#1
MDMA in normale aantallen geeft een opgewekt gevoel, een soort van XTC gevoel maar dan wat meer zeg maar.
Neem je teveel MDMA in een keer dan creeer je een piek en zet het zich om in MDA en kun je hallucineren.
Persoonlijk vind ik de werking van MDMA lijken op die van XTC (waar voornamelijk MDMA inzit)
Neem je teveel MDMA in een keer dan creeer je een piek en zet het zich om in MDA en kun je hallucineren.
Persoonlijk vind ik de werking van MDMA lijken op die van XTC (waar voornamelijk MDMA inzit)