Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Explosion

Dosis Explosion

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
In Explosion zit de stof Methylone:
http://www.erowid.org/chemicals/methylone/

Lijkt op MDMA, maar ik vond het leuker moet ik zeggen.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vriendin vroeg zich af waar je een buisje Explosion mee kunt vergelijken qua dosis. Ik heb haar verteld dat dit waarschijnlijk gewoon een gemiddelde XTC-pil is...

Klopt dit? Met hoeveel XTC-pillen kun je een buisje vergelijken?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
pfff... Ik GOK met een pil van... 120 mg zoiets.

Gewoon mooie pil van iets boven de 100. :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb vaak explosion gehad en het is gewoon anders dan xtc. Ik vind het persoonlijk minder.. Wel lekker los en hyper en kletsen enzo, niet zo strak of pillenkop, maar xtc is gewoon meer, soort overstijgend iets. Zo van caffeine -> Explosion -> XTC.. Gewoon geen explosion kopen veel te duur en minder lekker!
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb het ook weleens gebruikt, had in totaal 2 van die buisjes op, was lekker van de kaart. Maar ik ben persoonlijk meer voor XTC, is iets harder en spacender.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xp gekocht omdat ik door de X heen zat... en gewoon ook nwsgrg... heel wisselende ervaringen lees ik her en der, de een is dr lirisch over, de ander minder
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Explosion voelt oppervlakkiger aan dan MDMA, vind ik. De liefde en de roze wolk waarin je je met MDMA begeeft is er niet met Explosion/Methylon.

Bovendien vind ik Methylon lichamelijk veel aggressiever aanvoelen dan MDMA. Ik kan nooit slapen na een buisje Explo, en ik vermoed dan ook dat het buisje met de vloeistof iets van amfetaminen bevat.

Desalniettemin wel een leuke drug! Als je even geen xtc bij de hand hebt is dit prima alternatief. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kortom.. er is geen pijl op te trekken!
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
explosion is toch al lang nergens meer te verkrijgen?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
paupie zei:
explosion is toch al lang nergens meer te verkrijgen?
Klik om te vergroten...

Hier en daar duikt het weer even op. Ik heb het ook al onder de naam APK gezien en gedronken... Hetzelfde spul. Te duur en te weinig.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
zelf in de smartshop gehaald

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."