan die pil wél in de vriezer steken hoor, ookal woon je nog thuis. :wink:
Gewoon helemaal vanachter ofzo, of tussen/in een zakje vlees.
Doe ik af en toe eens met weed. Ja, met weed! :openmouth:
Klik om te vergroten...

kan het wel doen ja maar k neem het risico niet voor die 1e pil :wink: de consequenties die ertegenover staan als hij gevonden word zijn veelste groot. :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke wat ik heb gedaan is, heb hem een nachie laten drogen toen was hij opzich nog wel goed, maar heb hem gecrushed en in een sealtje gestopt :) ziet er best uit nu :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
feliciteerd :grin:

je hebt hem kunnen redden ^_^ en nu maar snel opsnuiven!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
xtaz zei:
Je kan die pil wél in de vriezer steken hoor, ookal woon je nog thuis. :wink:
Gewoon helemaal vanachter ofzo, of tussen/in een zakje vlees.
Doe ik af en toe eens met weed. Ja, met weed! :openmouth:
Klik om te vergroten...
waarom met weed?
dan kan je hem toch niet verkuimelen
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
MDMA vergaat niet lijkt me. Je moet alleen zorgen dat het niet in dat zakdoekje gaat trekken.
Klik om te vergroten...


Anders moet hij het zakdoekje ook maar opeten :P
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
xtaz zei:
Je kan die pil wél in de vriezer steken hoor, ookal woon je nog thuis. :wink:
Gewoon helemaal vanachter ofzo, of tussen/in een zakje vlees.
Doe ik af en toe eens met weed. Ja, met weed! :openmouth:
Klik om te vergroten...
waarom met weed?
dan kan je hem toch niet verkuimelen
Klik om te vergroten...


meschien word het dan compacter, en kan hij er langer mee doen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."