Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsantidepressivia en xtc kan dat ??????

antidepressivia en xtc kan dat ??????

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
"They're so depressing, going ’round and ’round.
Ooh they make me dizzy, fast cars they run me down."
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey hoe voelen je vriendenzich dan ik bedoel zijn ze erg deppresief wanhopig angstig kun je dat vertellen?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
bel gewoon ff (anoniem) naar je apotheker, en je weet het...
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik slik nu een jaar een antidepressivia genaamd PAROXETINE en voor de nacht slik ik 20mg OXASEPAM.

Ik wil graag xtc gaan proberen maar wil graag weten of het ook samen gaat.

Zijn er mensen die het gewoon gebruiken de cobinatie wat zijn hun belevingen gaat het fout of kan het wel!!

Zou het eerst graag willen weten voor dat ik het gebruik
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel van mijn vrienden doen het jah :) en gaat redelijk goed wel is het zo dat ze zich in de week erna doodongelukkig voelen :tongueout:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kunt beter geen xtc met AD combineren.. Er zijn 2 opties..

1. Je voelt geen fuck
2. Er is een grote kans dat het fout gaat.. Je hebt kans op het serotonine syndroom bij deze combi..

Ik slik momenteel ook AD en gebruik uit voorzorg maar geen xtc, hoe leuk is die drugs ook vind.. Ik wil nog langer gezond leven hehe..
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
jouw medicatie kan het effect van de xtc levengevarlijk vergroten... lees mijn topic http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=59 ... t=apotheek
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je slikt niet zomaar die medicijnen,dus ga het dan niet erger maken.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#9
XTC en anti-depressiva

Als je depressief bent is het sowieso geen goed idee om XTC te gebruiken.

Als je de moderne antidepressiva gebruikt, de zogenaamde SSRI's, dan zal je hoogstwaarschijnlijk bijna niets meer voelen van je XTC pil. Het heeft dan geen zin om meer te slikken.

Als een oude klasse antidepressiva gebruikt, de zogenaamde MAO-remmers, dan is het heel gevaarlijk om XTC (maar ook speed) te gebruiken, je bloeddruk kan gevaarlijk stijgen en je kan eraan doodgaan!




bron: http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=xtc
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#10
je voelt inderdaad geen fuck, ik heb paroxetine gebruikt 2 jaar.. je voelt dan echt niks van de xtc/mdma...
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat zou ik wel kunn nenom me lekker te voelen in het weekend tuidens het stappen of is het zo dat ik niets kan nemen

ik wil ht zo graag een x beleven maar hou ook van mijn leven.











thanx mensen voor de reacties
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
mr.dark zei:
wat zou ik wel kunn nenom me lekker te voelen in het weekend tuidens het stappen of is het zo dat ik niets kan nemen

ik wil ht zo graag een x beleven maar hou ook van mijn leven.
Klik om te vergroten...

Wat je zou kunnen overwegen is om een weekje te stoppen met die AD troep.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan alles kleeft een risico natuurlijk.. Maar ik zelf gebruik wel gewoon speed & coke (met mate...). Verstandig? Nee. Maar ik heb geen problemen ondervonden van deze combi.
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#14
eed heb ik dit afgelopen weekend voor het eerst gebruikt heb een bom geslikt niet veel ) maar moet zeggen dat het wel goed ging alleen nu voel ik mij zo kloten en ik weet niet of dat van die speed komt of van de AD
maar er wordt mij nu verteld dat ik beter XTC kan nemen dan SPEED (vandaar ook mijn vraag van die combi XTC met AD)

maar als ik elk weekend een beetje SPEED gebruik zal dat wel kunnen dan? maar dan met mate.

trouwens stoppen kan ik niet met AD ..
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo, pas wel op, eigenlijk mag het niet en je voelt er idd minder van.
Maar als je eerst meteen 2 pilletjes dropt en ruim een uurtje daarna een jointje rookt gaat u hem wel voelen. Volgende ochtend lekker uitslapen en lekker eten.
En er is niets aan de hand.
Groetjes Tawl

ps Pas wel op!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja iedereen moet de keuze voor zichzelf maken, maar ik ga niet het risico nemen met xtc.. Zul je net zien dat ik pech heb en dat serotine syndroom krijg.. Ik zou het gewoon niet doen en wachten tot je geen AD meer slikt..
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij is speed net zo erg hoor en kun je ook daarvan in combi met ad serotine syndroom krijgen.
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#18
tja het blijft gevoelig weet niet wat ik moet doen of speed of xtc maar dat serontine syndroom maakt mij ook wel bang.

graag nu dingen weten waar ik wat aan heb, wel doen of niet doen pleas reageer en leg uit.

mr.Dark
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doen!
Met een jointje erbij kan niet meer last dan speed.
Weet ik uit ervaring.
succes.
ps ik heb wel een joint nodig een uurtje daarna om het gevoel te laten aanwakkeren
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deze combi kan zelfs een serotonine vergiftiging geven.
Ad zorgt ervoor dat de serotonine minder snel wordt afgebroken, en door de xtc heb je even heel hoge pieken in je serotonine niveau, vandaar dat de combi af te raden is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."