Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en DXM XD

XTC en DXM XD

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
:xtc:

heb het nu alleen nog maar warm :P zweet me kapot en de dxm is gaan werken want ik typ enorm sloom...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
250mg
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ah vandaar ach geprobeert heb het overleeft :grin:
DXM blijf ik nu vanaf .. brr 6x neit leuke trips dus over ..

mdma is leuk alleen :grin: 100x leuker als met dxm


en welke middelen (A) ? voorbeelden ?:grin: :sunglasses:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
jij zegt dat je sloom gaat typen van dxm, dat je sloom wordt dus neem ik aan. Maar toen ik het nam had ik wel zoiets maar anders, ik kon nauwelijks meer lopen, het was heel moeilijk en vermoeiend om mijn benen te bewegen, soort van robot-achtige walk, ze bleven maar gestrekt. herkent iemand dit?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat zijn veelal de kenmerken van een DXM trip. Captain Obvious.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
jij zegt dat je sloom gaat typen van dxm, dat je sloom wordt dus neem ik aan. Maar toen ik het nam had ik wel zoiets maar anders, ik kon nauwelijks meer lopen, het was heel moeilijk en vermoeiend om mijn benen te bewegen, soort van robot-achtige walk, ze bleven maar gestrekt. herkent iemand dit?
Klik om te vergroten...

dit is heel typisch voor dxm, eigenlijk normaal. De robot-achtige toestand is vaak de reden waarom mensen het willen uitproberen. Toen ik dxm had kon ik ook moeilijk mijn benen strekken, heb uren rondgelopen als een kabouter...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
zommes zei:
Dat is een levensgevaarlijke combinatie, wees maar blij dat je niet teveel hebt gepakt.

Mensen als jij geven drugs een slechte naam door (bijna) dood te gaan omdat ze alles tegelijk in hun mond stouwen zonder te weten of het überhaupt kan.
Klik om te vergroten...

Dat valt wel mee hoor, hij had immers maar 5 capsules dxm (weet niet of ie het gecrushed had of in de capsules gelaten). De combi dxm + mdma word voor de meeste mensen pas gevaarlijk bij 6.5 tot 7 mg dxm per kilo lichaamsgewicht, en dan nog niet dodelijk, bij hogere dosissen is het natuurlijk wel gevaarlijk.
Klik om te vergroten...

Daarom zei ik ook dat hij blij moest zijn dat hij niet meer had gepakt. Het valt in principe helemaal niet mee, het feit dat je ernstige hoofdpijn, zweet en kotsneigingen krijgt zegt al genoeg over wat er met je lever en hersenen aan het gebeuren is.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja idd gelukkig maar doe dat echt nooooit meer voelt niet goed achter in me hoofd nog steeds niet ..

ook da bier smaakte me niet ... :beer: heb me halve liter niet eens op gekregen :rolleyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
misselijk is weg ...

best vaag in me hoofd..


tijd voor bier :grin: :beer:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
is dat slim ?:openmouth:

of ... ?:P

heb nu mdma kristallen en dxm gepakt :) ( 5 capsules) :grin:

en spac lekker ;D
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is niet erg slim om eerst iets te doen en dan pas te vragen of dat slim is.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha idd xD maja te benieuwd wat er zou gebeuren..


0,25 gram mdma
en 5 capsules


beetje vaag in me hoofd soms ff misselijk me hart gaat als een gek ..

maar voor de rest voel ik me wel oke :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zo'n vermoeden dat we hier al niet met de slimste te maken hebben.. :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha .... nee ik dacht als jullie zeggen dat is niet slim doe ik het toch .. XD want aan gezien ik eigenwijs ben .. :rolleyes: mmm ik denk dat ik strax maar ga stappen :grin:

hmm het misseljk gevoel neemt alleen maar toe mss blijf ik maar thuis ...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
sorry dubbel post ..


krijg kots neigingen .. bleh ..

geen aanrader dit
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
:`)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
:xtc:

heb het nu alleen nog maar warm :P zweet me kapot en de dxm is gaan werken want ik typ enorm sloom...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
je kunt je misselijk gaan voelen en neiging tot overgeven hebben, de combi mdma en dxm kan niet zoveel kwaad, heb het zelf ook al vaak gedaan.

Je dosis DXM is wel te weinig om te gaan trippen, met 5 capsules voel je je gewon heel wazig. Best kans dat je over een paar halve uurtjes zware koppijn krijgt, wil je ervan af raad ik je aan vitamine pillen te slikken, hielp bij mij ook altijd.

Hoeveel mdma had je erbij gepakt ?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
dayafter misselijk als een gek niet doen XD nooit meer dit :rolleyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
kkiller zei:
dayafter misselijk als een gek niet doen XD nooit meer dit :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hehehe jep dat is de DXM, ik waarschuw mensen er nu voor, de misselijkheid en de hoofdpijn erna is echt een bitch...

Beter pak je andere middelen die hetzelfde effect geven (of zelfs nog beter).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."